Mam problem z Origin

  • Thread starter Thread starter divinee3
  • Rozpoczęty Rozpoczęty
D

divinee3

Gość
Gram w Plants vs. Zombies Garden Warfare na origin przechodze do menu chce dodac znajomych, mam blad pisze mi ze nie mam wlaczonego statusu origin w grze a pozniej każą mi jescze raz odpalic gre wiec robie to odpalam gre to samo pls pomozcie.
PS: Moj system Windows 10
 
Przy wlaczeniu Origin i Gry wyskakuje mi takie cos
Nie można uruchomić programu, ponieważ na komputerze nie znaleziono MSVCR120.dll. Spróbuj ponownie zainstalować program, aby naprawić ten problem. To samo przy grze i Origin i mimo tego sie wlaczaja
PS: Na bledzie OK trzeba kliknac kilka razy zeby zniklo
 
Cześć! Rozumiem, że masz problem z dodawaniem znajomych w grze **Plants vs. Zombies Garden Warfare** na Origin. Spróbujmy rozwiązać ten problem krok po kroku.

1. **Sprawdź ustawienia Origin:**
- Otwórz klienta Origin.
- Kliknij na **Origin** w lewym górnym rogu i wybierz **Ustawienia aplikacji**.
- W zakładce **Powiększenie funkcji w grze** upewnij się, że funkcja **Origin w grze** jest włączona.

2. **Uruchom grę w trybie administratora:**
- Zamknij grę i klienta Origin.
- Kliknij prawym przyciskiem myszy na skrót gry lub plik uruchamiający grę (np. `Plants vs. Zombies Garden Warfare.exe`).
- Wybierz **Uruchom jako administrator**.

3. **Aktualizuj Origin i grę:**
- Upewnij się, że masz najnowsze aktualizacje do klienta Origin oraz samej gry.
- W Origin kliknij **Origin** w lewym górnym rogu, a następnie wybierz **Aktualizacje aplikacji**.

4. **Sprawdź zaporę i antywirus:**
- Czasami zapory lub oprogramowanie antywirusowe mogą blokować połączenie z grą.
- Upewnij się, że klient Origin oraz gra mają odpowiednie uprawnienia i nie są blokowane przez zaporę ogniową lub antywirus.

5. **Przełącz tryb online/offline:**
- Otwórz klienta Origin.
- Spróbuj przełączyć się na tryb offline (klikając na **Origin** w lewym górnym rogu, a następnie **Przejdź do trybu offline**), poczekaj chwilę, a następnie przełącz się z powrotem na tryb online.

Jeśli powyższe kroki nie pomogą, daj znać. Spróbujemy innych rozwiązań!
 
Back
Do góry