Więcej artykułów o podobnej tematyce
Gracze,
cały czas pracujemy nad optymalizacją, dzięki której poprawi się jakość gry, o czym ciągle Was informujemy.
Planujemy również zwiększyć wydajność, dostosowując niektóre aspekty gry, bez wpływania na rozgrywkę w jakikolwiek negatywny sposób.
Dzięki ostatniej aktualizacji, byliśmy w stanie poprawić wydajność serwera i klienta, poprzez dostosowanie widocznej odległości postaci znajdującej się w powietrzu. Ta aktualizacja przyniesie więcej lokalizacji, w których postacie będą rozpoczynać rozgrywkę.
Wcześniej, wszyscy gracze czekali na rozpoczęcie gry na wyspie startowej. Wszelkiego rodzaju interakcje między wieloma osobami zebranymi w jednym miejscu, powodowały przeciążenia serwerów. Żeby rozwiązać ten problem podzieliliśmy obszar, w którym gracze gromadzą się przed rozpoczęciem gry w różnych lokalizacjach.
W rezultacie poprawia to wydajność serwera i klienta.
Wprowadzane są również dodatkowe zmiany związane z samolotem, w celu poprawy wydajności.
Wkrótce udostępnimy więcej szczegółów z tym związanych.
Będziemy również testować nowe zabezpieczenia przed oszustami (anti-cheat), nad którymi nadal pracujemy. Chcielibyśmy poznać Wasze zdanie z tym związane. Niektóre komputery mogą mieć problemy ze zgodnością podczas tego testu, co może powodować awarie podczas uruchamiania gry. Jeśli taki błąd pojawi się na Waszych komputerach, prosimy o zrobienie screena i udostępnienie go pod tym linkiem.
Zmiany pojawią się na serwerach live jak tylko zostaną zaakceptowane na serwerach testowych.
Szczegóły podamy wkrótce.
GAMEPLAY
NAPRAWY BŁĘDÓW
cały czas pracujemy nad optymalizacją, dzięki której poprawi się jakość gry, o czym ciągle Was informujemy.
Planujemy również zwiększyć wydajność, dostosowując niektóre aspekty gry, bez wpływania na rozgrywkę w jakikolwiek negatywny sposób.
Dzięki ostatniej aktualizacji, byliśmy w stanie poprawić wydajność serwera i klienta, poprzez dostosowanie widocznej odległości postaci znajdującej się w powietrzu. Ta aktualizacja przyniesie więcej lokalizacji, w których postacie będą rozpoczynać rozgrywkę.
Wcześniej, wszyscy gracze czekali na rozpoczęcie gry na wyspie startowej. Wszelkiego rodzaju interakcje między wieloma osobami zebranymi w jednym miejscu, powodowały przeciążenia serwerów. Żeby rozwiązać ten problem podzieliliśmy obszar, w którym gracze gromadzą się przed rozpoczęciem gry w różnych lokalizacjach.
W rezultacie poprawia to wydajność serwera i klienta.
Wprowadzane są również dodatkowe zmiany związane z samolotem, w celu poprawy wydajności.
Wkrótce udostępnimy więcej szczegółów z tym związanych.
Będziemy również testować nowe zabezpieczenia przed oszustami (anti-cheat), nad którymi nadal pracujemy. Chcielibyśmy poznać Wasze zdanie z tym związane. Niektóre komputery mogą mieć problemy ze zgodnością podczas tego testu, co może powodować awarie podczas uruchamiania gry. Jeśli taki błąd pojawi się na Waszych komputerach, prosimy o zrobienie screena i udostępnienie go pod tym linkiem.
Zmiany pojawią się na serwerach live jak tylko zostaną zaakceptowane na serwerach testowych.
Szczegóły podamy wkrótce.
GAMEPLAY
- Wprowadzono wiele startowych obszarów na obu mapach, aby poprawić wydajność serwera i klienta
- Usunięto bronie z mapy startowej przed rozpoczęciem meczu
- Usunięto bronie z mapy startowej przed rozpoczęciem meczu
- Dodano nowe czcionki: Rosyjska, Japońska i Chińska
NAPRAWY BŁĘDÓW
- Naprawiono błąd związany ze skakaniem z pozycji
leżącej umożliwiający graczom slide -jump z pozycji leżącej