D
D34th
Gość
Przed nowym rokiem mogliśmy usłyszeć o najnowszym patchu 5.2 Rise of The Thunder King. Ludzie nawet wyprzedzili naszych twórców World of Warcraft wykonując fanmade przedstawiający nowy patch. Wszystko zapowiada się jak Blizzard mówił - że w najbliższym czasie będziemy mogli dowiedzieć się o zmianach jakie patch wprowadza ze Sobą.
[youtube2]http://www.youtube.com/watch?v=nGPv_bM7q_w&feature=endscreen[/youtube2]
Razem z nastaniem patcha 5.2 zostanie ulepszone wiele możliwości znajdujących się już w 5.1 oraz modernizacji. Już teraz gracze , którzy spędzają swój czas na serverach globalnych dzięki zaangażowaniu Blizzarda mogą pomóc w sprawdzaniu nowego patcha na Public Test Realm.
Poprzez zalogowanie się , pomagamy w testowaniu.
- Nowych raid dungeonach.
- Nowych miejsc z questami.
- Ulepszeniu walk petów.
- Nowych światowych bossach.
- Znaczącym balansie klas.
- Rodzajach nowych petów oraz mountów.
- Różnych poprawkach błędów.
- Oraz jeszcze większej ilości dodanych ulepszeń.
Jeśli chcemy testować musimy zacząć od kopiowania naszej postaci i ściągnięciu PTR Client.
Przedstawiam tutaj zmiany jakimi Blizzard zaszczycił Nas do aktualnej chwili.
Nowa lokacja: Isle Of The Thunder King.
- Tutaj gracze mogą dołączyć do ataku na podbój twierdzy Cesarza Lei Shen , odblokować nowe wątki oraz daily questy, uczestniczyć w specjalnych wydarzeniach, zdobyć prawo odwiedzić legendarny skarbiec, pretendować do arsenału potężnych artefaktów Mogu , ich frakcji i więcej.
- Każda frakcja jest pionierem w ataku: Kirin Tor na czele Jainy Proudmoore i Onslaught Sunreaver Lor'themara Theron. Zdobywanie reputacji z nowymi frakcjami oferuje bohaterom okazję otrzymać nowe questy i nagrody, w tym reputacji potężnych przedmiotów i nowych mountów.
- Zarówno Alliance i Horda ma obecnie przyczółek na wyspie, gracze mogą wybrać do wykonywania zadań, które są skupione na PvE lub PvP. PvP questy będą kierować graczy przeciwko przeciwstawnych frakcji NPC, ale zabijanie przeciwników również będzie udzielało nam kredytów.
- Jak bohaterowie podbiją wyspę zostaje odblokowany potężna Kuźnia Błyskawic, która pozwoli kowalom stworzyć potężne raidowe przedmioty, jak również klasyczne bronie z przeszłości.
- Gracze na PTR moga teleportować się do Isle Of The Thunder King w świątyniach ich frakcji w Vale of Eternal Blossoms.
Chociaż Isle Of The Thunder King zostanie odblokowywany stopniowo każdego królestwa na podstawie udziału w działaniach wojennych, początkowo tylko niektóre z jego cech Isle zostanie odblokowane. Przyszłe aktualizacje obejmą stocznie i główny dziedziniec. Niektóre funkcje, w skarbcu, nie będą jeszcze dostępne.
Nowy raid: Throne of Thunder
- Cesarz Lei Shen, Król Thunder, powrócili, aby siać swą zemstę na Pandarii. Na bohaterów Hordy oraz Alliance spada zadanie powstrzymania nowo powstałego tytana i jego sługów Zandalari na nowym raidzie: Throne of Thunder.
- Throne of Thunder to rozległa twierdza mieszcząca 12 nowych raidów, uczestnicy instancji po pokonaniu Cesarza Lei Shena w trybie heroic będą mieli szanse spotkać 13-nastego przeciwnika.
- Wersja Raid Finder Throne of Thunder będzie podzielona na 4 różne skrzydła.
- Dołącz do Shado-Pan aby napaśc na ich szczególny przejazd , zobaczyć Lei Shen, pokonaj Thunder KInga i otrzymaj dostęp do imponujących itemów Valor. Reputacja z tej frakcji można zdobyć tylko w The Throne of Thunder raid dungeon.
