poziomy

Fortnite – Aktualizacja 3.1.0

Fortnite – Aktualizacja 3.1.0
Zobacz także: VPN – konieczność czy niepotrzebny problem?

Pagody Pomyślności (Battle Royale)
Spróbujcie swoich sił w nowym miejscu na mapie Battle Royale, położonym na południowym brzegu wyspy.

Karabin myśliwego (Battle Royale)
Nie ma lunety, nie ma problemu! Karabin skuteczny na średnią i dużą odległość, lecz można do niego załadować tylko jeden nabój naraz.

Smoczy Ogień – strzelba automatyczna (Ratowanie Świata)
Ta ciężka strzelba automatyczna wystrzeliwuje niszczycielski stożek ognia, raniąc wszystkie pustaki w polu rażenia.

Śmiałe początki (Ratowanie Świata)
Razem z Val udajcie się na wyprawę, która ma zapewnić jej kwalifikacje obrońcy!

[h2]OGÓLNE[/h2]

  • Można teraz używać jednocześnie kontrolerów i myszek.

[h2]INTERFEJS[/h2]

  • Interfejs powiadomień ma nowe animacje i szybciej znika z ekranu po usunięciu wiadomości.
  • Dodano prośbę o potwierdzenie podczas wychodzenia z gry poprzez przycisk zamknięcia okna na komputerach PC.

Poprawki błędów

  • Wartości pingu podawane w panelu statystyk sieciowych są teraz dokładniejsze, ponieważ usunięto z obliczeń czas przeliczania klatek.
  • Usunięto szereg błędów powodujących zacinanie się gry podczas wczytywania tekstur.
  • Usunięto błąd sprawiający, że tekst położenia w wyszukiwarce ekip nachodził na przyciski. Teraz jest on poprawnie przewijany.
  • Usunięto błąd powodujący znikanie ikony wyboru miejsca na podium graczy w lobby po zmianie zakładki.

[h1]BATTLE ROYALE[/h1]

[h2]BRONIE I PRZEDMIOTY[/h2]

  • Dodano karabin myśliwego!
    [list]
  • Jednostrzałowy karabin bez lunety, skuteczny na średni i duży dystans.
  • Klasy rzadkości: niepospolita i rzadka.
  • Można znaleźć w skrzyniach skarbów lub luzem w świecie gry.
  • Poprawiono nierówne szanse znalezienia różnych klas rzadkości broni.
    • Częstotliwość występowania karabinów szturmowych (krótkie serie):
      [list]
    • Zwykłych – zmniejszono o 20%.
    • Niepospolitych – zwiększono o 60%.
    • Rzadkich – zwiększono o 150%.
  • Częstotliwość występowania rewolwerów:
    • Zwykłych – zmniejszono o 10%.
    • Niepospolitych – zwiększono o 33%.
    • Rzadkich – zwiększono o 75%.
  • Częstotliwość występowania strzelb taktycznych:
    • Zwykłych – zmniejszono o 10%.
    • Rzadkich – zwiększono o 33%.
    • Rzadkich – zwiększono o 75%.
  • Te bronie miały niepotrzebnie niską częstotliwość występowania wyższych klas rzadkości. Nowe zmiany nie zwiększają ogólnej szansy znalezienia tych broni, lecz tylko prawdopodobieństwo otrzymania wersji o wyższej klasie rzadkości. – komentarz twórców
    [/list]

    [/list]
    Poprawki błędów

    • Usunięto różnice między położeniem celownika a miejscem strzału z lufy podczas strzelania na bardzo bliską odległość.
    • Poprawiono niekonsekwentną kolizję strzelb w sytuacjach celowania przez dziury w przeszkodach lub zza węgła.

    [h2]ROZGRYWKA[/h2]

    • Dokonano drobnych poprawek łupów w następujących miejscach:
      [list]
    • Butny Brzeg (usunięto 13 miejsc występowania łupów luzem oraz 4 skrzynie)
    • Teren przemysłowy na północny wschód od Spawalni Spłuczek (usunięto 4 miejsca występowania łupów luzem oraz 3 skrzynie)
    • Wykrzywione Wieże (usunięto 8 miejsca występowania łupów luzem oraz 4 skrzynie)

