oficjalny devlog: 

GRAFIK TEST SERWERÓW

Ten tydzień

·         22 listopada godzina 8 rano do 24 listopada do 8 rano

Informacja o kolejnych serwerach testowych pojawi się w przyszłym tygodniu.

 

OPTYMALIZACJA

·         Optymalizacja animacji postaci

·         Dodano dodatkowe poziomy szczegółowości broni dla dodatkowej optymalizacji

·         Optymalizacja różnych efektów

·         Optymalizacja różnych elementów UI

·         Optymalizacja wody

·         Optymalizacja wspomagająca szybsze renderowanie terenu

·         Zmniejszenie zużycia pamięci dla postaci

·         Zmniejszenie czas ładowania się terenuzu

 

ANIMACJA 

·         Dodano nową animację przeskoku dla niskich obiektów

·         Poprawiono problem dotyczący pojawiającego się skrawka kurtki lub płaszcza, gdy postać poruszała się podczas celowania i wychylania

 

GAMEPLAY

·         Zmniejszono wartości obrażeń na dłoniach i stopach oraz podniesiono  wartość uszkodzeń na udach i ramionach

·         Bandaże stały się bardziej efektywne podczas leczenia. Zmniejszono czas z 8,5 do 4,5 sekundy. Długość użycia pozostała bez zmian

·         Gracze, podczas skoku ze spadochronem, będą mogli teraz dotrzeć do dalszego obszaru na wyspie, do którego wcześniej dotarcie nie było możliwe

·         Luneta 15x posiada teraz dodatkowe oznaczenia do identyfikacji odległości do stojących celów

·         Nowa tekstura celownika w lunecie 4x dla broni zasilanej amunicją 7.62mm

·         Nowa tekstura celownika w lunecie 4x dla pm-ów i snajperek

·         Dodano efekt rozmycia poza lunetą

·         Pociski mogą teraz przebijać się przez wodę (dystans i siła rażenia jest odwrotnie proporcjonalna do szybkości pocisku)

·         Obniżono perspektywę kamery podczas leżenia (widok z trzeciej osoby)

·         Obniżono szybkostrzelność w SKS i Mini 14

·         Zwiększono szybkość biegu podczas trzymania karabinów wyborowych

·         Zmniejszono odrzut dla Mk14

·         Nie można dołączyć lunet 8x i 15x do M16A4

PRZEDMIOTY

  • Dodano dwie nowe bronie
    • DP-28 – pojawiająca się na całej mapie Erangel, z magazynkiem talerzowym o pojemności 47 nabojów 7.62mm. Można zamontować na niej małe lunety (do 4x) Cechuje się niską szybkostrzelnością, ale nadrabia ją dużym zasięgiem i wysokimi obrażeniami
    • AUG A3 – można ją znaleźć w zrzutach i jest to typ karabinu szturmowego na 5.56mm. Posiada wysoką prędkość wystrzału, dużą szybkostrzelność oraz doskonałą obsługę z niskim odrzutem pionowym

 

  • Kar98k nie będzie się już pojawiał w skrzynkach. Jego występowanie na wyspie nie ulegnie zmianie.

 

UI/UX

·         Dodano nową czcionkę do angielskiej wersji

·         Ulepszono wygląd dla HUD wyświetlającego się w grze, opcji, inwentarza, menu, systemu wiadomości

·         Udoskonalono Solo/Team UI

o    Przeniesiono paski życia członków zespołu z górnego, lewego rogu na dolną, lewą stronę ekranu

o    Użyto wyraźniejszego koloru i znaczników w Mini Mapie, Mapie Świata, Liście zespołu, wskaźnika drużyny

o    Dodano wskaźnik do sprawdzania statusu członków zespołu

·         Polepszono HUD (Klawisz F)

o    Jeśli w plecaku nie ma wystarczającej ilości miejsca, pojawi się napis w kolorze czerwonym

·         Udoskonalono Mini Mapę i Mapę Świata

o    Zmniejszono nasycenie Mini Mapy, dzięki czemu lepiej widać informacje o członkach zespołu

o    Dostosowano kolor Mapy Świata, aby uwydatnić znaczniki na mapie

o    Gracze mogą sprawdzić FOV członków zespołu, dzięki obu mapom

o    Jeśli wszyscy członkowie zespołu znajdują się w jednym pojeździe, pojawi się jeden specjalny znacznik na Mini Mapie

·         Przesunięto informację o śmierci przeciwników z lewej strony na dole ekranu, w prawy górny narożnik

·         Zmodyfikowano wygląd paska życia, żeby pokazać 75%. Nie będzie czerwonego oznaczenia poniżej 75%

·         Dodano killcam w ustawieniach. W trybie Duo i Squad, gracz może sprawdzić killcam dopiero po śmierci wszystkich członków zespołu

 

 

DŹWIĘK

·         Zmieniono muzykę w lobby

·         Udoskonalono dźwięki silników w pojazdach

·         Dodano dźwięk w okolice krawędzi niebieskiej strefy

·         Zmieniono dźwięki grane podczas ostrzału w czerwonej strefie. Przed dźwiękami eksplozji  można usłyszeć działa wystrzeliwujące pociski z oddali (informacja o zbliżającym się zagrożeniu)

·         Dodano dźwięk skoku do wody. Będzie różny w zależności od szybkości

 

JĘZYK

·         Dodano cztery języki: włoski, portugalski (Brazylia), hiszpański (Meksyk) i chiński

 

NAPRAWY BŁĘDÓW

·         Naprawiono drganie kamery na siedzeniu pasażera w motocyklu z przyczepką

·         Naprawiono brak animacji podczas używania bandaża więcej niż raz

·         Naprawiono różowe kółko pokazujące się na budynku podczas skoku ze spadochronem

·         Naprawiono problem, związany ze strzelaniem podczas przeskoków

·         Złagodzenie efektu rozmycia podczas celowania