TRYB OKRESOWY TEST STRZELANIA #1

Cześć wszystkim!

Chciałbym opowiedzieć wam co nieco o naszym najbliższym trybie okresowym, Teście strzelania #1.

Pod koniec zeszłego roku przedstawiliśmy założenia dalszych zmian w systemie walki i celności broni trybu Battle Royale. Mieliśmy dwa główne cele:

  • Cel nr 1: Uniemożliwić snajperskie strzały z pistoletu na dużą odległość.
  • Cel nr 2: Nasze bronie powinny posiadać cechy premiujące różne rodzaje starć, zależnie od: odległości do celu, rodzaju celu, dostępności amunicji itd.
Jednym z naszych ulubionych aspektów Battle Royale jest możliwość wyboru, w jaki sposób rozpoczniemy walkę z przeciwnikiem – czy to przy pomocy budowania osłon i stopniowego zmniejszania dystansu, ataku z góry, skradania się od flanki lub szarży twarzą w twarz pod gradem kul. Tym bardziej więc chwile, gdy strzał losowo nie trafia w cel, mogą być naprawdę frustrujące.

By zaradzić temu problemowi, pracowaliśmy nad prototypami różnych zmian w modelu strzelania, takimi jak na przykład:

<ol>
[*]Celność pierwszego strzału;
[*]Doskonała celność + odrzut (Uwaga: niektórzy z was mogli już widzieć filmiki pokazujące tę zmianę – wczesna wersja przez przypadek została włączona przed czasem. Ups!).
</ol>
Wskaźnik celności pierwszego strzału to pierwszy z prototypów, jakie jesteśmy gotowi poddać testom. W wielu aspektach przypomina on obecny system strzelania. Istnieje jednak kilka istotnych różnic, o których poniżej.

  • Bronie są teraz celne przy pierwszym strzale – przypomina o tym celownik świecący się na czerwono. Funkcja ta aktywuje się, gdy:
    • Postać nie porusza się;
    • Gracz celuje (nie strzela z biodra);
    • Wskaźnik rozrzutu pokazuje największą celność (Co tak naprawdę oznacza, że z broni nie oddano przed chwilą strzału. Ten współczynnik jest zależy od rodzaju broni).
  • Krytyczne trafienia w głowę zadają mniej obrażeń
    • Strzelby zadają obecnie 150% obrażeń (250% przed zmianą).
    • Wszelkie pozostałe bronie przy krytycznym trafieniu w głowę zadają 200% obrażeń (250% przed zmianą).
  • Dla niektórych broni wprowadzono spadek obrażeń wraz z odległością
    • Na z góry określonych dystansach bronie zadają 100% obrażeń.
    • Odległość, po której obrażenia zaczynają maleć (do 70% ich pierwotnej wartości), zależy od rodzaju broni.
    • Karabiny snajperskie, wyrzutnie rakiet, granatniki i strzelby nie są objęte tą zmianą.
  • Inne zmiany
    • Zwiększono obrażenia samopowtarzalnej snajperki do 75/75 (wcześniej 62/66).
    • Zwiększono obrażenia karabinu szturmowego z lunetą do 25/26 (wcześniej 23/24).
    • Zwiększono obrażenia bazowe wszystkich pistoletów maszynowych o 2 punkty.
Zachęcamy wszystkich do wypróbowania powyższych zmian – zwycięstwa i pozostałe statystyki zaliczają się na poczet postępów podczas gry w tym trybie.

Planujemy przeprowadzenie wielu testów strzelania, w trakcie których będziemy zbierać informacje z rozmaitych źródeł (wewnętrzna analiza danych, informacje od społeczności, uwagi z mediów społecznościowych). Wasz udział jest tu kluczowy! Chcemy być pewni, że zmiany, jakie zamierzamy wprowadzić, są rzeczywiście lepsze dla wszystkich graczy, niezależnie od platformy i poziomu umiejętności.
 

Attachments

  • xf_attachmentKapl0B.webp
    xf_attachmentKapl0B.webp
    79,7 KB · Wyś: 4

Komentarze: 0

Back
Do góry