~ Waleczni.net ~

  • Thread starter Thread starter charmapl
  • Rozpoczęty Rozpoczęty
C

charmapl

Gość

W grze wcielamy się w rolę wojownika (lub wojowniczki) świata fantastycznego i stawiamy czoła czyhającym tu i ówdzie wyzwaniom. Gra jest inspirowana mechanizmem Gladiatusa, jednakże osadzona została w zupełnie innych realiach. Obecnie pracują nad nią 2 osoby - dzięki czemu stale jest ona wzbogacana o nowe możliwości/łatane są błędy, etc. Rejestracja jest oczywiście darmowa - polecam http://waleczni.net

Screeny z gry

Podgląd gracza
ss08.jpg


Aukcje - dom handlowy
ss09.jpg


Walka na wyprawie
ss10.jpg


Trening
ss11.jpg
 
strasznie przypomina mi to gierkę gladiators, w której spędziłem troszkę czasu ;)
 
Waleczni.net - gra przeglądarkowa

To już komplement, że >coś< przypomina :) Jak napisałem w opisie, gra rozpoczęła swój żywot na "silniku" klona gladiatusa, jednak z uwagi na jego niski poziom i tak została prawie przepisana i już nie przypomina pierwotnej wersji. Jeśli chodzi o mechanizm (i wygląd) - z każdym dniem będziemy odsuwać się od Gladiatusa w stronę własnych rozwiązań - tak, że za parę miesięcy nie będzie ona przypominać - mamy nadzieję - żadnej innej gry. Obecnie jest ona całkowicie grywalna, przyjemna, intuicyjna i - co najważniejsze - rozwijająca się. Zapraszamy do rejestracji na http://waleczni.net
 
No tak, ale elementy metina też zawarliście ;) Macie zamiar to zmienić czy przy tym zostaniecie?
 
Rzeczywiście niektóre grafiki przedmiotów są z metina. Odpowiedź: tak, zamierzamy to zmienić (zarówno przedmioty z gladiatusa jak i z metina).
W międzyczasie doszło:
-poprawne naliczanie statystyk od broni
-dynamiczne paski wypraw i areny w menu górnym
-wyświetlanie łącznej wartości paczek oraz zdjętego ekwipunku przy sprzedawaniu przedmiotów
-jedzenie
 
Fajnie, bo ulepszacie grę i tutaj wielki szacunek dla was ale czy nie dałoby się zmienić tego, że po zalicytowaniu traci się złoto? Ten motyw też pamiętam z gladiatusa i strasznie denerwowało mnie, gdy całe złoto na, które zbierałem ciężko po prostu przepadało.
 
Rozwiązanie, o którym piszesz było zaimplementowane jako pierwsze - po przelicytowaniu poprzednia zalicytowana kwota wracała do poprzedniego licytującego, jednakże zmieniliśmy system na ten gladiatusowy aby gra była nieco trudniejsza. Na tym generalnie polegają gry multiplayer - ktoś zyskuje a ktoś traci - dlatego trzeba ostrożnie licytować. To co zostanie dodane w tym zakresie to losowość zakończenia aukcji tak aby uniknąć botów-licytatorów. A inna sprawa, że złoto w tej grze zdobywa się stosunkowo łatwo - zwłaszcza jeśli chodzi o kupno przedmiotów, więc nie stracisz całego złota, które ciężko zbierałeś (na ogół wystarczają 1-2 wyprawy i stać nas na nowy przedmiot - ceny nie rosną zbyt szybko wraz z poziomem przedmiotów).
Generalne pryncypium jakie mamy w grze to odejście od omnipotentności gracza - za wybory trzeba ponosić (w rozsądnym zakresie) odpowiedzialność. Dzięki temu gracze lepsi pną się w górę szybciej (oczywiście liczy się też czas spędzony w grze, ale oba czynniki mają znaczenie).

Pozdrawiam
 
***** News: Podsumowanie wersji 0.5 Waleczni.NET *****
Nowości:
-blokada bash na arenie (15 ataków per gracz)
-pakty czasowo zwiększające doświadczenie/obrażenia/zdobywane złoto na wyprawach
-kampanie (alternatywa dla gladiatusowych lochów) z systemem zdobywania kluczy i otwierania przejść
-opis gracza
-linki polecające - dostajemy bonus w wysokości 1% złota, które zdobędzie z wypraw polecający

Walka w kampanii
ss12.jpg

Kampania - Port Piratów
ss13.jpg

Widok najemnika. Na screenie widać także 3 aktywne pakty (dodane w niniejszej wersji)
ss14.jpg

Kampania - Mroczne Lasy
ss15.jpg

Widok wszystkich posiadanych kluczy
ss16.jpg


Polecam, rejestracja na http://waleczni.net

Czego można spodziewać się niebawem?
- nowych lokacyj w kampaniach
- bonusowania przedmiotów
- nowych przedmiotów
- wielu ułatwień (np. porównywarka przedmiotów z założonymi)
- walki najemników
- rozwinięcie gildii
- samouczka

Nie zwalniamy tempa. Pozdrawiam.
 
Back
Do góry