Battle royale to tryb goszczący już w wielu tytułach na całym świecie, zdążył pojawić się w wielu filmach. Zaczęto tworzyć gry pod niego a największe studia gier postanowiły specjalnie zmienić nastawienie nowych gier pod ten tryb. Ale właściwie kiedy jeden z najpopularniejszych trybów który teraz zdobywa miliony powstał?
Historia rozpoczyna się gdy aktualny pracownik PUBG [Brandan Green tworzy moda do gry Arma 2. Twórca posługiwał się wtedy Nickiem PlayerUnkown. Zainspirował się japońskim filmem „Battle Royale” w którym to grupa nastolatków zostaje porwana i umieszczona po to by przetrwała. Przetrwać może tylko jedna osoba a uczestnicy muszą znaleźć broń i wszystko inne co może im się przydać i zabijać się wzajemnie po to by się uratować. Modyfikacja która jak na tamte czasy była czymś wyjątkowym cieszyła się nie małą popularnością. Twórca w między czasie przygotował kilka kolejnych takich trybów dla Dayz, Arma 3. Zdobył nawet pracę jako konsultant przy H1Z1. Podczas rozwoju trybu, i nabyciu wielu doświadczeń przez twórcę studio Bluehole zainteresowało się jego osobą i tym co tworzy. Studio zaproponowało mu pracę w 2017 roku. Owocem tej współpracy był PUBG który jeszcze w fazie testowej dostał nominację do The Game Awards które było wielkim osiągnięciem studia. Od tamtej pory gra stale się rozwijała.
Historia powstania trybu tutaj się kończy. Gołym okiem widać że to PUBG było ojcem Battle Royale a tryb zdobył większy rozgłos dzięki tej grze. Kolejne gry to tylko uświadczenie w przekonaniu że tryb „Battle Royale” to był strzał w dziesiątkę.
Historia rozpoczyna się gdy aktualny pracownik PUBG [Brandan Green tworzy moda do gry Arma 2. Twórca posługiwał się wtedy Nickiem PlayerUnkown. Zainspirował się japońskim filmem „Battle Royale” w którym to grupa nastolatków zostaje porwana i umieszczona po to by przetrwała. Przetrwać może tylko jedna osoba a uczestnicy muszą znaleźć broń i wszystko inne co może im się przydać i zabijać się wzajemnie po to by się uratować. Modyfikacja która jak na tamte czasy była czymś wyjątkowym cieszyła się nie małą popularnością. Twórca w między czasie przygotował kilka kolejnych takich trybów dla Dayz, Arma 3. Zdobył nawet pracę jako konsultant przy H1Z1. Podczas rozwoju trybu, i nabyciu wielu doświadczeń przez twórcę studio Bluehole zainteresowało się jego osobą i tym co tworzy. Studio zaproponowało mu pracę w 2017 roku. Owocem tej współpracy był PUBG który jeszcze w fazie testowej dostał nominację do The Game Awards które było wielkim osiągnięciem studia. Od tamtej pory gra stale się rozwijała.
Historia powstania trybu tutaj się kończy. Gołym okiem widać że to PUBG było ojcem Battle Royale a tryb zdobył większy rozgłos dzięki tej grze. Kolejne gry to tylko uświadczenie w przekonaniu że tryb „Battle Royale” to był strzał w dziesiątkę.
Ostatnio edytowane przez moderatora: