N
NeQueRuŚ
Gość
Witam !
W kolejnym artykule z gry Unturned chciałbym Wam przedstawić "Drogę do sławy" owej gry, czyli jak powstała, jakie były jej początki, od czego się wywodzi.
Zapraszam do lektury !
Podstawowe informacje
Jak wiadomo - "Unturned" na platformie steam pojawiło się 7 lipca 2014 roku. Tytuł ten w 2014 roku okazał się bezkonkurencyjnym bestsellerem, w szczytowym dniu liczba graczy wynosiła aż 62 tysiące, zaś średnio grało w nią 35 tysięcy survivalowców. Wielu recenzentów porównuje ową gre do DayZ oraz popularnego Minecrafta, zaś sam Nelson przyznaje, że fascynował się tymi tytułami. Unturned nie spadło też z nieba, miało swoje trudne początki i przejścia, o których poniżej.
Trudne początki
Jak wcześniej zdążyłem wspomnieć, początki Unturneda nie były łatwe. Gra ta wywodzi się z mało znanej survivalówki "DeadZone", która zapoczątkowała późniejszą grę. DeadZone od początku borykał się z problemami funkcjonalności, bowiem daleko odbiegał od zamierzonego realizmu. Ten post-apokaliptyczny twór wydany został 1 stycznia 2013 roku na silniku i platformie Roblox.
Dalsza kariera
Jednak Nelson nie zaprzestał na tym projekcie..
Ambitny 16-latek nie zakończył swojej twórczej kariery na DeadZonie. Po krótkim odstępie czasowym wrócił z nowatorskim projektem "Dead Zone 2", który potem przeistoczył się w Unturned w wersji pierwszej. W planach było urealistycznienie rozgrywki oraz usunięcie problemów związanych z cheaterami, co jak aktualnie widać przyniosło zamierzone skutki. Następnie był Unturned 2, który trafił na greenlight, gdzie czekał na poparcie ze strony graczy aby stać się pełnoprawnym produktem Steam i wyrzucić z tytułu numerek "2"; tak doszliśmy do dzisiaj.