Mój kanał Retu - Unturned i więcej!

Cześć... dzisiaj chciałbym zaprosić Was na mój kanał youtube!

Kim jestem i co robię?
Mój kanał odnajdziecie pod nickiem Retu i wcale nie został on pożyczony/przekształcony od rapera, o którym teraz myślicie... ;)
Kanał stoi od 2012 roku, jednak poważniejszym i regularniejszym tworzeniem filmów zajmuje się od marca 2017.
Mam 21 lat i jestem studentem informatyki. Sporą część swojego wolnego czasu poświęcam na tworzenie mojego kanału i interakcję z widzami.
Link do kanału: KLIK!

Co nagrywam/streamuję?
Obecnie mój content głównie opiera się na survivalowej grze "Unturned", w której spędzam dużą część swojego czasu.
Poza nią, kiedyś nagrywałem Dayz (mod na armie 2), league of legends czy tera online.
Na streamach głównie gram w: Dayz (standalone), Rocket League, Portal Knights, Minecraft

Jak wyglądają moje materiały?
O tym na pewno musisz przekonać się sam! Nie wrzucam czystego gameplayu. Każdy mój film to wynik przynajmniej 2 godzin gry, a później odpowiedniego montażu z wybraniem najciekawszych momentów, który skraca cały film do około 10 minut. Staram się nie zanudzać, czasem coś pogadam od siebie, czy wrzucę lekki zapychacz, ale poza tym cały czas staram się zainteresować widzów.

Jak często wrzucasz materiały?
Filmy pojawiają się 3 razy w tygodniu. Streamy to akurat totalna losowść - wszystko zależy od tego kiedy mam czas i chęci, ale wciąż staram się aby pojawiały się coraz częściej.

Jak duży jest mój kanał?
Na tę chwilę posiadam 6200+ subskrypcji, co już dla mnie jest sporym osiągnięciem i takim lekkim spełnieniem marzeń - w końcu mam już swoich odbiorców. Jednak tutaj się nie zatrzymuję, cały czas działam dalej!

Trochę już o mnie wiesz... to teraz zapraszam Cię na mój kanał! :)

Przykładowe filmy:

Ostatnia edycja:

Blajer

Piszący III