    [/list]
    Poprawki błędów

    • Usunięto błąd uniemożliwiający wyposażenie broni, gdy nie była ona wczytana.
      [list]
    • Zapobiega to sytuacjom, w których broni nie można było założyć lub użyć w początkowej fazie gry.
  • Dołożono starań, aby zapobiec rzadkim sytuacjom, w których gracze nagle tracą możliwość budowania.
  • Usunięto błąd powodujący zawieszenie się gry w sytuacji, gdy gracz wykopie piłkę poza obręb Lepkiego Lasku lub boiska piłkarskiego.
  • Usunięto błąd, który w krańcowych przypadkach umożliwiał graczom stojącym przy pochylniach lub sufitach przerzucanie granatów bezpośrednio przez nie.
  • Usunięto błąd powodujący nieprawidłowe odświeżanie czasu działania bomby tanecznej u gracza, który został trafiony więcej niż jedną taką bombą naraz.
  • Usunięto błąd powodujący zmniejszenie odległości, z której widoczne było światło na skrzyniach.
  • Usunięto błąd na tablicy wyników meczu piłkarskiego w Przyjemnym Parku, która wcześniej naliczała gole na konto niewłaściwej drużyny.
    [/list]
    [h2]ŚWIAT GRY[/h2]

    • Dodano Pagody Pomyślności – nowe miejsce na mapie, położone na południowym brzegu wyspy.

    [h2]INTERFEJS[/h2]

    • Można teraz otrzymywać propozycje ekip podczas pobytu w lobby.
    • Informacja o bieżącej aktywności zawiera teraz rozmiar ekipy gracza.
    • Dodano nowe animacje pojawiania się i znikania powiadomień o zaproszeniach do ekip.
    • Powiadomienia o zaproszeniach znikają teraz po kliknięciu na nie.
    • Zbyt długi tekst o aktywności nie zachodzi już na przyciski zaproszenia/dołączenia.

    Poprawki błędów

    • Usunięto błąd uniemożliwiający użycie emotki w lobby po odejściu któregoś z graczy.
    • Usunięto błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie tekstu po zmianie języka na chiński lub koreański.
    • Usunięto błąd sprawiający, że tryb 60 klatek/sek. przełączał się na 30 klatek/sek. po ponownym uruchomieniu gry na konsoli PS4.
    • Usunięto błąd czasami powodujący podwójne wyświetlenie okna wyszukiwarki ekip.
    • Usunięto błąd sprawiający, że pełne ekipy czasami oznaczane były jako pojedynczy gracze z wolnym miejscem do dołączenia.
    • Usunięto błąd czasami powodujący nieprawidłowe wyświetlanie opcji zaproszenia/dołączenia.
    • Usunięto błąd czasami uniemożliwiający wyświetlanie członków ekipy w pełnym oddziale na pasku ekipy.

    [h2]GRAFIKA I ANIMACJA[/h2]

    • Ponownie włączono efekty kurzu podczas sprintu na niskim poziomie szczegółów.
    • Pozycja strzelania z biodra zostanie teraz zachowana, jeśli gracz zmieni broń zaraz po strzale.

    Poprawki błędów

    • Usunięto przyczynę zacinania się podczas zjeżdżania po pochyłej powierzchni.
    • Usunięto błąd uniemożliwiający animację innych postaci, gdy gracz obserwuje je po tym, jak sam został zlikwidowany.
    • Usunięto błąd sprawiający, że gracze za wcześnie wyciągali broń podczas używania emotek.
    • Usunięto błąd uniemożliwiający animację części ciała postaci przy niskiej płynności gry.
    • Usunięto błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie graficznego efektu osłony na ubiorach Alpejski As oraz Łamiorzech.
    • Poprawiono flagę na ramieniu Alpejskiego Asa (USA); teraz jest ona skierowana w odpowiednią stronę.

    [h2]DŹWIĘK[/h2]

    • Ściszono odgłosy rękodziała tak, aby pasowały głośnością do odgłosów rewolweru.
    • Ściszono odgłosy wiatraków spotykanych w Akrach Anarchii i na Zgubnych Ziemiach.

    Poprawki błędów

    • Przywrócono głośność trafienia w słaby punkt do poziomu sprzed wersji 3.0.0.
    • Usunięto błąd sprawiający, że odgłos budowy był wielokrotnie odtwarzany podczas swobodnego spadku, jeśli gracz założył kilof podczas pobytu w lobby.
    • Usunięto błąd sprawiający, że muzyka z lobby zaczynała się od początku za każdym razem, gdy była ściszana do zera z powodu emotki.
    • Usunięto błąd czasami powodujący odtwarzanie odgłosów burzy w niewłaściwym miejscu na mapie.
    • Odgłos kliknięcia w trybie budowania nie jest już odtwarzany po powaleniu gracza.

    [h2]WYDAJNOŚĆ[/h2]

    • Poprawiono ogólną płynność gry poprzez zmniejszenie obciążenia procesora przez oddalone postacie.
    • Zoptymalizowano czasy wczytywania broni i zmniejszono zużycie pamięci przez nie.

    [h1]RATOWANIE ŚWIATA[/h1]

    [h2]ROZGRYWKA[/h2]

    • Wydarzenie Wiosno przybywaj! trwa, a jego kontynuacją jest wątek fabularny „Śmiałe początki”.
      [list]
    • Wielu z nas już zapomniało o noworocznych postanowieniach, lecz Val nie zamierza tego zrobić. Dołącz do tej dzielnej ocalałej i dotrzymaj jej towarzystwa w misji, która pozwoli jej dołączyć do bitwy z burzą w charakterze obrońcy.
  • Dodaliśmy nowe misje grupowe do wszystkich teatrów działań. Na razie jest to misja walki z burzą o spotkaniach dostosowanych do grupy 4 graczy.
    • Te misje pozwalają na użycie 4 dodatkowych obrońców.
    • Nagrody za misje grupowe będą mniej więcej dwukrotnie wyższe, oprócz ilości złota wydarzenia Wiosno przybywaj!, która pozostaje niezmieniona.
  • Dodano granat impulsowy.
    • Wyrzucajcie wrogów w powietrze i strącajcie ich z urwisk!
    • Możecie wykorzystać te granaty, aby podsadzić przyjaciół w trudno dostępne miejsca!
    • Są to tymczasowe ulepszenia, które zostaną usunięte z plecaka po zakończeniu misji.
  • Strzelba „Smoczy Ogień” jest już dostępna w tygodniowej ofercie sklepu gry!
    • Wystrzeliwuje ona niszczycielski stożek ognia, raniąc wszystkie pustaki w polu rażenia.
    • Ciężka strzelba automatyczna, o zmniejszonej szybkostrzelności i pojemności magazynka.
  • Zwiększono obrażenia karabinu szturmowego „Smoczy Ryk” o 20%.
  • Do pylonu poziomu trudności dodano opcję głosowania.
    • Po złożeniu ilości bluglutu wystarczającej do zwiększenia poziomu trudności pojawi się okno głosowania.
    • Do zwiększenia poziomu trudności w drużynie 2 lub 3 graczy wymagane są co najmniej 2 głosy za, a w drużynach po 4 osoby co najmniej 3 głosy za.
    • Jeśli wniosek przejdzie, drużyna od razu będzie mogła głosować w sprawie kolejnego podwyższenia poziomu trudności.
    • Jeśli wniosek zostanie odrzucony, w ciągu kolejnych 45 sek. nie będzie można podjąć kolejnego głosowania, a złożony bluglut zostanie zwrócony graczowi, który rozpoczął głosowanie.
    • Głosowanie nie jest wymagane w misjach jednoosobowych.
  • Podręczniki szkoleniowe oraz projekty pułapek i broni użyte do ewolucji schematu lub osoby są teraz zwracane po recyklingu/odprawie.
    • Zwrot ten nie uwzględnia 1/4/9 szt. otrzymywanych za recykling lub odprawę rzadkiego, epickiego lub legendarnego przedmiotu.
  • Zmieniono modyfikator broni „Obrażenia krytyczne zadawane celom pod wpływem Bólu”
    [/list]
    Poprawki błędów

    • Smocza wyrzutnia rakiet nie może już wylosować profitów zwiększających magazynek.
    • Wyrzutnie rakiet i granatniki nie mogą już wylosować profitów dotyczących trafień w głowę. Mogą natomiast wylosować rzadkie profity zwiększające ich trwałość.
    • Pułapki ścienne z drewnianymi kolcami straciły profity dotyczące szybkości przeładowania; zastąpiono je prawidłowymi.
    • Wyrzutnie podłogowe i ścienne straciły profity dotyczące obrażeń, szansy na trafienia krytyczne oraz obrażeń krytycznych; zastąpiono je prawidłowymi.
    • Usunięto błąd umożliwiający graczom uszkodzenie furgonetki Larsa podczas spotkań ograniczonych czasowo.
    • Usunięto błąd umożliwiający zniszczenie pudełek petard, pozostawiających czerwone koperty, przez butlę z gazem krzepkiego pustaka.
    • Wyłączono przycisk „Zagraj już teraz” zadania „Chcesz zbudować deskolotkę?”, gdyż zadanie to w dużej mierze zależy od strefy, w której przebywają gracze (tzn. wymaga stref miejskich).
    • Chwilowo wyłączyliśmy pylon poziomu trudności w misjach dostarczenia bomby, aby rozwiązać problemy związane z blokowaniem budowy torów.
    • Gracze biorący udział w misjach na mapach dużo niższego poziomu od nich samych doznają ograniczenia statystyk ekipy. Zamierzamy dostosować to ograniczenie tak, aby zawartość map stanowiła odpowiednie wyzwanie dla ekip graczy na różnym poziomie.

