Więcej artykułów o podobnej tematyce
<i>Nowa gra free-to-play z serii Call of Duty, stworzona ekskluzywnie na Android oraz iOS, zostanie wydana także na Zachodzie</i>
<i>Gra definiuje gatunek akcji z widoku pierwszej osoby, wraz z uwielbianymi przez fanów mapami, trybami, broniami oraz bohaterami z całej historii marki – po raz pierwszy na urządzeniach mobilnych</i>
<i>Rejestracje przedpremierowe są już otwarte</i>
<a style="color: #ffffff" name="_GoBack"></a> Santa Monica, Kalifornia
– 19 marca 2019 – Activision, we współpracy z Tencent, ogłosiło dziś, że
<i>Call of Duty: Mobile</i>
zostanie wydane we wcześniej nieuzględnianych w zapowiedziach regionach, między innymi Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Europie, i innych.
<i>Call of Duty: Mobile </i>
jest nową grą free-to-play, w której znajdą się mapy, tryby, bronie oraz postaci z całej historii marki
<i>Call of Duty</i>
, włączając w to serie
<i>Black Ops</i>
oraz
<i>Modern Warfare</i>
. Gra, stworzona przez wielokrotnie nagradzane studio Tencent, Timi Studio, będzie dostępna ekskluzywnie na Android i iOS. Będzie w niej dostępne wiele różnych trybów gry, stawiających graczy przeciwko sobie w ogniu bezpośredniej, rywalizacyjnej walki, dzięki której wypróbują swe umiejętności w starciu z graczami z całego świata.
Od dziś fani mogą zarejestrować się przedpremierowo do
<i>Call of Duty: Mobile</i>
poprzez <a style="color: #ffffff" href="http://www.callofduty.com/mobile?ref=inzoipolska.pl">www.callofduty.com/mobile</a>. Dzięki rejestracji gracze zyskają dostęp do najnowszych informacji na temat gry oraz publicznej bety, która odbędzie się latem w wybranych regionach.
„Dostraczamy produkcję definiującą gatunek akcji z widoku pierwszej osoby w nowym tytule mobilnym posiadającym niesamowitą grafikę i emocjonującą rozgrywkę w stylu
<i>Call of Duty</i>
” – powiedział Chris Plummer, wiceprezydent działu mobile w Activision. „Wraz z świetnym zespołem w Tencent zebraliśmy w jedno epickie doświadczenie kolekcję najbardziej uwielbianych przez fanów map, trybów rywalizacji, znanych postaci i ikonicznych broni z całej historii tej uznanej marki – po raz pierwszy na urządzeniach mobilnych”.
„<i>Call of Duty</i>
kojarzy się jednoznacznie z niesamowitą walką oraz rozgrywką. Nasz zespół był więc niesamowicie zadowolony z pracy razem z Activision, by powołać tę serię do życia także na urządzeniach mobilnych” – powiedział Steven Ma, starszy wiceprezes Tencent Holdings Limited. „Bazując na naszym doświadczeniu w tworzeniu gier zaprojektowanych specjalnie dla graczy mobilnych, jesteśmy podekscytowani możliwością dostarczenia nowego, pełnego zawartości doświadczenia
<i>Call of Duty</i>
, które spodoba się każdemu typowi fana”.
W
<i>Call of Duty: Mobile</i>
gracze doświadczą płynnych starć z perspektywy pierwszej osoby w stylu
<i>Call of Duty</i>
, mierząć się ze sobą bezpośrednio w ukochanych trybach fanów, takich jak Deathmatch Drużynowy, Znajdź i Zniszcz oraz Free-For-All, rozgrywanych na ikonicznych mapach z historii serii, takich jak Nuketown, Crash, Hijacked, i wiele innych. Po drodze zdobędą zaś i odblokują klasyczne dla
<i>Call of Duty</i>
postaci, bronie, scorestreaki oraz inny sprzęt, w który uzbroją się, by ruszyć do walki o miejsce w gronie najlepszych zawodników na świecie.
<i>Call of Duty: Mobile</i>
, wydawana przez Activision i stworzona przez Tencent, jest oparta na platformie do tworzenia generowanego w czasie rzeczywistym 3D, Unity. Obok klasycznej rozgrywki wieloosobowej, gra zawiera więcej trybów rozgrywki, które zostaną niedługo ogłoszone.
By uzyskać najnowsze informacje, należy odwiedzić stronę
<a style="color: #ffffff" href="http://www.callofduty.com/mobile?ref=inzoipolska.pl">www.callofduty.com/mobile
</a>,
<a style="color: #ffffff" href="http://www.youtube.com/callofduty?ref=inzoipolska.pl">www.youtube.com/callofduty
</a>
oraz oraz śledzić
@CallofDuty
na
<a style="color: #ffffff" href="http://www.twitter.com/callofduty?ref=inzoipolska.pl">Twitterze
</a>, <a style="color: #ffffff" href="http://www.instagram.com/callofduty?ref=inzoipolska.pl">Instagramie</a> oraz
<a style="color: #ffffff" href="http://www.facebook.com/callofduty">Facebooku
</a>
.
