Twórcy oraz społeczność graczy My Hospital wesprą walkę z rakiem piersi

My Hospital to gra, która szturmem zdobyła serca użytkowników na całym świecie. Od jej premiery w styczniu 2017 roku ściągnięto ją ponad 6,2 mln razy. Gracze zarządzają w niej własnym szpitalem i leczą pacjentów różnymi medykamentami, które samodzielnie muszą stworzyć. Dzięki humorystycznym animacjom, grafice i efektom dźwiękowym My Hospital zapewnia graczom doskonałą zabawę bez względu na wiek i płeć.



Wokół My Hospital powstała zaangażowana społeczność graczy, która od samego początku aktywnie dzieliła się swoimi pomysłami co do ewentualnych usprawnień i zmian w grze. Dla wielu z nich szpitalna rzeczywistość to nie tylko zabawa, ale także codzienna praca czy walka o zdrowie, w której muszą się mierzyć z  licznymi ograniczeniami. I to właśnie z myślą o nich Cherrypick Games zdecydowało się na podjęcie współpracy z National Breast Cancer Foundation, która jest jedną z największych tego typu fundacji na świecie.

Uważnie wsłuchujemy się w opinie graczy i doceniamy wspaniałą atmosferę, którą stworzyli wokół gry. My Hospital to gra w którą grają głównie kobiety i czujemy, że możemy pomóc w wysiłkach dążących do zwiększenia ich świadomości w zakresie badań i profilaktyki. Jesteśmy także pełni podziwu dla pracy jaką wykonuje Fundacja i jesteśmy dumni, że zostaliśmy jej partnerem.” – powiedział prezes Cherrypick Games Marcin Kwaśnica.

Informacja o współpracy z National Breast Cancer Foundation pojawiła się w grze „My Hospital” w która codziennie gra nawet 160 tys. osób z całego świata.

Ta współpraca to nie jest dla nas jednorazowa akcja, ale element naszej dłuższej strategii. Jesteśmy młodą, rosnącą firmą i chcemy w przyszłości angażować się w podobne akcje, a także wykorzystywać nasze gry do wspierania takich, pozytywnych działań” – zaznaczył Marcin Kwaśnica.

Akcja rozpoczęła się kilka dni temu. Przez rok gracze My Hospital będą mogli weprzeć National Breast Cancer Foundation w walce z rakiem.

Wśród innych znanych tytułów warszawskiej spółki znajdują się m.in. mobilne hity „Touchdown Hero”, który został pobrany przez graczy już 3,3 mln razy, „Must Deliver” (1,6 mln pobrań) czy „Auctioneer” (1,8 mln pobrań tylko w pierwszym tygodniu).
 

Attachments

  • xf_attachmentiG0SBb.webp
    xf_attachmentiG0SBb.webp
    50,3 KB · Wyś: 10

Komentarze: 0

Back
Do góry