    [h2]BOHATEROWIE[/h2]

    • [Przeróbka] Profit „System RS”
      [list]
    • Zabójstwa przy użyciu Impulsu Plazmowego powodują, że osłona Budowniczego przez 2 sek. regeneruje się z szybkością 15% normalnej regeneracji. Kolejne zabójstwa Impulsem naliczają ten czas od początku.
  • [Przeróbka] Podklasa Żołnierza – Berserker
    • „W Opałach” nie jest już profitem 12 poziomu; zastąpił go „Kontakt Bezpośredni”.
    • „Strzał w Kolano” nie jest już profitem 30 poziomu Berserkera; zastąpił go „Kontakt Bezpośredni”.
    • Zmieniono profit Żołnierza „Kontakt Bezpośredni”:
      [list]
    • Okrzyk Bojowy nakłada 3 kumulacje Osłabiających Strzałów na pobliskich wrogów.

    [/list]

  • Usunięto resetowanie czasu profitu „Generowanie Fragmentów” po zabójstwach i dostosowano opis do tej zmiany.
  • Licznik zabójstw profitu „Generowanie Fragmentów” już nie resetuje się po 15 sek.
  • „Przesunięcie Fazowe” zachowuje teraz część pędu, jeśli użyje się go w powietrzu.
  • Zwiększono obrażenia bazowe „Naparzania” z 13 do 25.
    • „Naparzanie” nie liczy się już jako broń dystansowa i nie może korzystać ze Strzałów Osłabiających.
  • „Księżycowego Kopa” można teraz używać w powietrzu.
  • Zmieniono nazwę Najeźdźcy Nomada na Najeźdźcę Asa Przestworzy.
    [/list]
    Poprawki błędów

    • Profit taktyczny „Smocze Oszołomienie” teraz poprawnie wyświetla efekt graficzny po aktywacji.
    • Usunięto błąd umożliwiający przemieszczanie ocaleńców przy pomocy zdolności „Szarża” Budowniczego.
    • Poprawiono kąt, pod którym MISIU celuje we wrogów.
    • Usunięto błąd sprawiający, że kilof przestawał reagować na polecenia, jeśli gracz ponownie wprowadził inne polecenia podczas ciosu.
    • Usunięto błąd powodujący opóźnienie obrażeń Fali Uderzeniowej Żołnierza.
    • Wieża Elektryczna Rubieżnika teraz poprawnie wyświetla efekt błyskawicy w momencie ataku.

    [h2]INTERFEJS[/h2]

    • Teraz można przełączać się między oddziałami ocaleńców bez potrzeby wychodzenia.
    • Teraz można wyczyścić cały oddział ocaleńców za pomocą jednej opcji.
    • Dodano przypisania klawiszy w wyskakujących menu kontekstowych.

    Poprawki błędów

    • Profit taktyczny „Smocze Oszołomienie” nie wymaga już Ninji.
    • Usunięto błąd uniemożliwiający wyświetlenie ulepszeń Księgi Kolekcji w premiach 2. i 3. węzła w drzewku zdolności.
    • Usunięto błąd sprawiający, że po przypięciu zadania „Swobodna jazda” cel „Jazda na deskolotce” nie pojawiał się w interfejsie w grze, dopóki nie został ukończony.
    • Opcje recyklingu i ewolucji schematów są teraz chwilowo zablokowane, jeśli dany przedmiot jest w kolejce do tworzenia.

    [h2]DŹWIĘK[/h2]
    Poprawki błędów

    • Poprawiono głośność muzyki odtwarzanej podczas otrzymywania nagród za misję.
    • Usunięto muzykę odtwarzaną podczas zrzutu zaopatrzenia.
    • Usunięto błędy powodujące zbyt szybkie przełączanie muzyki i zbyt głośne jej odtwarzanie.
      [list]
    • Dodano drugi, alternatywny remiks – jeden ma bardziej zwycięski początek, zaś drugi jest bardziej subtelny.
  • Usunięto błąd powodujący osłabianie odgłosów przez dialogi oraz brak przypisania dialogów do suwaka głośności rozmów.
  • Poprawiono zbyt głośne przejście muzyki do ekranu nagród za misję.
  • Poprawiono muzykę odtwarzaną przy zaliczeniu premii, aby wysokie częstotliwości były mniej wyraźne.
  • Usunięto błąd powodujący zatrzymywanie się co pewien czas muzyki podczas walki/wyświetlania wyniku.
  • Usunięto błąd powodujący odtwarzanie muzyki od początku za każdym razem, gdy przechodzi się do zakładki łupów.
  • Usunięto błąd powodujący zacinanie się muzyki w zakładce łupów.
    [/list]
    [URL unfurl=”true”]https://www.epicgames.com/fortnite/pl/news/v3-1-0-patch-notes[/URL]
  • Zobacz także: Jak zdobyć moc Tkania wody w Fortnite

    Dodaj komentarz