http://na.leagueoflegends.com/board/sho ... p?t=108683
http://na.leagueoflegends.com/board/sho ... p?t=270651
http://euw.leagueoflegends.com/board/sh ... p?t=120244
http://na.leagueoflegends.com/board/sho ... p?t=636921 - z naciskiem na ten
Wrenchman Goblin napisał:
,,Have you try resetting your internet options?
You can go to Internet Options via Internet Explorer > Tools > Options, or via Control Panel. Go to Connectivity and LAN Settings and make sure only Automatically Obtain Address is checked--nothing else.
As a precaution, you can try deleting your cookies and temporary internet files (uncheck Preserve Favorite Website Data). And then restart your computer and try again.
If that does not work, power cycle your modem and router."
Z tego cytatu wynika porada o zmianie ustawień opcji internetowych przez Internet Exploer. Czyli: Internet Exploer > Narzędzia > Opcje internetowe > zakładka Połączenia > ustawienia sieci LAN > Automatycznie wykrywaj ustawienia (chyba o tę opcję chodzi, ale pojęcia za wielkiego nie mam).
Dalej, jeśli to nie pomoże. To usuwasz ciasteczka i pliki tymczasowe, potem reset komputera.
Dobra, więc w podanych tematach:
-grę może blokować oprogramowanie antywirusowe, zatem polecam wyłączyć anty wirusa i sprawdzić czy działa,
-reinstalowanie gry - tutaj chyba wiadomo, wydaje mi się, że powinieneś też zadbać o usunięcie wpisów z rejestru. Ja polecam deinstalator Revo Uninstaller, usunie wpisy za Ciebie,
-reset modemu - najprawdopodobniej jest tam gdzieś w okolicy odpowiedni guziczek do tego celu, a jak nie ma to kabelki :)
-ponowna próba pobrania ,,patchera" - nie wiem czym on jest niestety, wypowiedź była trochę nie jasna, może chodzi o zrepatchowanie gry :]