- Podczas 5,2 PTR, dungeon raid będzie dostępny jedynie w ograniczonym oknie testowym.
Kontynuacje legendarnych questów
- Wrathion musi znać pochodzenie i źródło mocy Mogu i Azeroth najpotężniejsi bohaterowie pomogą Czarnemu Księciowi dowiedzieć się co to jest.Wyszukiwanie informacji będzie brało graczy w głąb Thunder King Palace i wystawiać ich przed próby wytrwałości i umiejętności. Po drodze będą odblokować sekrety nowym ulepszenia hełmu - The Crown of Heavens.
- Początkowo ten quest nie jest dostępny na PTR, ale będzie wkrótce.
Nowi World Bossowie: Nalak, the Storm Lord and Oondasta
- Nalak, the Storm Lord - Kiedy Isle of Thunder King zostanie podbita strażnik bramy cytadeli pojawi się - Nalak , the Storm Lord. Gracze będą mieli szanse sprawdzić swój zapał.
- Oondasta - znaleziony w miejscu straconym przez czas , wielki Devilsaur Lord Oondasta został wyposażony do walki w broń i zbroje przez Zandalari , czeka na graczy tyle odważnych (lub na tyle lekkomyślny) aby szukać go na tajemniczej Isle of Giants znalezionej w północnych morzach Kun-Lai Summit.
Kup Farme
- Gracze , którzy urosną załączeni do pracy na ziemi w Sunsong Ranch mogą teraz wykupić ziemie od Farmer Yoon. Gdy gospodarstwo jest własnością gracza, staje się jak reszta Inn, w którym gracz zakwaterować swoim Hearthstonem i natychmiast wylogować. Rozkazy pracy powinny wpłynąć do farme od frakcji całej Pandarii , wykonując Je otrzymamy reputacje u wydającego rozkazy.
- Nowe funkcje Sunsong Ranczo nie są dostępne na PTR, ale będą wkrótce.
Nowy system World Bossów
- Wszyscy bossowie świata są teraz Tap to Faction. Ten nowy system oferuje wszystkie kwalifikacje zawodnikiem tej samej frakcji, która daje szanse zdobycia lootu z bossa. W ramach nowego systemu, gracze będą w stanie zdobyć nagrody z każdego bossa świata raz na tydzień, ale bonus rolle będą losowea. Bossowie również będę się szybciej respawnować.
Klasy
Death Knight
- Death Siphon teraz leczy 150% szkód rozpatrywane (było 100%).
- Conversion kosztuje teraz 5 Runic Power plus 5 na sekundę (było 10 Runic Power plus 10 na sekundę).
- The Bloodworms wezwani przez Parasite Blood teraz posiadają 200% więcej zdrowia.
Unholy
- Czerpanie teraz dotyczy również Icy Touch.
- Summon Gargoyle nie kosztuje Runic Power.
- Strike Gargoyle teraz zadaje obrażenia Shadow i Nature (zadawały tylko Nature).
- Ebon Plaguebringer teraz powoduje Plague Strike nakłada Frost Fever, oprócz innych swoich efektów.
Druid
- Cyclone ma teraz 30-sekundowy cooldown dla Feral druidów. Lecz razem z tym przychodzi skrócenie trwania Banish, Seduction, Bind Elemental, Hex, Freezing Trap, Wyvern Sting, Gouge, Sap, Hibernate, Paralysis, Polymorph, Ring of Frost, Repentance, i Quaking Palm.
Symbiosis
- Shattering Blow ma teraz 1.5-sekundowy czas rzucania, aby wyrównać poprawnie z wersją wojownika tej zdolności.
- Displacer Beast został przeprojektowany. Teraz wyzwala Cat Form i udziela 50% zwiększenia szybkości poruszania się na 4 sekundy po teleportacji, a nie aktywuje Prowl.
- Cenarion Ward teraz daje 100% więcej uzdrawiania.
- Frenzied Regeneration skaluje się 10% bardziej efektywnie z siły ataku.
- Tooth i Claw skaluje się 10% bardziej efektywnie z siły ataku.
