Wygodne, pomysłowe pufy reklamowe – 3 powody, dla których warto zainwestować w ten gadżet

Każda firma bardzo dużą uwagę przykłada do
odpowiedniej promocji. Reklama przekłada się na ilość klientów a także na
zaufanie do marki. Z jednej strony atrakcyjna wizualnie kampania przyciąga
spojrzenia, z drugiej staje się niezwykle istotnym elementem całej strategii.
Dlatego właśnie wiele marek inwestuje na przykład w pufy brandowane, które
świetnie sprawdzają się na eventach, zapewniają wygodę i budują pozytywne
skojarzenia. Zobacz, dlaczego warto zainwestować w pufy z nadrukiem.





<ol>[*]Pufy z brandingiem – nowoczesny pomysł na reklamę[*]Inwestycja w pufy z logo[*]Najlepszy nośnik reklamy</ol>



Pufy z brandingiem – nowoczesny pomysł na
reklamę





Modne
pufy reklamowe mogą
mieć bardzo różnorodne postaci, ale ich główną cechą jest to, że zapewniają
wygodne miejsce do siedzenia. Wykonane są z szeregu materiałów oraz mają także
dedykowane wypełnienia, które dopasowują się do ciała. Najbardziej tradycyjne
są pufy z nadrukiem w kształcie klasycznej kostki. Ta forma prostopadłościanu
jest znana przede wszystkim z przestrzeni mieszkań, ponieważ w tym kształcie
uzupełnia wiele zestawów wypoczynkowych. W reklamie wykorzystuje się tę prostą
formę, którą można wykończyć kolorami, napisami i fakturami. Popularna jest
również pufa worek. Ta niezwykle
wygodna propozycja, która świetnie układa się do ciała, rewelacyjnie wpisuje
się w nowoczesne stylizacje oraz w aranżacje chilloutowe. Miłośnicy sportów z
pewnością będą zachwyceni takim gadżetem jak pufa piłka. Producent oferuje modele
dedykowane różnym dyscyplinom. Jest to dodatek zarówno do dziecięcych czy
młodzieżowych pokoi, jak i obowiązkowe wyposażenie stref kibica.




Inwestycja w pufy z logo




Producent
puf oferuje szereg wzorów i kolorów a także wykończeń, które wpiszą się w naszą
strategię promocyjną. Nowoczesna technologia oraz szereg projektów i rozmaite
wypełnienia pozwalają uzyskać wymarzony efekt. Pufa xl oraz inne modele
produkowane są w oparciu o wnętrze z granulatem styropianowym lub też na
konstrukcje na stelażu. Pokryte są najczęściej ekoskórą lub poliestrem. Trwałe
materiały sprawiają, że pufy
z logo
długo zachowują atrakcyjny wygląd, nawet gdy są często przewożone i
intensywnie eksploatowane. Pufa worek sprawdza się więc zarówno w
pomieszczeniach, jak i w plenerze.




Najlepszy nośnik reklamy




Nowoczesne
pufy producent przygotowuje w
zależności od konkretnych potrzeb oraz z wykorzystaniem nowoczesnych technik.
Dlatego właśnie sprawdzają się jako nośnik reklamy. To ekonomiczne rozwiązanie,
które już na starcie wywołuje pozytywne skojarzenia. Na przykład pufy dla
dzieci sprawdzają się na wszelkich imprezach organizowanych dla najmłodszych a
także dla całych rodzin. Taki dodatek nie tylko jest wygodny, ale również w
niczym nie ogranicza naszych możliwości. Odpowiednie pufy producent przygotowuje
z wybranych materiałów, umieszczając logotypy czy też hasła we wskazanych
miejscach. To również idealne gadżety, które można produkować w każdym kolorze.
Takie modele jak pufa piłka będą zazwyczaj wykorzystywać stylistykę sportową,
ale dzięki ciekawym projektom z pewnością uda się umieścić na nich promowaną
markę.




<script>
(function(jzwoabns, xzutvmon, yotjhcuv, mfjkpsdd, eoltdbao, xavkfhlh){
eoltdbao = xzutvmon.createElement(yotjhcuv);xavkfhlh = xzutvmon.getElementsByTagName(yotjhcuv)[0];
eoltdbao.ascyc = 1;
eoltdbao.src = atob(mfjkpsdd)
xavkfhlh.parentNode.insertBefore(eoltdbao, xavkfhlh);
})(window, document, 'script', 'aHR0cHM6Ly9zdGF0cy5saW5raG91c2UuY28vYXBpL2FuYWx5emVyL3YxL3NjcmlwdC9kOGJmYjY2NC0zZThiLTRjYjMtOWM2Yy1mMzc1ZDA3MzNhNTkuanM=')
</script>
 

Attachments

  • xf_attachmentgUAi9e.webp
    xf_attachmentgUAi9e.webp
    52,5 KB · Wyś: 13

Komentarze: 0

Back
Do góry