Gracze,
w końcu nadszedł dzień, w którym mogę podzielić się z Wami naszym planem rozwoju na 2018 rok. Przez ostatnie dwa lata przebyliśmy długą drogę, a także wiele się nauczyliśmy. Ostatnie dwa miesiące poświęciliśmy na obmyślanie rozwoju PUBG. Na podstawie solidnego fundamentu jaki stworzyliśmy podczas ostatnich dwóch lat, planujemy zbudować w tym roku lepsze i bardziej realistyczne doświadczenie Battle Royale . Bieżący rok możemy poświęcić na dopracowanie, naprawę błędów oraz dalsze rozszerzanie gry.
Gdy nasza gra opuszczała wczesny dostęp, wspomnieliśmy, że jest to dopiero początek. W 2018 roku zobowiązujemy się dostarczać nową zawartość co dwa miesiące. Cykl ten planujemy rozpocząć już w tym miesiącu. Każda z dużych aktualizacji przyniesie nowe zmiany związane z konkretnymi systemami lub wprowadzi coś nowego. Nadal planujemy dodawać cotygodniowe, mniejsze aktualizacje.
Chcemy jeszcze bardziej zaangażować naszych graczy w dalszy rozwój PUBG. W tym celu planujemy uruchomiać wcześniej eksperymentalne serwery testowe, na których będą pojawiać się nowe funkcjonalności i ficzery. Liczymy na Wasze opinie, dzięki którym uda nam się poprawić i rozwijać grę.
Naszym celem jest nieustanna poprawa wyglądu gry, dlatego dzisiaj pokażemy Wam kilka renderów ukazujących zmiany jakich dokonał nasz zespół artystów.
<a class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image" href="https://content.invisioncic.com/r27...d383d505a0e9a60629c081.jpg?ref=inzoipolska.pl" rel="" data-fileid="59636" data-ipslightbox="" data-ipslightbox-group="g40018"></a>
Pamiętajcie, że poniższe informacje mogą ulec zmianie, ponieważ nieustannie pracujemy nad grą.
Nowa zawartość i gameplay
W następnym miesiącu na eksperymentalnych serwerach testowych pojawi się nowa mapa 4x4km. Mniejsza powierzchnia pozwoli na krótszą i bardziej intensywną rozgrywkę. Tak wczesny dostęp do nowej mapy pozwoli nam na zdobycie cennych uwag, które wykorzystamy do jej udoskonalenia.
<a class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image" href="https://content.invisioncic.com/r27...04e1bebd52849831b98be4.jpg?ref=inzoipolska.pl" rel="" data-fileid="59637" data-ipslightbox="" data-ipslightbox-group="g40018"></a>
Wkrótce podzielimy się z Wami naszym systemem emotów. Czekamy na Wasze opinie bo dzięki nim będziemy mogli przez cały rok rozwijać ten ficzer.
<a class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image" href="https://content.invisioncic.com/r27...9f4d125df9de10d7952f7c.gif?ref=inzoipolska.pl" rel="" data-fileid="59644" data-ipslightbox="" data-ipslightbox-group="g40018"></a>
<a class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image" href="https://content.invisioncic.com/r27...6e20bdbfd693a2a2ed23f9.gif?ref=inzoipolska.pl" rel="" data-fileid="59638" data-ipslightbox="" data-ipslightbox-group="g40018"></a>
Wspólnie z zespołem dizajnerów pracowaliśmy nad dodaniem nowych trybów gry. Nadal jesteśmy we wczesnym etapie szlifowania tych ficzerów PUBG. W związku z tym niestety na tę chwilę nie mogę podzielić się z Wami większą ilością szczegółów z tym związanych.
W pierwszej połowie roku planujemy dodać nowe pojazdy, broń oraz modyfikacje broni. Poniżej mała zapowiedź.
<a class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image" href="https://content.invisioncic.com/r27...f81764cc2c6a126948a01e.jpg?ref=inzoipolska.pl" rel="" data-fileid="59640" data-ipslightbox="" data-ipslightbox-group="g40018"></a>
W drugiej połowie roku możecie spodziewać się większej mapy o wymiarach 8x8km. Również w tym wypadku planujemy dodać ją wcześniej na serwery testowe, a Wasze opinie pozwolą nam ulepszyć mapę.