- Mastery: Nature's Guardian zapewnia teraz 20% więcej za Mastery Rating.
- Rejuvenation kosztuje teraz około 9% mniej many.
- Revive i Mark of the Wild kosztują teraz 55% mniej many.
- Faerie Swarm może teraz uderza więcej niż jeden cel na raz.
- Mass Entanglement ma teraz 30-sekundowy cooldown (było 2 minuty).
- Typhoon ma teraz 30-sekundowy cooldown (było 20 sekund).
- The Treants wezwani przez siły natury teraz zadają więcej obrażeń i uzdrowienia, Force of Nature tooltip pokazuje zdolności tam gdzie petów.
Soul of the Forest
- Balance: Teraz generuje 40 Lunar lub energii słonecznej po opuszczeniu Eclipse.
- Feral: Bez zmian.
- Guardian: Generuje 3 dodatkowe Rage za Mangle.
- Restoration: teraz udziela 70% Haste następnego zaklęcia po Swiftmend.
Hunter
- Bestial Wrath mogą obecnie być aktywowane, gdy nie ma w zasięgu wzroku do myśliwego zwierzę.
- Silence Shot ma teraz 24-sekundowy cooldown (było 20).
- Binding Shot nie ma już kosztu Focus.
- Wyvern Sting nie ma kosztu Focus i jego cooldown wynosi teraz 45 sekund (było 60).
- Glyph of Marked Death został usunięty, a jej skutki są teraz bazowe.
- Nowy Glyph: Glyph of Liberation. Ten glyph powoduje leczenie się za 5% maksymalnego zdrowia podczas aktywacji.
Mage
- Invocation teraz usuwa cooldown Evocation , skraca czas jego casta i czasu trwania o 50%. Zakończone Evocation teraz udziela 15% zwiększone obrażenia (było 25%) na 1 minutę (było 40 sekund). Pasywna regeneracja many jest zmniejszona o 50%, podczas gdy Invoker's Energy jest aktywne.
- Greater Invisibility ma teraz 90-sekundowy cooldown (było 2,5 minuty).
- Cast Frostbolt przez lustrzane odbicia teraz zadaje 50% więcej obrażeń.
- Improved Counterspell został usunięty.
- Glyph of Fire Blast został zastąpiony Glyph of Blast Inferno. Glyph of Inferno Blast powoduje szkody-over-time efekty rozłożone przez Blast Inferno do rozprzestrzeniania się aż po 1 dodatkowy cel.
- Blazing Speed mogą być wywołane z naszą wolą.
- Cold Snap teraz leczy Maga do 15% maksymalnego zdrowia w (było 30%).
- Ice Floes ma teraz 45-sekundowy cooldown (to 1 minuta).
- Scorch kosztuje teraz 3,5% podstawy Mana (o 0,1%).
Arcane
Arcane Blast koszt został zwiększony do 1,66667% podstawy Many (o 1,5%).
Frost
Frostbolt zadaje teraz 24% więcej obrażeń, ale jego debuff nie zwiększa późniejszych uszkodzeń ze spelli Frost.
Water Elemental
Zamarzanie już nie ma uszkodzeń, a tylko przewiduje Fingers of Frost na sukcesie zamarzania.
Monk
Nowy poziom - 60 Talent: Ring of Peace
Ring of Peace tworzy 8 sanktuarium stoczni wokół celu na 8 sekund, powodując w obszarze silence i disarm.
Nowe zdolności Windwalker i Brewmaster dodane na poziomie 30: Nimble Brew. Nimble Brew usuwa wszystkie stuny, fear , efekty korzeniowe i skraca czas trwania tych skutków, jeśli są stosowane ponownie o 60% na 6 sekund. Posiada 2-minutowy cooldown.
- Chi Wave ma teraz 100% więcej obrażeń i uzdrowienia, i nie kosztuje Chi, ale teraz ma 15-sekundowy cooldown.
- Zen Sphere ma teraz limit 2 (było 1), teraz detonuje, gdy albo odbiorca osiągnie 35% zdrowia lub Zen Sphere zostało zażegnane, już nie kosztuje Chi.
