- Osobista historia
- Fabułę gry gracz poznaje poprzez swoją osobistą historię dziejącą się niezależnie od innych graczy i dynamicznych wydarzeń. Dla każdego gracza tworzona jest instancja znajdująca się w stolicy jego rasy, która zmienia się wraz z przebiegiem fabuły. Samo wprowadzenie do fabuły ma odbywać się już przy tworzeniu postaci poprzez odpowiadanie na pytania dotyczące pochodzenia postaci i wiary. Innymi rzeczami mającymi duży wpływ na historię gracza jest wybór jednego z trzech zakonów walczących ze smokami i wybór sympatii do niegrywalnych ras żyjących w okolicach stolicy.
Odbiór gry
Gra zdobyła uznanie recenzentów otrzymując średnią ocen wynoszącą 90/100 punktów według serwisu Metacritic. Chwalono nowe podejście do gatunku MMORPG i dużą różnorodność świata przedstawionego, a krytykowano drobne błędy techniczne. Guild Wars 2 sprzedała się w ponad trzech milionach egzemplarzy.
Gra zdobyła uznanie recenzentów otrzymując średnią ocen wynoszącą 90/100 punktów według serwisu Metacritic. Chwalono nowe podejście do gatunku MMORPG i dużą różnorodność świata przedstawionego, a krytykowano drobne błędy techniczne. Guild Wars 2 sprzedała się w ponad trzech milionach egzemplarzy.