Krafton pracuje nad rewolucyjnymi planami rozwoju. Południowokoreański wydawca gier wideo planuje rozszerzyć swoją ofertę produktów o 20 nowych tytułów, w tym Dark and Darker i inZOI, które mają zostać wydane jeszcze w 2024 roku. Na wideokonferencji Krafton Live Talk, wydawca ujawnił również plany zorganizowania większej liczby wydarzeń esportowych.
[imgdesc]Dołącz do naszej grupy inZOI Polska aby być na bieżąco
[/imgdesc]Wcześniej, w 2023 roku, Krafton wprowadził strategię "Scale-up the Creative", a CEO CH Kim podczas tego spotkania ogłosił, że 2024 rok będzie rokiem, w którym zbiorą owoce. Strategia ta miała na celu odkrycie talentów i umocnienie pozycji globalnego wydawcy.
Krafton pracuje nad wydaniem Dinkum Mobile, Project Black Budget oraz gry z serii Subnautica. Jednak data wydania tych tytułów nie została podana podczas spotkania.
W planach średnio i długoterminowe, CEO podkreślił dalszą inwestycje w globalną ekspansję marki PUBG: Battlegrounds. Potwierdził inwestycje na rynku indyjskim oraz ekspansję działań wydawniczych i esportowych w Indiach.
[imgdesc]Dołącz do naszej grupy inZOI Polska aby być na bieżąco
[/imgdesc]Wcześniej, w 2023 roku, Krafton wprowadził strategię "Scale-up the Creative", a CEO CH Kim podczas tego spotkania ogłosił, że 2024 rok będzie rokiem, w którym zbiorą owoce. Strategia ta miała na celu odkrycie talentów i umocnienie pozycji globalnego wydawcy.
Krafton pracuje nad wydaniem Dinkum Mobile, Project Black Budget oraz gry z serii Subnautica. Jednak data wydania tych tytułów nie została podana podczas spotkania.
W planach średnio i długoterminowe, CEO podkreślił dalszą inwestycje w globalną ekspansję marki PUBG: Battlegrounds. Potwierdził inwestycje na rynku indyjskim oraz ekspansję działań wydawniczych i esportowych w Indiach.