- Burst Chi ma teraz 100% więcej obrażeń i uzdrowienie, już nie kosztuje Chi, ma 30-sekundowy cooldown.
- Path of Blossoms usunięto.
- Deadly Reach został usunięty.
- Paralysis jest teraz fizyczny, nie magiczny , nie może już być rozwiane, uziemiony lub odbite, a jego zakres podstawowy został zwiększony do 20 y.
- Tiger's Lust and Touch of Carma nie mają już kosztu Chi.
- Tiger's Lust nie może być używany na cele, które mają inne tymczasowe zwiększenia szybkości.
- Charging Ox Wave ma teraz 30-sekundowy cooldown (było 60 sekund).
- Dampen Charm mogą być teraz używane podczas oszołomienia , ten cooldown zacznie się podczas użycia, gdy efekt się kończy.
- Eliksiry lecznicze teraz leczą mnicha za 15% maksymalnego zdrowia (było 10%).
- Chi Torpedo zadaje teraz 15% więcej obrażeń.
- Healing Spheres mają teraz czas 1 minuty. Healing Spheres generowane przez Mastery: Gift of the Serpent mają teraz czas 30 sekund.
Mistweaver
- Cocoon Life nie może już być rozwiane.
- Zen Focus, 4-częściowy zestaw premii dla Windwalker, jest teraz bardziej efektywny.
- Wykorzystanie Thunder Focus Tea nie jest już możliwe podczas bycia wyciszonym.
- Kule lecznicze będą teraz leczyć za 50% ich pierwotnej wartości, jeżeli wygasają bez zabierani. Uzdrowienie to uwzględni w odpowiednim Mastery.
- Xuen będzie teraz skupiać się na pierwotnym celu mnicha.
Windwalker
Nowy poziom-75 Zdolność: Storm, Earth and Fire
Windwalker może przywołać do 2 żywiołów duplikatów które odzwierciedlają uszkodzenia zdolności, które wykonuje monk podczas ich aktywacji. Dla każdego wezwanego ducha mnicha obrażenia są ograniczone: 1 duch powoduje Monk i ducha do czynienia 60% w Monka normalnych obrażeń, natomiast 2 duchy spowoduje Monk i obie substancje duchy do czynienia 40% Monka normalnych obrażeń. Każdy duch trwa aż umiejętność umorzony, lub, że duch jest cel umrze lub nie staje się niedostępny.
- Combo Breaker jest teraz pasywny zdolność przyznane na poziomie 15 , dający 12% szans, aby mnich następnym Blackout Kick lub Tiger Palm kosztowało Chi.
- New Mastery: Bottled Fury - Zwiększa bonus do obrażeń dostarczonych przez Tigereye Brew przez 0,2% w Mastery na stosie.
- Tigereye Brew zwiększa teraz obrażenia o 1% na stos (było 2%), ale trzeba poprawiac Bottled Fury.
- Tigereye Brew teraz zyskuje 1 ładunek po spędzeniu 2 Chi Chi (było 4).
- Tigereye Brew teraz stosu do 20, ale tylko 10 Opłaty mogą być spożywane na aktywacji.
- Alarm interfejs użytkownika wyświetla się teraz po osiągnięciu 10 stacków Tigereye Brew.
Brewmaster
Mastery: Elusive Brawler zapewnia teraz 25% więcej Stagger względem Mastery Rating.
Paladin
- Hand of Purity teraz redukuje wszystkie przychodzące obrażenia o 10%, oprócz innych efektów aktualnie działających.
- Eternal Flame okresowych heal zapewnia teraz 100% więcej healu gdy jest na Sobie wykorzystany.
- Judgement kosztuje teraz 5% bazowej many.
Protection
Bazowe obrażenia Consecration zostały zwiększone o 789%, skaluje się o 11% mniej z attack power.
Priest
Power Word: Solace zostało przeprojektowane.
Power Word: Solace zastępuje Holy Fire. Zadaje te same obrażenia , współdziała z innymi czarami i umiejętności w taki sam sposób, ale jest natychmiastowy, nie kosztuje many, przywraca 1% many na każdym caście.
- Dominate Mind ma teraz 1,8-sekundy czas rzucania (było 2,5 sekundy).