Wkrótce będziemy również testować przebijanie kończyn i pojazdów przez pociski. Celem tej modyfikacji systemu balistyki jest podniesienie realizmu i dalsze zbalansowanie systemu trafień.
Ponadto pracujemy także nad systemem osiągnięć, listą przyjaciół w grze, a także czatem głosowym w głównym menu. Rozszerzeniu ulegnie także zakres modyfikacji wyglądu postaci oraz dodane zostaną skórki (skiny) dla broni i spadochronów.
Rok 2018 przyniesie także zmiany w systemie animacji. Zostaną one odświeżone i ulepszone zarówno w pierwszej i trzeciej perspektywie. Powstanie też szereg nowych animacji m.in. wsiadanie do pojazdów i zmiana siedzeń. Dodatkowo chcemy poprawić to w jaki sposób zachowują się postacie w trybie powtórki.
W naszych planach znajduje się także praca nad lotem na spadochronie. Chcemy poprawić funkcjonalność oraz wygląd tego elementu gry. Do tego postaramy się także znacznie poprawić system walki wręcz i z bronią białą.
<a class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image" href="https://content.invisioncic.com/r27...9c57255be880df2b2a925d.jpg?ref=inzoipolska.pl" rel="" data-fileid="59641" data-ipslightbox="" data-ipslightbox-group="g40018"></a>
Stabilność, optymalizacja i bezpieczeństwo
Nie zapomnieliśmy oczywiście o najważniejszych obowiązkach w stosunku do naszych graczy – o poprawienie jakości i stabilności rozgrywki oraz poprawieniu zabezpieczeń. Dzień w dzień staramy się zwalczać cheaterów, poprawiać stabilność serwera i ciągle optymalizować serwer oraz klienta gry. Tych problemów nie uda się w pełni wyeliminować, niemniej jednak będziemy starać się zminimalizować ich negatywny wpływ na graczy.
Ze względu na delikatny charakter tego tematu nie mogę przedstawić Wam konkretnych planów. Jednakże planujemy na bieżąco informować Was o naszych staraniach, ponieważ jest sporo rzeczy, którymi chcemy się pochwalić.
Dźwięk
W pierwszej połowie bieżącego roku postaramy się ulepszyć udźwiękowienie pojazdów – dodamy odgłosy zawieszenia i poślizgu. Chcemy także poprawić odgłos związany z typem podłoża oraz jego stanem (uwzględniając zmienne warunki pogodowe). Pod lupę weźmiemy także dźwięki broni i to jak brzmią z różnych odległości.
W drugiej połowie roku, planujemy zmienić dźwięk poruszania się graczy, uwzględniając ubiór postaci. Kolejna rzecz to dodanie różnych odgłosów oddychania np podczas biegu, celowania, wstrzymywania oddechu.
<a class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image" href="https://content.invisioncic.com/r27...40aa38de8c3e16ac8a1cd8.jpg?ref=inzoipolska.pl" rel="" data-fileid="59643" data-ipslightbox="" data-ipslightbox-group="g40018"></a>
Esports
Poważnie: nie jesteśmy jeszcze w pełni przygotowani do e-sportu. Ale będziemy. Dzięki m.in. Waszym konstruktywnym opiniom i sugestiom, a także wartościowym uwagom sceny pro graczy, idziemy w dobrym kierunku. Chcemy zbudować solidną podstawę dla esportu Battle Royale.Pomimo kilku całkiem udanych wydarzeń, przed nami wciąż dużo pracy – szczególnie w kwestii stworzenia Wierzymy, że nasz system powtórek jest kluczem do sukcesu, który pozwoli organizatorom rozgrywek na stworzenie wspaniałego spektaklu. W tym roku planujemy wprowadzenie wielu poprawek do narzędzi obserwacyjnych. Chcemy także je razem zintegrować. Dane, które zebrał nasz dedykowany zespół do analizy danych przez ostatnie 3 miesiące, pozwolą nam na udoskonalenie systemu match-makingu i generalnie całego rankingu. Do tego rozwijamy nasze Play Data API.