<i>Gra definiuje gatunek akcji z widoku pierwszej osoby, wraz z uwielbianymi przez fanów mapami, trybami, broniami oraz bohaterami z całej historii marki – po raz pierwszy na urządzeniach mobilnych</i>
<i>Rejestracje przedpremierowe są już otwarte</i>
<a style="color: #ffffff" name="_GoBack"></a> Santa Monica, Kalifornia
– 19 marca 2019 – Activision, we współpracy z Tencent, ogłosiło dziś, że
<i>Call of Duty: Mobile</i>
zostanie wydane we wcześniej nieuzględnianych w zapowiedziach regionach, między innymi Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Europie, i innych.
<i>Call of Duty: Mobile </i>
jest nową grą free-to-play, w której znajdą się mapy, tryby, bronie oraz postaci z całej historii marki
<i>Call of Duty</i>
, włączając w to serie
<i>Black Ops</i>
oraz
<i>Modern Warfare</i>
. Gra, stworzona przez wielokrotnie nagradzane studio Tencent, Timi Studio, będzie dostępna ekskluzywnie na Android i iOS. Będzie w niej dostępne wiele różnych trybów gry, stawiających graczy przeciwko sobie w ogniu bezpośredniej, rywalizacyjnej walki, dzięki której wypróbują swe umiejętności w starciu z graczami z całego świata.
Od dziś fani mogą zarejestrować się przedpremierowo do
<i>Call of Duty: Mobile</i>
poprzez <a style="color: #ffffff" href="http://www.callofduty.com/mobile?ref=inzoipolska.pl">www.callofduty.com/mobile</a>. Dzięki rejestracji gracze zyskają dostęp do najnowszych informacji na temat gry oraz publicznej bety, która odbędzie się latem w wybranych regionach.
„Dostraczamy produkcję definiującą gatunek akcji z widoku pierwszej osoby w nowym tytule mobilnym posiadającym niesamowitą grafikę i emocjonującą rozgrywkę w stylu
<i>Call of Duty</i>
” – powiedział Chris Plummer, wiceprezydent działu mobile w Activision. „Wraz z świetnym zespołem w Tencent zebraliśmy w jedno epickie doświadczenie kolekcję najbardziej uwielbianych przez fanów map, trybów rywalizacji, znanych postaci i ikonicznych broni z całej historii tej uznanej marki – po raz pierwszy na urządzeniach mobilnych”.
„<i>Call of Duty</i>
kojarzy się jednoznacznie z niesamowitą walką oraz rozgrywką. Nasz zespół był więc niesamowicie zadowolony z pracy razem z Activision, by powołać tę serię do życia także na urządzeniach mobilnych” – powiedział Steven Ma, starszy wiceprezes Tencent Holdings Limited. „Bazując na naszym doświadczeniu w tworzeniu gier zaprojektowanych specjalnie dla graczy mobilnych, jesteśmy podekscytowani możliwością dostarczenia nowego, pełnego zawartości doświadczenia
<i>Call of Duty</i>
, które spodoba się każdemu typowi fana”.
W
<i>Call of Duty: Mobile</i>
gracze doświadczą płynnych starć z perspektywy pierwszej osoby w stylu
<i>Call of Duty</i>
, mierząć się ze sobą bezpośrednio w ukochanych trybach fanów, takich jak Deathmatch Drużynowy, Znajdź i Zniszcz oraz Free-For-All, rozgrywanych na ikonicznych mapach z historii serii, takich jak Nuketown, Crash, Hijacked, i wiele innych. Po drodze zdobędą zaś i odblokują klasyczne dla
<i>Call of Duty</i>
postaci, bronie, scorestreaki oraz inny sprzęt, w który uzbroją się, by ruszyć do walki o miejsce w gronie najlepszych zawodników na świecie.
<i>Call of Duty: Mobile</i>
, wydawana przez Activision i stworzona przez Tencent, jest oparta na platformie do tworzenia generowanego w czasie rzeczywistym 3D, Unity. Obok klasycznej rozgrywki wieloosobowej, gra zawiera więcej trybów rozgrywki, które zostaną niedługo ogłoszone.
By uzyskać najnowsze informacje, należy odwiedzić stronę
<a style="color: #ffffff" href="http://www.callofduty.com/mobile?ref=inzoipolska.pl">www.callofduty.com/mobile
</a>,
<a style="color: #ffffff" href="http://www.youtube.com/callofduty?ref=inzoipolska.pl">www.youtube.com/callofduty
</a>
oraz oraz śledzić
@CallofDuty
na
<a style="color: #ffffff" href="http://www.twitter.com/callofduty?ref=inzoipolska.pl">Twitterze
</a>, <a style="color: #ffffff" href="http://www.instagram.com/callofduty?ref=inzoipolska.pl">Instagramie</a> oraz
<a style="color: #ffffff" href="http://www.facebook.com/callofduty">Facebooku
</a>
.