Więcej artykułów o podobnej tematyce
Cześć wszystkim!
Chciałbym opowiedzieć wam co nieco o naszym najbliższym trybie okresowym, Teście strzelania #1.
Pod koniec zeszłego roku przedstawiliśmy założenia dalszych zmian w systemie walki i celności broni trybu Battle Royale. Mieliśmy dwa główne cele:
By zaradzić temu problemowi, pracowaliśmy nad prototypami różnych zmian w modelu strzelania, takimi jak na przykład:
<ol>
[*]Celność pierwszego strzału;
[*]Doskonała celność + odrzut (Uwaga: niektórzy z was mogli już widzieć filmiki pokazujące tę zmianę – wczesna wersja przez przypadek została włączona przed czasem. Ups!).
</ol>
Wskaźnik celności pierwszego strzału to pierwszy z prototypów, jakie jesteśmy gotowi poddać testom. W wielu aspektach przypomina on obecny system strzelania. Istnieje jednak kilka istotnych różnic, o których poniżej.
Planujemy przeprowadzenie wielu testów strzelania, w trakcie których będziemy zbierać informacje z rozmaitych źródeł (wewnętrzna analiza danych, informacje od społeczności, uwagi z mediów społecznościowych). Wasz udział jest tu kluczowy! Chcemy być pewni, że zmiany, jakie zamierzamy wprowadzić, są rzeczywiście lepsze dla wszystkich graczy, niezależnie od platformy i poziomu umiejętności.
Chciałbym opowiedzieć wam co nieco o naszym najbliższym trybie okresowym, Teście strzelania #1.
Pod koniec zeszłego roku przedstawiliśmy założenia dalszych zmian w systemie walki i celności broni trybu Battle Royale. Mieliśmy dwa główne cele:
- Cel nr 1: Uniemożliwić snajperskie strzały z pistoletu na dużą odległość.
- Cel nr 2: Nasze bronie powinny posiadać cechy premiujące różne rodzaje starć, zależnie od: odległości do celu, rodzaju celu, dostępności amunicji itd.
By zaradzić temu problemowi, pracowaliśmy nad prototypami różnych zmian w modelu strzelania, takimi jak na przykład:
<ol>
[*]Celność pierwszego strzału;
[*]Doskonała celność + odrzut (Uwaga: niektórzy z was mogli już widzieć filmiki pokazujące tę zmianę – wczesna wersja przez przypadek została włączona przed czasem. Ups!).
</ol>
Wskaźnik celności pierwszego strzału to pierwszy z prototypów, jakie jesteśmy gotowi poddać testom. W wielu aspektach przypomina on obecny system strzelania. Istnieje jednak kilka istotnych różnic, o których poniżej.
- Bronie są teraz celne przy pierwszym strzale – przypomina o tym celownik świecący się na czerwono. Funkcja ta aktywuje się, gdy:
- Postać nie porusza się;
- Gracz celuje (nie strzela z biodra);
- Wskaźnik rozrzutu pokazuje największą celność (Co tak naprawdę oznacza, że z broni nie oddano przed chwilą strzału. Ten współczynnik jest zależy od rodzaju broni).
- Krytyczne trafienia w głowę zadają mniej obrażeń
- Strzelby zadają obecnie 150% obrażeń (250% przed zmianą).
- Wszelkie pozostałe bronie przy krytycznym trafieniu w głowę zadają 200% obrażeń (250% przed zmianą).
- Dla niektórych broni wprowadzono spadek obrażeń wraz z odległością
- Na z góry określonych dystansach bronie zadają 100% obrażeń.
- Odległość, po której obrażenia zaczynają maleć (do 70% ich pierwotnej wartości), zależy od rodzaju broni.
- Karabiny snajperskie, wyrzutnie rakiet, granatniki i strzelby nie są objęte tą zmianą.
- Inne zmiany
- Zwiększono obrażenia samopowtarzalnej snajperki do 75/75 (wcześniej 62/66).
- Zwiększono obrażenia karabinu szturmowego z lunetą do 25/26 (wcześniej 23/24).
- Zwiększono obrażenia bazowe wszystkich pistoletów maszynowych o 2 punkty.
Planujemy przeprowadzenie wielu testów strzelania, w trakcie których będziemy zbierać informacje z rozmaitych źródeł (wewnętrzna analiza danych, informacje od społeczności, uwagi z mediów społecznościowych). Wasz udział jest tu kluczowy! Chcemy być pewni, że zmiany, jakie zamierzamy wprowadzić, są rzeczywiście lepsze dla wszystkich graczy, niezależnie od platformy i poziomu umiejętności.