Ultimate Hunting, nowy symulator polowania stworzony przez polskie studio 3T Games, wprowadza graczy w świat pełen realistycznych i brutalnych łowów. Gra, stworzona na silniku Unreal Engine 5, zaprezentowana została na oficjalnym zwiastunie, który ukazuje malownicze krajobrazy kalifornijskich i afrykańskich rezerwatów.
W Ultimate Hunting gracze będą mogli eksplorować otwarty świat, wcielając się w myśliwych, którzy śledzą zwierzęta, planują wyprawy, skradują się, tropią i wabią zwierzynę. Do wyboru będą perspektywy z pierwszej (FPP) i trzeciej osoby (TPP).
W Kalifornii można będzie polować na niedźwiedzie, pumy, jelenie, dziki, borsuki, wrony, przepiórki i kaczki. W Południowej Afryce natomiast na słonie, żyrafy, hipopotamy, lwy, krokodyle, pawiany, zebry i wiewiórki. Zwierzęta będą różnić się pod względem płci, wieku i wagi, co dodatkowo zwiększy realizm gry.
Ultimate Hunting łączący piękno przyrody z realistycznymi i emocjonującymi doświadczeniami łowieckimi. Premiera na PC zaplanowana jest na 2025-2026 rok, a następnie gra pojawi się na konsole PlayStation 5, Xbox Series XS oraz nową konsolę Nintendo. Planowana jest również wersja VR.
Realizm i brutalność w grze
Gra ma na celu przesunięcie granic realizmu w symulatorach łowieckich. Każda decyzja i strzał będą odczuwalne, co podkreśli autentyczność doznań gracza. Dostępne będą tryby dla jednego gracza oraz możliwość wspólnych łowów do 16 osób jednocześnie.W Ultimate Hunting gracze będą mogli eksplorować otwarty świat, wcielając się w myśliwych, którzy śledzą zwierzęta, planują wyprawy, skradują się, tropią i wabią zwierzynę. Do wyboru będą perspektywy z pierwszej (FPP) i trzeciej osoby (TPP).
Gra zawiera zaawansowane mechaniki, takie jak system losowego generowania poroża (RAGS), dynamiczne strefy bytowe, aktywny kamuflaż oraz interakcje między zwierzętami, graczami i otoczeniem.„Chcemy uchwycić prawdziwą esencję łowiectwa. Ultimate Hunting wyróżnia się brutalnym realizmem. Zwierzęta będą reagować na działania graczy, co pozwoli mocniej odczuć wagę decyzji i strzałów” - mówi Rafał Jelonek, producent gry i prywatnie myśliwy.
Imponujące lokacje
Gracze będą polować w dwóch głównych lokacjach: Kalifornijskim Rezerwacie Łowieckim oraz Południowoafrykańskim Rezerwacie Łowieckim. Obszary te, wzorowane na rzeczywistych miejscach, obejmują co najmniej 64 km² każda i zawierają bogatą florę i faunę.W Kalifornii można będzie polować na niedźwiedzie, pumy, jelenie, dziki, borsuki, wrony, przepiórki i kaczki. W Południowej Afryce natomiast na słonie, żyrafy, hipopotamy, lwy, krokodyle, pawiany, zebry i wiewiórki. Zwierzęta będą różnić się pod względem płci, wieku i wagi, co dodatkowo zwiększy realizm gry.
Szeroki wybór sprzętu
Ultimate Hunting zaoferuje różnorodność broni i sprzętu myśliwskiego. Gracze będą mieli do dyspozycji broń palną (krótką i długą), broń cichą (łuki i kusze), wabiki, przynęty, urządzenia optyczne, odzież myśliwską, obuwie oraz pojazdy. Gra umożliwi zaawansowaną personalizację broni i wyposażenia, a także oferuje licencjonowany sprzęt myśliwski, w tym sztucery Titan 6 od Rößler Waffen oraz kamuflaż Next Camo.Etyczne polowanie
Gra promuje zasady etycznego łowiectwa. Przykładowo, po upolowaniu jelenia gracze mogą użyć truchła jako przynęty na drapieżniki, ale za takie działanie otrzymają karę. To gracz zdecyduje, czy chce podjąć ryzyko i upolować zwabione drapieżniki, czy unikać tego ryzyka.Ultimate Hunting łączący piękno przyrody z realistycznymi i emocjonującymi doświadczeniami łowieckimi. Premiera na PC zaplanowana jest na 2025-2026 rok, a następnie gra pojawi się na konsole PlayStation 5, Xbox Series XS oraz nową konsolę Nintendo. Planowana jest również wersja VR.