- Angelic Feather ma teraz 6-sekund trwania (było 4 sekundy).
- Body and Soul ma teraz 3-sekund trwania (było 4 sekundy).
- Glyph of Holy Fire została przeprojektowana. Teraz zwiększa zakres Holy Fire, Smite, i Power Word: Solace o 10 metrów.
Discipline
- Focused Will teraz redukuje obrażenia o 15% na stack, z limitem 2 stacków.
- Spirit Shell nie ma już korzyści z Mastery, teraz właściwie obejmuje korzyści Divine Aegis i szansę na trafienie krytyczne.
- Rapture dostarcza teraz manę równą 250% (było 200%) z Priest's Spiritu, ale już nie korzysta z Spirit zapewnione przez buffy.
Rogue
- Preperation jest teraz umiejętność pasywną nauczoną na poziomie 68.
- Versatility usunięto.
New Level-90 Talent: Marked of Death
Wyznacza cel natychmiast generuje 5 punktów combo. Kiedy bity target umrze, Marked for Death cooldown zostaje wyzerowany. Ten talent ma 1-minutowy cooldown.
Nowy poziom-60 Talent: Cloak and Dagger
- Ambush, Garrote i Cheap Shot mają teraz 30-yard zasięg i powodują teleportowanie za celem.
- Burst of Speed ??kosztuje teraz 30 Energy (było 50 energii), mogą być używane w Stealth, i zawsze daje większą szybkość ruchu oprócz zerwania efektów uziemiających, już nie łamie efektów rootsów.
- Shuriken Toss teraz daje możliwość rzucenia shuriken zamiast auto-ataku co 10 sekund.
- Deadly Thrown można teraz przerwać Spellcasting stosowany na 3, 4 i 5 punktów combo i na przerwanie czaru każdej dziedziny 4, 5 i 6 sekund (był 5 punktów combo i 6 sekund).
- Nerve Strike teraz zmniejsza skuteczność leczenia przewidzianego przez cel o 25%.
- Shadow Focus teraz redukuje koszty energii o 75% zdolność podczas stealthed (było 100%).
Premie PvP set zostały zmienione:
- Vigor jest teraz 4-częściowym zestawem setu , zwieksza maksymalną energię o 50 (było 10).
- Deadly Brew jest teraz 2-częściowym zestawem premii, a jej skutki pozostają niezmienione.
Combat
- Vitality zwiększa teraz attack power o 30% (było 25%).
- Blade Flurry zadaje teraz 75% mniej obrażeń.
Subtlety
- Sanguinary Vein zwiększa teraz obrażenia na celu o 20% (było 16%)
Warlock
- Zdolność Felhunter - Spell lock przerywa tylko aktualny cast na , który zostanie rzucony.
- Blood Fear został przeprojektowany. Ta umiejętność jest teraz rzucona na Warlocka i powoduje ataki w walce wręcz, że każde uderzenie w ciągu następnych 60 sekund, aby zfearować przeciwnika. Kiedy castujemy, zdolność ma 1 ładowanie, kosztuje 20% zdrowia, aby aktywować, i ma 30-sekundowy cooldown.
- Spirit Leech obecnie zapewnia osłonę absorpcji zamiast leczenia.
- Sacrificial Pact wymaga teraz miniona do poświęcenia 25% jego zdrowia, aby włączyć (było 50%).
- Kil'jaeden Cunning jest teraz pasywnym talentem, a jego zdolność aktywacji została usunięta.
- Pasywne obrażenia od Vengeance Archimonde nie ma już efektu wizualnego.
- Grimoire of Sacrifice teraz zwiększa obrażenia umiejętności o 20% (było 25%) dla spelli Destruction, a 45% (było 50%) dla Affliction.
- Grimoire of Sacrifice teraz zapewnia Whiplash zamiast Seduction kiedy Succubus zostaje poświęcany.
- Glyph of Burning Embers został usunięty, a jego skutki są obecnie odniesienia dla Destruction Warlocks.
- Glyph of Soul Shards został usunięty, a jego skutki są obecnie odniesienia dla Affliction Warlocks.
- New Glyph: Glyph of Ember Tap. Ten glif zwiększa healing uzyskanych z Tap Ember o 50%.
