Ghost of Tsushima ekskluzywna gra PlayStation pojawi się na PC w maju 2024 roku

Ghost of Tsushima ekskluzywna gra PlayStation pojawi się na PC w maju 2024 roku
Spis treści:

Firma Sony ogłosiła dzisiaj, że wyda na PC swoją ekskluzywną, samurajską przygodówkę akcji Ghost of Tsushima. Gra do tej pory była dostępna wyłącznie na PlayStation.

Data premiery i platformy sprzedaży

Podążając za plotkami i spekulacjami pojawiającymi się od mniej więcej tygodnia, Sony oficjalnie ogłosiło dzisiaj Ghost of Tsushima na PC. Ta samurajska przygodowa gra akcji pojawi się na Steamie i Epic Games Store 16 maja 2024 r. i jest już dostępna w przedsprzedaży.

Zawartość gry

Gra pojawi się w wersji Director's Cut Edition, która będzie zawierała wszystkie aktualizacje, w tym fabularny dodatek DLC Iki Island, który zapewnia dodatkowe dziesięć godzin zawartości.

Zgodnie z oczekiwaniami Ghost of Tsushima na PC będzie obsługiwać szeroką gamę ekskluzywnych funkcji, takich jak odblokowana liczba klatek na sekundę, konfigurowalne ustawienia grafiki, monitory ultrawide i nie tylko.

Kwestie techniczne

Deweloper Sucker Punch potwierdził również, że gra zostanie uruchomiona z kilkoma upscalerami, w tym Nvidia DLSS, AMD FSR i Intel XeSS.

Gracze mogą również spodziewać się lepszej grafiki w porównaniu z wersją na PlayStation , ale nie spodziewajcie się niczego wielkiego, ponieważ nie ma implementacji ray tracingu ani lepszych tekstur, a to coś, na czym gra naprawdę by zyskała.

Ponadto dostępna jest pełna obsługa myszy i klawiatury z konfigurowalnymi elementami sterującymi, a także funkcjami kontrolera DualSense na komputerze PC. Sprawdź wszystkie funkcje poniżej.

Funkcje Ghost of Tsushima na PC

  • Odblokowana liczba klatek na sekundę i różnorodne opcje graficzne.
  • Obsługa Ultrawide (21:9), Super Ultrawide (32:9), a nawet obsługi trzech monitorów 48:9.
  • Technologie skalowania i generowania klatek, takie jak NVIDIA DLSS 3, AMD FSR 3 i Intel XeSS. 
  • Obsługiwane są także NVIDIA Reflex i NVIDIA DLAA.
  • Japońska synchronizacja ruchu warg, możliwa dzięki renderowaniu filmów w czasie rzeczywistym.
  • Dotykowe sprzężenie zwrotne i adaptacyjne wyzwalacze za pośrednictwem przewodowego kontrolera DualSense
  • Obsługa myszy i klawiatury z w pełni konfigurowalnymi elementami sterującymi.