Sugestie TFT

Osobiście uważam, że jeżeli chcecie unikać tego, że ludzie zwyczajnie rezygnują z gry pozostałych gier to jednym z rozwiązań jest to zmiana obecnego formatu na dość klasyczny format, w którym top 4 z danego lobby idzie dalej zamiast obecnego, gdzie trzeba zagrać tak naprawdę 4 gry, żeby dostać się do top 8. Powodem, dlaczego np. ludzie dropują turniej jest to, że gdy zrobią np. 6/7 miejsce w pierwszej grze dostanie się do top 8 jest raczej bardzo mało prawdopodobne i ludzie zwyczajnie odpuszczają granie, bo nie mają, po co grać i dodatkowo tracić również swojego czasu. Tak samo uważam, że samo bounty o wiele lepiej by funkcjonowało razem z formatem top 4, bo ludzie nie robili by na siłę tylko bounty, po to żeby zgarnąć nagrodę, ale musieliby też brać pod uwagę to, że muszę zrobić w tej grze również top 4, aby iść dalej i starać robić się kolejne wyzwania. Bo w przypadku gdy część lobby gra w normalny sposób bez robienia bounty, a druga stara się je robić na siłę lobby może się strasznie rozjeżdżać. Jeszcze co do samego formatu, a dokładniej do sposobu rozlosowywania lobby, moim zdaniem losowanie grup całkowicie losowo nie ma jakiegokolwiek sensu, bo może stać się tak, że ktoś z samej góry dostanie lobby z ludźmi z dołu tabeli, przez, co będzie miał łatwiejsze lobby niż np. jego bezpośredni konkurenci w walce o top 8 i dostanie się do finałowej rundy. Mam nadzieję, że moja opinia będzie pomocna w ulepszeniu turnieju.
 
Osobiście uważam, że jeżeli chcecie unikać tego, że ludzie zwyczajnie rezygnują z gry pozostałych gier to jednym z rozwiązań jest to zmiana obecnego formatu na dość klasyczny format, w którym top 4 z danego lobby idzie dalej zamiast obecnego, gdzie trzeba zagrać tak naprawdę 4 gry, żeby dostać się do top 8. Powodem, dlaczego np. ludzie dropują turniej jest to, że gdy zrobią np. 6/7 miejsce w pierwszej grze dostanie się do top 8 jest raczej bardzo mało prawdopodobne i ludzie zwyczajnie odpuszczają granie, bo nie mają, po co grać i dodatkowo tracić również swojego czasu. Tak samo uważam, że samo bounty o wiele lepiej by funkcjonowało razem z formatem top 4, bo ludzie nie robili by na siłę tylko bounty, po to żeby zgarnąć nagrodę, ale musieliby też brać pod uwagę to, że muszę zrobić w tej grze również top 4, aby iść dalej i starać robić się kolejne wyzwania. Bo w przypadku gdy część lobby gra w normalny sposób bez robienia bounty, a druga stara się je robić na siłę lobby może się strasznie rozjeżdżać. Jeszcze co do samego formatu, a dokładniej do sposobu rozlosowywania lobby, moim zdaniem losowanie grup całkowicie losowo nie ma jakiegokolwiek sensu, bo może stać się tak, że ktoś z samej góry dostanie lobby z ludźmi z dołu tabeli, przez, co będzie miał łatwiejsze lobby niż np. jego bezpośredni konkurenci w walce o top 8 i dostanie się do finałowej rundy. Mam nadzieję, że moja opinia będzie pomocna w ulepszeniu turnieju.
Daj tldr
 
Numerowanie miejsc w tabelach. W sensie Nr 1, 2, 3, itp itd
Dodane
Osobiście uważam, że jeżeli chcecie unikać tego, że ludzie zwyczajnie rezygnują z gry pozostałych gier to jednym z rozwiązań jest to zmiana obecnego formatu na dość klasyczny format, w którym top 4 z danego lobby idzie dalej zamiast obecnego, gdzie trzeba zagrać tak naprawdę 4 gry, żeby dostać się do top 8. Powodem, dlaczego np. ludzie dropują turniej jest to, że gdy zrobią np. 6/7 miejsce w pierwszej grze dostanie się do top 8 jest raczej bardzo mało prawdopodobne i ludzie zwyczajnie odpuszczają granie, bo nie mają, po co grać i dodatkowo tracić również swojego czasu. Tak samo uważam, że samo bounty o wiele lepiej by funkcjonowało razem z formatem top 4, bo ludzie nie robili by na siłę tylko bounty, po to żeby zgarnąć nagrodę, ale musieliby też brać pod uwagę to, że muszę zrobić w tej grze również top 4, aby iść dalej i starać robić się kolejne wyzwania. Bo w przypadku gdy część lobby gra w normalny sposób bez robienia bounty, a druga stara się je robić na siłę lobby może się strasznie rozjeżdżać. Jeszcze co do samego formatu, a dokładniej do sposobu rozlosowywania lobby, moim zdaniem losowanie grup całkowicie losowo nie ma jakiegokolwiek sensu, bo może stać się tak, że ktoś z samej góry dostanie lobby z ludźmi z dołu tabeli, przez, co będzie miał łatwiejsze lobby niż np. jego bezpośredni konkurenci w walce o top 8 i dostanie się do finałowej rundy. Mam nadzieję, że moja opinia będzie pomocna w ulepszeniu turnieju.
Opcja przechodzenia top 4 ma swoje plusy i minusy. W zasadzie każda z formuł którą ogrywaliśmy ma ich podobną liczbę :D. Aktualny system liczenia wyników pozwala na przyjmowanie różnych liczb graczy i utrzymania stosunkowo równych lobby.
W przypadku przechodzenia jedynie najlepszych czterech graczy po każdej fazie powoduje, że odcinamy słabszych graczy (lub tych bardziej pechowych) od rozgrywek. Pozostawienie wyboru graczowi w którym momencie chce opuścić rozgrywki jest zdecydowanie bardziej community friendly. Aktualizacja platformy turniejowej pozwoliła na wykluczanie z dalszych rozgrywek AFKów.
Dzięki temu mamy mniej lobby ale za to są one dość równe (znacząco ogranicza to prawdopodobieństwo na utworzenie lobby z np. tylko 2 aktywnymi graczami).

Najbliższe kwalifikacje będą rozszerzone o dodatkową fazę w postaci półfinałów kwalifikacji. Zobaczymy jak sprawdzi się wyłanianie top 16 graczy i jak wpłynie to na "morale" graczy podczas poszczególnych faz :D

Póki co ogromne dzięki za Wasze sugestie. Staramy się śledzić je zarówno tutaj jak i na discordzie czy twitchu :D
 
Back
Do góry