C
CeLeS
Gość
Gry-Online.plPath of Exile to produkcja z gatunku MMO stworzona przez studio Grinding Gear Games. Gracz wciela się w bohatera, który został wygnany z ojczyzny na zniszczony i nieprzyjazny kontynent, Wraeclast. To do niego należy decyzja czy w obliczu zabójczego postapokaliptycznego świata fantasy sprzymierzy się z innymi banitami, czy też spróbuje działając na własną rękę stawić czoła przeciwnościom losu.
Świat gry w przeciwieństwie do większości gier MMORPG jest instancjonowany, tzn. po opuszczeniu miasta każda drużyna porusza się po automatycznie wygenerowanych krainach. Optymalnie grupa powinna się składać z około 4 – 8 bohaterów. Pod tym względem Path of Exile przypomina rozwiązanie zastosowane w serii Guild Wars. Oprócz trybu kooperacji możemy również wziąć udział w zawodach PVP, w których w pojedynkę lub zespołowo walczymy z bohaterami kierowanymi przez innych graczy.
W grze występuje sześć klas postaci. Wśród nich znajdują się między innymi rabuś, łowca, templariusz oraz wiedźma. Każdego z bohaterów reprezentują trzy cechy: siła, zręczność oraz inteligencja.
W Path of Exile mamy do czynienia z nieliniowym systemem rozwoju. Wszystkie posiadane przez nas aktywne umiejętności materializują się w ekwipunku w postaci specjalnych kryształów, które wraz z postępami w grze zwiększają swoją moc. Można je później umieścić w odpowiednio do tego dostosowanych przedmiotach uzyskując specjalne efekty.
Rozgrywka została zaprezentowana w rzucie izometrycznym przywodzącym na myśl takie serie jak Diablo czy Sacred. Nie brakuje w niej krwawych animacji.
Podobnie jak przypadku większości darmowych gier MMO, twórcy wprowadzili szereg mikropłatności. W zamian za prawdziwe pieniądze możemy między innymi wykupić dodatkowe animacje postaci, barwniki do ubrań, alternatywne efekty czarów czy zwierzątka.
Tak ode mnie:
Gra jest Tworzona juz 6 lat przez fanow. Duzo mozna wniesc do zmianek, sugerowac swoje pomysly, bledy czy drobne zmiany.
Gra klimatem i gameplayem bardzo podobna do Diablo II i I.
Wyróżnieniem dla tej gry jest dowolna możliwość rozwoju postaci.
Jak to rozstało rozwiązane? Graliście może w Final Fantasy X ? Tam były Sphere Gridy a w PoE jest to nazwane po prostu Drzewo Pasywnych Umiejętności.
czyli siatka umiejętności i statystyk po której się poruszaliśmy i tak się polepszała nasza postać.
Podobnie jest w PoE levelujemy i dostajemy punkty do tej siatki. Umożliwia nam to swobodny i nieograniczony rozwój postaci.
Z Maga ( Witch ) możemy zrobić Tanka czy DPS'a. Wszystko zależy od nas.
Screen siateczki ;)
Kolejnym urozmaiceniem jest możliwość mieszania skilli/spelli aktywnych tzn. gemów. Je umieszczamy w przedmiotach które mają sloty ( nawiązanie do DII ).
http://cloud.steampowered.com/ugc/57783 ... 6C9A255AE/
Jak widać sloty mogą być polączone i mieć rózne koloiry. Kolory odpowiadają za przypisaną ceche skilla.
Czerwone - spelle na siłe
Zielone - na zrecznosc
Niebieskie - magia
Połaczenia miedzy slotami pozwalaja polaczyc skille z gemami supportu poprawiajacymi statystyki.
Przedmioty wystepuja w odmianach:
Normalne - biale
Magiczne - niebieskie
Unikatowe - zolte
Bardzo rzadkie z przypisana historyjka - brazowe lub zielone ( nie natrafilem jeszcze na zaden, a w roznych wersjach inny kolor ich byl )
W grze wystepuja mikro platnosci ale one pozwalaja narazie dokupic slot do skrzyni czy slot na postac ;)
wiec nie ma co sie bac.
A i wazna informacja. Gra jest w wersji Beta Closed wiec trzeba dostac kluczyk aby pograc... na chwile obecna nie mam na rozdanie rzadnego.
Poki co to tyle jak cos pytajcie ;p albo dopisze pozniej;p