Custom Games
Planujemy także rozszerzyć i udoskonalić nasze Custom Games, dzięki czemu gracze będą w stanie bardziej szczegółowo dostosować zasady rozgrywki oraz zapisać je w celu późniejszego szybkiego odtworzenia. Chcemy także oddać dostęp do tworzenia własnych gier do szerszej publiczności.
Serdecznie dziękujemy wam za okazaną cierpliwość. Wkrótce podzielimy się z Wami większą ilością szczegółów z tym związanych.
Community Developer Support
<a class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image" href="https://content.invisioncic.com/r27...0a3155bc1a707689c5f7e5.jpg?ref=inzoipolska.pl" rel="" data-fileid="59642" data-ipslightbox="" data-ipslightbox-group="g40018"></a>
W tym roku wprowadzimy Portal Developerów, a wraz z nim PUBG API, dev blog oraz bardziej szczegółowy spis zmian i aktualizacji. API będzie pozwalało uzyskać dostęp do danych dot. wydajności oraz statystyk graczy i gier na poziomie pojedynczej rozgrywki oraz całych sezonów.
Esportowe grupy oraz inni partnerzy będą mogli je wykorzystać także do tworzenia customowych gier. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe stanie się znacznie bardziej efektywne zarządzanie rozgrywkami w ligach i turniejach.
To tyle, jeżeli chodzi o plany na 2018. Miejcie na uwadze to, że ta lista nie wyczerpuje wszystkich zmian jakie zaplanowane zostały na ten rok. Mamy jeszcze parę nowości w zanadrzu – czekajcie na więcej informacji.
<a class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image" href="https://content.invisioncic.com/r27...d9d75f4bd871098a66b61b.gif?ref=inzoipolska.pl" rel="" data-fileid="59639" data-ipslightbox="" data-ipslightbox-group="g40018"></a>
Jak zawsze – dziękujemy Wam za wspaniałe wsparcie przez cały ostatni rok.
Do zobaczenia w grze,
PLAYERUNKNOWN
źródło
w końcu nadszedł dzień, w którym mogę podzielić się z Wami naszym planem rozwoju na 2018 rok. Przez ostatnie dwa lata przebyliśmy długą drogę, a także wiele się nauczyliśmy. Ostatnie dwa miesiące poświęciliśmy na obmyślanie rozwoju PUBG. Na podstawie solidnego fundamentu jaki stworzyliśmy podczas ostatnich dwóch lat, planujemy zbudować w tym roku lepsze i bardziej realistyczne doświadczenie Battle Royale . Bieżący rok możemy poświęcić na dopracowanie, naprawę błędów oraz dalsze rozszerzanie gry.
Gdy nasza gra opuszczała wczesny dostęp, wspomnieliśmy, że jest to dopiero początek. W 2018 roku zobowiązujemy się dostarczać nową zawartość co dwa miesiące. Cykl ten planujemy rozpocząć już w tym miesiącu. Każda z dużych aktualizacji przyniesie nowe zmiany związane z konkretnymi systemami lub wprowadzi coś nowego. Nadal planujemy dodawać cotygodniowe, mniejsze aktualizacje.
Chcemy jeszcze bardziej zaangażować naszych graczy w dalszy rozwój PUBG. W tym celu planujemy uruchomiać wcześniej eksperymentalne serwery testowe, na których będą pojawiać się nowe funkcjonalności i ficzery. Liczymy na Wasze opinie, dzięki którym uda nam się poprawić i rozwijać grę.
Naszym celem jest nieustanna poprawa wyglądu gry, dlatego dzisiaj pokażemy Wam kilka renderów ukazujących zmiany jakich dokonał nasz zespół artystów.
<a class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image" href="https://content.invisioncic.com/r27...d383d505a0e9a60629c081.jpg?ref=inzoipolska.pl" rel="" data-fileid="59636" data-ipslightbox="" data-ipslightbox-group="g40018"></a>
Pamiętajcie, że poniższe informacje mogą ulec zmianie, ponieważ nieustannie pracujemy nad grą.
Nowa zawartość i gameplay
W następnym miesiącu na eksperymentalnych serwerach testowych pojawi się nowa mapa 4x4km. Mniejsza powierzchnia pozwoli na krótszą i bardziej intensywną rozgrywkę. Tak wczesny dostęp do nowej mapy pozwoli nam na zdobycie cennych uwag, które wykorzystamy do jej udoskonalenia.
<a class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image" href="https://content.invisioncic.com/r27...04e1bebd52849831b98be4.jpg?ref=inzoipolska.pl" rel="" data-fileid="59637" data-ipslightbox="" data-ipslightbox-group="g40018"></a>
Wkrótce podzielimy się z Wami naszym systemem emotów. Czekamy na Wasze opinie bo dzięki nim będziemy mogli przez cały rok rozwijać ten ficzer.
<a class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image" href="https://content.invisioncic.com/r27...9f4d125df9de10d7952f7c.gif?ref=inzoipolska.pl" rel="" data-fileid="59644" data-ipslightbox="" data-ipslightbox-group="g40018"></a>
<a class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image" href="https://content.invisioncic.com/r27...6e20bdbfd693a2a2ed23f9.gif?ref=inzoipolska.pl" rel="" data-fileid="59638" data-ipslightbox="" data-ipslightbox-group="g40018"></a>
Wspólnie z zespołem dizajnerów pracowaliśmy nad dodaniem nowych trybów gry. Nadal jesteśmy we wczesnym etapie szlifowania tych ficzerów PUBG. W związku z tym niestety na tę chwilę nie mogę podzielić się z Wami większą ilością szczegółów z tym związanych.
W pierwszej połowie roku planujemy dodać nowe pojazdy, broń oraz modyfikacje broni. Poniżej mała zapowiedź.
<a class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image" href="https://content.invisioncic.com/r27...f81764cc2c6a126948a01e.jpg?ref=inzoipolska.pl" rel="" data-fileid="59640" data-ipslightbox="" data-ipslightbox-group="g40018"></a>
W drugiej połowie roku możecie spodziewać się większej mapy o wymiarach 8x8km. Również w tym wypadku planujemy dodać ją wcześniej na serwery testowe, a Wasze opinie pozwolą nam ulepszyć mapę.
Wkrótce będziemy również testować przebijanie kończyn i pojazdów przez pociski. Celem tej modyfikacji systemu balistyki jest podniesienie realizmu i dalsze zbalansowanie systemu trafień.
Ponadto pracujemy także nad systemem osiągnięć, listą przyjaciół w grze, a także czatem głosowym w głównym menu. Rozszerzeniu ulegnie także zakres modyfikacji wyglądu postaci oraz dodane zostaną skórki (skiny) dla broni i spadochronów.
Rok 2018 przyniesie także zmiany w systemie animacji. Zostaną one odświeżone i ulepszone zarówno w pierwszej i trzeciej perspektywie. Powstanie też szereg nowych animacji m.in. wsiadanie do pojazdów i zmiana siedzeń. Dodatkowo chcemy poprawić to w jaki sposób zachowują się postacie w trybie powtórki.
W naszych planach znajduje się także praca nad lotem na spadochronie. Chcemy poprawić funkcjonalność oraz wygląd tego elementu gry. Do tego postaramy się także znacznie poprawić system walki wręcz i z bronią białą.
<a class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image" href="https://content.invisioncic.com/r27...9c57255be880df2b2a925d.jpg?ref=inzoipolska.pl" rel="" data-fileid="59641" data-ipslightbox="" data-ipslightbox-group="g40018"></a>
Stabilność, optymalizacja i bezpieczeństwo
Nie zapomnieliśmy oczywiście o najważniejszych obowiązkach w stosunku do naszych graczy – o poprawienie jakości i stabilności rozgrywki oraz poprawieniu zabezpieczeń. Dzień w dzień staramy się zwalczać cheaterów, poprawiać stabilność serwera i ciągle optymalizować serwer oraz klienta gry. Tych problemów nie uda się w pełni wyeliminować, niemniej jednak będziemy starać się zminimalizować ich negatywny wpływ na graczy.
Ze względu na delikatny charakter tego tematu nie mogę przedstawić Wam konkretnych planów. Jednakże planujemy na bieżąco informować Was o naszych staraniach, ponieważ jest sporo rzeczy, którymi chcemy się pochwalić.
Dźwięk
W pierwszej połowie bieżącego roku postaramy się ulepszyć udźwiękowienie pojazdów – dodamy odgłosy zawieszenia i poślizgu. Chcemy także poprawić odgłos związany z typem podłoża oraz jego stanem (uwzględniając zmienne warunki pogodowe). Pod lupę weźmiemy także dźwięki broni i to jak brzmią z różnych odległości.
W drugiej połowie roku, planujemy zmienić dźwięk poruszania się graczy, uwzględniając ubiór postaci. Kolejna rzecz to dodanie różnych odgłosów oddychania np podczas biegu, celowania, wstrzymywania oddechu.
<a class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image" href="https://content.invisioncic.com/r27...40aa38de8c3e16ac8a1cd8.jpg?ref=inzoipolska.pl" rel="" data-fileid="59643" data-ipslightbox="" data-ipslightbox-group="g40018"></a>
Esports
Poważnie: nie jesteśmy jeszcze w pełni przygotowani do e-sportu. Ale będziemy. Dzięki m.in. Waszym konstruktywnym opiniom i sugestiom, a także wartościowym uwagom sceny pro graczy, idziemy w dobrym kierunku. Chcemy zbudować solidną podstawę dla esportu Battle Royale.Pomimo kilku całkiem udanych wydarzeń, przed nami wciąż dużo pracy – szczególnie w kwestii stworzenia Wierzymy, że nasz system powtórek jest kluczem do sukcesu, który pozwoli organizatorom rozgrywek na stworzenie wspaniałego spektaklu. W tym roku planujemy wprowadzenie wielu poprawek do narzędzi obserwacyjnych. Chcemy także je razem zintegrować. Dane, które zebrał nasz dedykowany zespół do analizy danych przez ostatnie 3 miesiące, pozwolą nam na udoskonalenie systemu match-makingu i generalnie całego rankingu. Do tego rozwijamy nasze Play Data API.
Custom Games
Planujemy także rozszerzyć i udoskonalić nasze Custom Games, dzięki czemu gracze będą w stanie bardziej szczegółowo dostosować zasady rozgrywki oraz zapisać je w celu późniejszego szybkiego odtworzenia. Chcemy także oddać dostęp do tworzenia własnych gier do szerszej publiczności.
Serdecznie dziękujemy wam za okazaną cierpliwość. Wkrótce podzielimy się z Wami większą ilością szczegółów z tym związanych.
Community Developer Support
<a class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image" href="https://content.invisioncic.com/r27...0a3155bc1a707689c5f7e5.jpg?ref=inzoipolska.pl" rel="" data-fileid="59642" data-ipslightbox="" data-ipslightbox-group="g40018"></a>
W tym roku wprowadzimy Portal Developerów, a wraz z nim PUBG API, dev blog oraz bardziej szczegółowy spis zmian i aktualizacji. API będzie pozwalało uzyskać dostęp do danych dot. wydajności oraz statystyk graczy i gier na poziomie pojedynczej rozgrywki oraz całych sezonów.
Esportowe grupy oraz inni partnerzy będą mogli je wykorzystać także do tworzenia customowych gier. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe stanie się znacznie bardziej efektywne zarządzanie rozgrywkami w ligach i turniejach.
To tyle, jeżeli chodzi o plany na 2018. Miejcie na uwadze to, że ta lista nie wyczerpuje wszystkich zmian jakie zaplanowane zostały na ten rok. Mamy jeszcze parę nowości w zanadrzu – czekajcie na więcej informacji.
<a class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image" href="https://content.invisioncic.com/r27...d9d75f4bd871098a66b61b.gif?ref=inzoipolska.pl" rel="" data-fileid="59639" data-ipslightbox="" data-ipslightbox-group="g40018"></a>
Jak zawsze – dziękujemy Wam za wspaniałe wsparcie przez cały ostatni rok.
Do zobaczenia w grze,
PLAYERUNKNOWN
źródło