Activision oraz Tencent wprowadzą nowe mobilne Call of Duty do Chin!

![]() Firmy Activision oraz Tencent Holdings Limited, lider w dostarczaniu treści internetowych w Chinach, ogłosiły dziś współpracę, której efektem będzie wprowadzenie Call of Duty na urządzenia mobilne na rynku chińskim. Nowy tytuł w modelu free-to-play zapewni unikatową akcję zaprezentowaną w widoku pierwszoosobowym. Zupełnie nowa, mobilna gra Call of Duty będzie połączeniem uwielbianych przez graczy postaci, map, trybów oraz broni znanych z całej historii marki. Główne studio tworzące gry mobilne należące do Tencent kieruje produkcją czerpiąc z ogromnej sieci mobilnej oraz doświadczeń zyskanych przy poprzednich mobilnych produkcjach wieloosobowych. Tytuł zadebiutuje w nadchodzących miesiącach.
![]()
![]() Tencent korzysta z technologii, aby wzbogacić życie użytkowników internetu. Nasze
społecznościowe produkty Weixin i QQ łączą naszych użytkowników z bogatym katalogiem cyfrowych treści obejmujących gry, wideo, muzykę oraz książki. Opatentowana przez nas technologia pomaga reklamodawcom docierać do setek milionów konsumentów w Chinach. Nasza infrastruktura, w tym płatności, bezpieczeństwo, usługi w chmurze i SI, składa się na zróżnicowaną ofertę i wspiera rozwój naszych partnerów. Tencent inwestuje w ludzi i innowacje, co pozwala nam rozwijać się w internecie. |