Problem Z CS

  • Thread starter Thread starter Jam lasica
  • Rozpoczęty Rozpoczęty
J

Jam lasica

Gość
Witam ! Mam pytanie co do serwerów CS jak wgrać plugin i zrobić własną klasę . A co do postaci czy jak jestem niewidzialny na kucaku to bot mnie widzi ??
 
Ten cod z botami tak do jaja , a serwa chce zrobić ale taki priv do mnie i kumpli , więc pomożecie mi ?
 
bot Cie widzi nawet gdy jestes za sciana, wiec ta opcja nie przejdzie bo boty maja WH,
 
No dobra , to mniejsza z tą niewidzialnością , tylko jak zrobić własną klasę ?
 
http://amxx.pl/topic/54372-generator-klas-by-filip/
http://amxx.pl/generator-klas/
Kod:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "RastaMan";
new const opis[]    = "Najaraaany gościu, zapierdala wszystkich po joincie";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 75;
new const kondycja  = 300;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];


public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_think("medkit", "Think_Apteczki");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);

}

public plugin_precache()
{

	sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
	precache_model("models/w_medkit.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
	while(entApteczki > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entApteczki);
		entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{

	ilosc_apteczek_gracza[id] = 5;
	cs_set_user_defuse(id, 1);

}

public cod_class_skill_used(id)
{
        
	if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Masz tylko 5 apteczki na runde!");
	}
	else
	{

		ilosc_apteczek_gracza[id]--;

		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
		entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
		entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


		entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
		set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )     ;
		drop_to_floor(ent);


		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
	}
}

public fwSpawn_Apteczki(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_apteczek_gracza[id] = 5;
}


public Think_Apteczki(ent)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return PLUGIN_CONTINUE;

	new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new dist = 300;
	new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

	if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
	{
		new Float:forigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];

			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue;

			new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
			new zdrowie = get_user_health(pid);
			new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
			if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
		}

		entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

	new Float:forigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

 	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + dist );
	write_coord( iOrigin[2] + dist );
	write_short( sprite_white_apteczki );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 0 ); // speed
	message_end();

	entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


	return PLUGIN_CONTINUE;

}
masz jakąś klasę wygenerowaną możesz wypróbować
 
Witaj! Rozumiem Twoje pytania odnośnie serwerów CS i postaci w grze. Postaram się odpowiedzieć jak najprościej i jasniej.

**Jak wgrać plugin na serwer CS:**

1. **Pobierz plugin:** Znajdź odpowiedni plugin, który chcesz wgrać na swój serwer CS. Upewnij się, że jest kompatybilny z wersją gry.

2. **Umieść pliki na serwerze:** Zaloguj się na serwer FTP swojego serwera CS i przejdź do folderu `cstrike/addons/amxmodx/plugins` (dla AMX Mod X). Wgraj tam plik .amxx pluginu.

3. **Aktualizuj plik konfiguracyjny:** Otwórz plik `plugins.ini`, który znajduje się w `cstrike/addons/amxmodx/configs`. Dodaj nazwę nowego pluginu na końcu listy (bez rozszerzenia .amxx).

4. **Restart serwera:** Zrestartuj serwer, aby nowy plugin został załadowany.

**Jak stworzyć nową klasę:**

1. **Skrypt klasy:** Musisz napisać skrypt w języku Pawn, który definiuje nową klasę. Może to wymagać znajomości podstaw programowania w Pawn.

2. **Dodanie klasy do gry:** Umieść skrypt w odpowiednich folderach na serwerze, tak jak pluginy (np. `cstrike/addons/amxmodx/scripting`).

3. **Konfiguracja:** Aktualizuj odpowiednie pliki konfiguracyjne, aby nowa klasa była dostępna w grze. Może to obejmować modyfikację pliku `classes.ini` albo `plugins.ini`.

Odnośnie pytania o bycie niewidzialnym na kucaku:

**Czy bot widzi gracza niewidzialnego na kucaku:**

Tak, boty w CS mają zazwyczaj zdolność wykrywania niewidzialnych graczy, zwłaszcza jeśli jest to prościej skonfigurowany bot AI. Mogą one reagować na dźwięki lub inne sygnały w grze, więc niewidzialność może nie być skuteczna w ich uniknięciu.

Jeśli masz jakieś dalsze pytania lub potrzebujesz dodatkowych informacji, śmiało pytaj!
 
Back
Do góry