Pierwszy news na oficjalnej stronie modyfikacji zawitał 25 czerwca czyli prawie 3 tygodnie temu.
Za pewne większość z Was nie ma pojęcia o tym projekcie więc spieszę z opisaniem głównych przyczyn i kierunków którymi udają się twórcy.
Najważniejszą sprawą a zarazem budzącą najwięcej kontrowersji jest to, że WolfMP będzie modyfikacją Enemy Territory Quake Wars czyli gry która wyszła kilka miesięcy przed Call of Duty 4. Chodzi dokładnie o to, że ET:QW jest grą płatną (co prawda wynosi jakieś 25zł ale jednak płatną) bez której modyfikacja nie będzie grywalna.
Dobra, żeby nie zanudzać kwestiami spornymi przejdźmy do tego co oferuje sama gra i co prawdopodobnie zaprezentują nam twórcy modyfikacji.
W ETQW mamy do czynienia z wieloma pojazdami, mechami oraz różnorakim arsenałem z którego siejemy śmierć i spustoszenie.
Przed teamem od WolfMP stoi nie lada wyzwanie, muszą zmienić wszystko to co widoczne na wzór okresu II Wojny Światowej. Po części może być to ułatwione faktem, że różne tekstury itd są wykorzystane w Wolfensteinie 2009 którego multiplayer bazuje właśnie na wspomnianym silniku ETQW.
Oto pierwszy model auta które prawdopodobnie w myśl zasad W:ET przyjdzie nam eskortować.
Widać doskonale, że praca wre i co kilka dni pojawiają się newsy ze sporą garścią czystych informacji.
Na pewno zmieni się gameplay, to wydaje się być problemem numer 2. W ciągu najbliższych tygodni najprawdopodobniej zostanie pokazany pierwszy krótki gameplay ukazujący mapę stworzoną specjalnie dla modyfikacji. Zapowiada się nieźle, zwłaszcza że można wyciągnąć sporo fpsów dzięki dość dobrej optymalizacji map czy nawet silnika. Nie jest ona może tak dobra jak w crysisie 2 jednak każdemu ze średnim komputerem gra pójdzie i da sporo zabawy.
Takim czołgiem przyjdzie nam przemierzać mapy WolfMP
Nie zabraknie także dobrze znanych nalotów.
Link do strony developerów: http://developersofcommunity.blog.com/
Mam nadzieję, że kogoś zainteresuje projekt ;)
Za pewne większość z Was nie ma pojęcia o tym projekcie więc spieszę z opisaniem głównych przyczyn i kierunków którymi udają się twórcy.
Najważniejszą sprawą a zarazem budzącą najwięcej kontrowersji jest to, że WolfMP będzie modyfikacją Enemy Territory Quake Wars czyli gry która wyszła kilka miesięcy przed Call of Duty 4. Chodzi dokładnie o to, że ET:QW jest grą płatną (co prawda wynosi jakieś 25zł ale jednak płatną) bez której modyfikacja nie będzie grywalna.
Dobra, żeby nie zanudzać kwestiami spornymi przejdźmy do tego co oferuje sama gra i co prawdopodobnie zaprezentują nam twórcy modyfikacji.
W ETQW mamy do czynienia z wieloma pojazdami, mechami oraz różnorakim arsenałem z którego siejemy śmierć i spustoszenie.
Przed teamem od WolfMP stoi nie lada wyzwanie, muszą zmienić wszystko to co widoczne na wzór okresu II Wojny Światowej. Po części może być to ułatwione faktem, że różne tekstury itd są wykorzystane w Wolfensteinie 2009 którego multiplayer bazuje właśnie na wspomnianym silniku ETQW.
Oto pierwszy model auta które prawdopodobnie w myśl zasad W:ET przyjdzie nam eskortować.
Widać doskonale, że praca wre i co kilka dni pojawiają się newsy ze sporą garścią czystych informacji.
Na pewno zmieni się gameplay, to wydaje się być problemem numer 2. W ciągu najbliższych tygodni najprawdopodobniej zostanie pokazany pierwszy krótki gameplay ukazujący mapę stworzoną specjalnie dla modyfikacji. Zapowiada się nieźle, zwłaszcza że można wyciągnąć sporo fpsów dzięki dość dobrej optymalizacji map czy nawet silnika. Nie jest ona może tak dobra jak w crysisie 2 jednak każdemu ze średnim komputerem gra pójdzie i da sporo zabawy.
Takim czołgiem przyjdzie nam przemierzać mapy WolfMP
Nie zabraknie także dobrze znanych nalotów.
Link do strony developerów: http://developersofcommunity.blog.com/
Mam nadzieję, że kogoś zainteresuje projekt ;)