- New Glyph: Glyph of Drain Life. Ten glif zwiększa healing uzyskanych Drain Life o 30%.
Warrior
- Shockwave ma teraz 40-sekundowy cooldown (było 20 sekund), uderzając 3 lub więcej celów zmniejsza jego cooldown o 20 sekund.
- Second Wind teraz powoduje u wojownika redukcje do 35% życia lub niżej i regeneruje 2% ich zdrowia na sekundę (było o 3%), generuje 15 Rage w ciągu 10 sekund (było 20 Rage).
- Warbringer teraz zmniejsza ruch celu o 50% na 15 sekund (było 8 sekund w PvP) w uzupełnieniu do jego innych efektów.
- Barrier Shield teraz skaluje się o 10% mniej efektywnie z attack power.
- Storm Bolt zadaje teraz 125% obrażeń broni (było 100%).
- Enraged Regeneration kosztuje teraz 30 Rage (było 60).
- Glyph of Death from Above nie zwiększa obrażenia zadawane przez Heroic Leap.
Arms
Taste for Blood został przeprojektowany. Teraz powoduje zdobycie 2 stacków Overpower (było maksymalnie 5 stosów), kiedy Mortal Strike chybi lub inny skill nie wchodzi w interakcje z Heroic Strike. Wymaga teraz poziom 20 (był poziom 50).
Slam zadaje teraz 220% obrażeń broni (było 190%).
Protection
Bazowe obrażenia z Shield Slam i Revenge zostały zwiększone o 150%, ale te zdolności teraz skaluje się o około 10% mniej efektywnie z attack power.
Shaman
- Elemental Mastery ma teraz 1-minutowy cooldown (było 2 minuty).
- Shamanistic Rage jest teraz dostępny dla Elemental Shaman jak Enhancement Shaman.
- Conductivity nie wymaga się, że cel jest w obszarze efektu Healing Rain.
- Ancestral Swiftness zwiększa teraz spell haste o 5% i szybkośc walki wręcz o 10% (było 5% / 5%).
- Glyph of Purge teraz dodaje 6-sekundowy cooldown do Purge.
- Stone Bulwark Totem teraz pochłania 25% więcej obrażeń.
- Unleashed Flametongue Fury zwiększa teraz obrażenia błyskawicy o 20% (było 30%), a obrażenia Lava Burst o 10% (było 0%).
- Primal Earth Elemental i Primal Fire Elemental teraz zadają 20% więcej obrażeń.
- Elemental Blast ma teraz szansę na zwiększenie Agility dla Enhancement szaman.
- Glyph of Flame został przeprojektowany. Ten glyph teraz powoduje leczenie się Shamana o 50% obrażeń zadawanych przez Flame Shock.
- Czas trwania Flame Shocka został zwiększony o 25%.
Quests
Czarnoksiężnicy mogą teraz podjąć solową przygodę zwieńczeniem możliwość zmiany koloru ich czarów Fire ,zostają zmienione na kolor Fel green.Zadanie rozpoczyna się dla tych Warlocków zdeterminowanych wystarczająco aby mieć swoje ręce na legendarnym kodeksie Xerrath.
Nowe moby
- Siły Zandalari zaczęły przebierzać przez brzegi Pandarii, szukając idealnego miejsca inwazji.Zandalari można znaleźć w Wilds Krasarang, Dread Wastes, Townlong Steppes, Jade Forest i Kun-Lai Summit. Zwiadowcy Zandalari mogą być pokonani przez 1 lub 2 graczy, podczas gdy elita Warbringer Zandalari będzie wymagała pełnego party 5 bohaterów. Pokonaj Warbringersów aby zdobyć specjalny drop, w tym rzemieślnicze materiały, zyski reputacji, achievementy, a nawet szanse na zdobycie jednego z trzech nowych rzadkich mountów!
- Galleon teraz respawnuje się znacznie częściej, ale gracze mogą otrzymać loot z niego wyłącznie co tydzień.
- Dire Horns zostały dodane jako oswajalny gatunkek dla Hunter, którzy mają wyuczone specjalne skille. Właściciele Aspiring Dire Horn powinni rozglądac się za tymi pomyślnymi bestiami.
