Problem z zapisem gry Euro Truck Simulator 2

Problem z zapisem gry Euro Truck Simulator 2
M

Madri

Gość
Witam, mam pewien problem z zapisem gry (Euro truck simulator 2).
Mianowicie kiedy zapisuję grę i następnie wchodzę do folderu gdzie ten zapis powinien się znajdować no to... nie ma go tam. Najlepsze jest to, że jest tam mnóstwo zapisów, ale każdy zapis jest z tej samej daty (data zainstalowania gry), kiedy robie nowy zapis on się już nie pojawia w folderze są cały czas te same zapisy. Próbowałem zapisywać w konsoli poprzez komendę też nic, odinstalowałem grę po zainstalowaniu nadal były te same zapisy nie wiem już jak mam to naprawić a bardzo tego potrzebuje. W grze te zapisy są mogę zapisywać i wczytywać, nie znikają, no ale mi zależy, aby je znaleźć w folderze. Wybaczcie, jeżeli ten problem jest banalny do rozwiązania, ale jestem totalnym laikiem w tych sprawach...
 
Nie pisałbym tutaj gdybym wszystkiego dokładnie nie przeszukał no ale fakt nie wspomniałem o tym.. Niestety nie moge tego znaleźć w dokumentach użytkownika sa te same zapisy nie pojawiają sie nowe :/
 
niestety tam też go nie ma. ten zapis powinien być tutaj nie rozumiem co jest nie tak
4563
 
Witaj,

Widzę, że masz problem z zapisem gry w Euro Truck Simulator 2 i lokalizacją tych zapisów na Twoim komputerze. Prawdopodobnie problem nie jest aż tak trudny do rozwiązania. Spróbuję poprowadzić Cię przez kilka kroków, które mogą pomóc.

1. **Lokalizacja folderu z zapisami:**
- Upewnij się, że szukasz zapisów gry w odpowiednim folderze. Standardowo zapisy gry znajdują się w folderze: `Dokumenty > Euro Truck Simulator 2 > profiles`.

2. **Ukryte pliki i foldery:**
- Możliwe, że Twoje systemowe ustawienia ukrywają pewne pliki. Sprawdź, czy Pliki systemowe lub ukryte pliki są widoczne. Możesz to zrobić poprzez:
- Otwórz Eksplorator plików.
- Kliknij zakładkę **Widok**.
- Zaznacz **Ukryte elementy**.

3. **Uprawnienia systemowe:**