Jeżeli ciekawi Was jak wygląda multiplayer nowego CoDa no cóż. Ci którzy bardzo polubili Black Opsa nie koniecznie się zawiodą bo to niemal to samo.
Nie jestem fanem nowego CoD'a gdyż ta seria skończyła się dla mnie na CoD4...
No cóż, na pewno graficznie się nikt nie zawiedzie bo będzie to kawał ładnych lokacji, wiele modyfikacji broni i tryb kooperacji, ciekawie ale to brzmi na prawdę jak gra tylko na konsole. PC będą się dusiły najprawdopodobniej tak jak przy Black Opsie ;s.
Zapraszam do długiego materiału:
Rzeczy które mnie denerwują po obejrzeniu tego filmiku:
1. Animacja śmierci, to chyba w większości gier jest niedopracowane. Otrzymujesz śmiertelny strzał w plecy a postać robi dwa backflipy i jeszcze kładzie się prostopadle do drogi strzału ;s. Nie wiem jak to opisać do końca jednak na pewno to zobaczycie.
2. Świat dookoła nie żyje, o co mi chodzi? A o to, że nie ma wielkiej interakcji ze światem. Liście się nie ruszają, czyżby nie było wiatru?
3. Wyskakujące "miliony" doświadczenia które zasłaniają pole widzenia. Co prawda przesunęli punktację uzyskaną za zabicie bardziej w prawą stronę broni jednak dalej to przeszkadza. Gra która ma być bardzo realistyczna zahacza o zwykłą "arkadówkę" dla bezmózgów.
Żeby nie było... gra ma swoje plusy tylko najpierw muszę je znaleźć ;) a to dopiero po premierze.
Nie jestem fanem nowego CoD'a gdyż ta seria skończyła się dla mnie na CoD4...
No cóż, na pewno graficznie się nikt nie zawiedzie bo będzie to kawał ładnych lokacji, wiele modyfikacji broni i tryb kooperacji, ciekawie ale to brzmi na prawdę jak gra tylko na konsole. PC będą się dusiły najprawdopodobniej tak jak przy Black Opsie ;s.
Zapraszam do długiego materiału:
Rzeczy które mnie denerwują po obejrzeniu tego filmiku:
1. Animacja śmierci, to chyba w większości gier jest niedopracowane. Otrzymujesz śmiertelny strzał w plecy a postać robi dwa backflipy i jeszcze kładzie się prostopadle do drogi strzału ;s. Nie wiem jak to opisać do końca jednak na pewno to zobaczycie.
2. Świat dookoła nie żyje, o co mi chodzi? A o to, że nie ma wielkiej interakcji ze światem. Liście się nie ruszają, czyżby nie było wiatru?
3. Wyskakujące "miliony" doświadczenia które zasłaniają pole widzenia. Co prawda przesunęli punktację uzyskaną za zabicie bardziej w prawą stronę broni jednak dalej to przeszkadza. Gra która ma być bardzo realistyczna zahacza o zwykłą "arkadówkę" dla bezmózgów.
Żeby nie było... gra ma swoje plusy tylko najpierw muszę je znaleźć ;) a to dopiero po premierze.
Ostatnia edycja: