COD: WWII zarabia ponad pół miliona dolarów w trzy dni

COD: WWII zarabia ponad pół miliona dolarów w trzy dni
Spis treści:

Call of Duty: WWII od Activision przekroczyło ponad 500 milionów dolarów zysków z globalnej sprzedaży podczas pierwszy trzech dni po premierze, przekraczając wyniki box office popularnych filmów kinowych takich, jak łączne wyniki Thor: Ragnarok czy Wonder Woman, wedle szacunków firmy.

Na platformie PlayStation 4 Call of Duty: WWII ustanowiło rekord i stało się najlepiej sprzedającą się cyfrową pełną wersją gry w pierwszym dniu dystrybucji, jeżeli chodzi o ilość sprzedanych egzemplarzy. Łączna liczba sprzedanych egzemplarzy w momencie premiery podwoiła się w skali rocznej na całym świecie.

Poruszająca i osobista fabuła, twardo osadzony w realiach tryb wieloosobowy oraz przerażający tryb Zombie Naziści przyciągnęły ogromną ilość graczy w skali globalnej, co poskutkowało największą ilością aktywnych użytkowników na konsolach obecnej generacji i PC w historii serii Call of Duty.

„Rzuciliśmy naszym graczom wyzwanie ponownego zebrania swoich oddziałów i odpowiedzieli na nie, co pokazuje najwyższa liczba graczy, jaką kiedykolwiek zebraliśmy na bieżącej generacji konsol i PC” – powiedział Eric Hirshberg, prezes Activision. „Call of Duty: WWII powraca do korzeni serii i rezultaty są niesamowite. W pierwszy weekend dystrybucji sprzedało się dwa razy więcej egzemplarzy niż w zeszłym roku i ustanowiliśmy rekord pobrań pełnej wersji gry w dniu premiery na PlayStation 4. Nasz wynik 500 milionów dolarów zysku w pierwszym weekendzie sprzedaży nie tylko przewyższa wyniki Thor: Ragnarok, jest w istocie większy niż łączne wyniki weekendu otwarcia Thora i Wonder Woman. I jesteśmy gotowi wspierać społeczność ciągłymi ulepszeniami i nową zawartością”.

W skład prezentowanych kwot wchodzą wchodzi utarg ze sprzedaży wersji fizycznej i cyfrowej Call of Duty: WWII, wyniki premier filmowych dotyczące trzech pierwszych dni dystrybucji po dacie premiery pochodzące z upublicznionych danych, informacji o sprzedaży gry pozyskane od klientów w punktach dystrybucji i wewnętrzne szacunki Activision.