Witam
Od dłuższego czasu zmagam się z problemem "lost connection to host" we wszystkich dotychczasowo granych grach typu Battle Royale - PUBG, Fortnite, Radical Heights. Gra działa poprawnie, do lobby wchodzę bezproblemowo, komputer jest porządny więc fps dużo, wszystko chodzi płynnie. Po jakimś czasie, różnie, czasem minuta czasem kilka albo nawet kilkanaście, zostaję wyrzucony z gry do lobby z komunikatem Lost connection to host. Po prostu ekran się zacina na kilka sekund i jestem wyrzucany. Próbowałem miliona różnych fixów, w końcu wpadłem na pomysł, żeby zabrać komputer do znajomego i zobaczyć, czy z innym ISP problem pozostanie. Okazało się, że u niego wszystko jest git, więc nie jest to problem z komputerem. W routerze zmieniałem już wszystko bez rezultatów, stąd moje podejrzenie, że wina leży po stronie ISP właśnie. Jest to możliwe? Dodam, że zazwyczaj takie problemu powoduje konflikt z firewallem, ale wszystkie po mojej stronie były wyłączone. Jaka może być przyczyna tego problemu? Jak wytłumaczyć to komuś z obsługi klienta, kto nic o tych grach nie wie?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Od dłuższego czasu zmagam się z problemem "lost connection to host" we wszystkich dotychczasowo granych grach typu Battle Royale - PUBG, Fortnite, Radical Heights. Gra działa poprawnie, do lobby wchodzę bezproblemowo, komputer jest porządny więc fps dużo, wszystko chodzi płynnie. Po jakimś czasie, różnie, czasem minuta czasem kilka albo nawet kilkanaście, zostaję wyrzucony z gry do lobby z komunikatem Lost connection to host. Po prostu ekran się zacina na kilka sekund i jestem wyrzucany. Próbowałem miliona różnych fixów, w końcu wpadłem na pomysł, żeby zabrać komputer do znajomego i zobaczyć, czy z innym ISP problem pozostanie. Okazało się, że u niego wszystko jest git, więc nie jest to problem z komputerem. W routerze zmieniałem już wszystko bez rezultatów, stąd moje podejrzenie, że wina leży po stronie ISP właśnie. Jest to możliwe? Dodam, że zazwyczaj takie problemu powoduje konflikt z firewallem, ale wszystkie po mojej stronie były wyłączone. Jaka może być przyczyna tego problemu? Jak wytłumaczyć to komuś z obsługi klienta, kto nic o tych grach nie wie?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.