PUBG: Serwer testowy - Aktualizacja

Gracze,
cały czas pracujemy nad optymalizacją, dzięki której poprawi się jakość gry, o czym ciągle Was informujemy.
Planujemy również zwiększyć wydajność, dostosowując niektóre aspekty gry, bez wpływania na rozgrywkę w jakikolwiek negatywny sposób.
Dzięki ostatniej aktualizacji, byliśmy w stanie poprawić wydajność serwera i klienta, poprzez dostosowanie widocznej odległości postaci znajdującej się w powietrzu. Ta aktualizacja przyniesie więcej lokalizacji, w których postacie będą rozpoczynać rozgrywkę.
Wcześniej, wszyscy gracze czekali na rozpoczęcie gry na wyspie startowej. Wszelkiego rodzaju interakcje między wieloma osobami zebranymi w jednym miejscu, powodowały przeciążenia serwerów. Żeby rozwiązać ten problem podzieliliśmy obszar, w którym gracze gromadzą się przed rozpoczęciem gry w różnych lokalizacjach. W rezultacie poprawia to wydajność serwera i klienta.
Wprowadzane są również dodatkowe zmiany związane z samolotem, w celu poprawy wydajności. Wkrótce udostępnimy więcej szczegółów z tym związanych.
Będziemy również testować nowe zabezpieczenia przed oszustami (anti-cheat), nad którymi nadal pracujemy. Chcielibyśmy poznać Wasze zdanie z tym związane. Niektóre komputery mogą mieć problemy ze zgodnością podczas tego testu, co może powodować awarie podczas uruchamiania gry. Jeśli taki błąd pojawi się na Waszych komputerach, prosimy o zrobienie screena i udostępnienie go pod tym linkiem.
Zmiany pojawią się na serwerach live jak tylko zostaną zaakceptowane na serwerach testowych. Szczegóły podamy wkrótce.
GAMEPLAY
- Wprowadzono wiele startowych obszarów na obu mapach, aby poprawić wydajność serwera i klienta
- Usunięto bronie z mapy startowej przed rozpoczęciem meczu
JĘZYK
- Dodano nowe czcionki: Rosyjska, Japońska i Chińska
NAPRAWY BŁĘDÓW
- Naprawiono błąd związany ze skakaniem z pozycji leżącej umożliwiający graczom slide -jump z pozycji leżącej