Pet Battles
- Supercharge teraz stanowi 125% premii do obrażeń (było 150%), a jego cooldown wynosi teraz 4 rundy (było 3).
- Sprite Darter Hatchling - Evanescence i Arcane Blast zostały zamienione pozycjami.
- Nether Roach jest teraz prawdziwym wcięciem i może przetrwać Apocalypse.
- Battle Pet Bandages teraz stackuja się do 25 i są Bind na konto.
- Battle-Stones teraz mają szansę być przyznane z PVP Pet Battles.
- Pety, których schematy kolorów zmieniają się za każdym razem jak są wzywane powróciły. Starsze zwierzęta z tego zachowania mają teraz go z powrotem, a także kilka nowych projektów.
- Level Pet będzie teraz wyświetlać się tylko na mapie, gdypetysą śledzone.
- Taming the World teraz wymienia swoją nagrodę poprawnie w okienku osiągnięć.
- Level-capped gracze będą mieli szansę zarobić Lesser Charms po wygraniu bitwy kontra peta w ciągu 5 poziomów , najwyższym poziomie zwierzaka w ich zespole. Silniejsze zwierzęta oferują lepszą szanse aby zdobyć charm.
- Wygranie bitwy kontra zespół w ciągu 5 poziomów gracza najwyższego poziomu peta , będzie teraz przyznawac doświadczenia graczowi.
- Uciekający pet z pola bitwy nie będzie miał szansy powrócic, ale w ten sposób będą teraz zadawać pewne uszkodzenia w zespole uciekających z bitw petów.
- Odłączanie od pet battle respawnuje peta , który uciekł z pola bitwy.
- Każdy pet, które został zabity w bitwie petów nigdy nie będzie się mógł zrespawnować.
- Możemy znaleść nowe zwierzęta na Isle Of The Thunder King , wyłaczając dzikie zwierzęta oraz loot z Raid Bossów.
- Elite Battle Pets zostały dodane do świata gry. Te rzadkie zwierzęta będą pojawiać się sam pzreciwko całemu raidowi.
- Nowy quest został dodany do śledzenia postępu jak te nowe zwierzęta są ściagane , ukończenie tego questa przyzna nowego peta Red Panda.
- Uwaga: Wiele z tych zmian nie weszły jeszcze do PTR, ale będzie dostępnych wkrótce.
PvP
PvP Trinkety będą usuwać negatywne efekty zarówno z gracza jak i peta należącego do Niego.
Przedmioty
Skyshards jest teraz Bind na konto.
Sunsong Ranch
- Torby nasion, które zostały dodane, pozwalają na wykres wysiew roślin 4 na raz.
- Mailbox Yoon została zmieniona nazwa na Sunsong Ranch Mailbox.
- Dochód ze specjalnych upraw został ulepszony, aby rolnictwo konkurowały ze sobą na całym świecie w zbieraniu itemów.
- Running the Master Plow poprzez podziemiaVirmen spowoduje ich wyskoczenie z ziemi z 30% zdrowia oraz stun.
- Dzikie Rośliny będą teraz występować rzadziej.
Bug Fixes
Klasy
Druid
To nie jest już możliwe dla słabszego stosowania Living Seed nadpisać mocniejsze.
Paladin
To nie jest już możliwe, aby odświeżyć Inkwizycję do niższej trwania.
Mage
Cooldown Cauterize będą teraz prawidłowo się resetować po wejściu na arene.
Warlock
Grimoire of Service teraz opisuje swoje specjalne umiejętności na etykietce.
Oto są nowości jakie przedstawia nam Blizzard w najnowszym patchu 5.2 The Rise of Thunder King , lecz jak informuje wiele rzeczy może się zmienić ,a przeglądając aktualne juz możemy zauważyć wielkie zmiany pomiędzy wszystkimi klasami , nowe questy , możliwości w walkach petów oraz nowe raidy. Pewnym będzie że nowy patch zobaczymy już wkrótce w pełnej postaci z jeszcze większymi ciekawymi dodatkami o ,których będziemy informować Was na bierząco.
Pozdrawiam D34th.
Źródło: http://www.mistsofpandaria.pl/http://www.mistsofpandaria.pl/