News GTA 6: Ta opcja ma zapewnić ekstremalnie realistyczne animacje

Rockstar Games trzyma wciąż w tajemnicy datę premiery GTA 6. Często wychodzą na jaw mniejsze przecieki, które czasem przynoszą bardziej lub mniej wiarygodne szczegóły. Tym razem wszystko kręci się wokół nowej technologii, która ma wprowadzić bardziej realistyczne animacje do produkcji Rockstar Games.
W ostatnio odkrytym patencie, który został złożony przez wydawcę Take-Two, szczegółowo opisano, jak działa ta technologia oraz jaki ma to wpływ na grę. Według tego dokumentu, istnieje biblioteka małych modułów animacyjnych, które można łączyć w różne sposoby, aby stworzyć różnorodne animacje. Dzięki temu postacie w grze mogą reagować naturalnie na różne sytuacje, takie jak spacerowanie w deszczu, odczuwanie zmęczenia czy odniesienie obrażeń.
<hr>
xf_attachment5K8RUa.webp
<hr>W praktyce opisana technologia ma za zadanie generować bardziej dynamiczne i niezwykle realistyczne animacje. NPC, które biegają podczas deszczu, będą prezentować inną postawę niż te, które spokojnie przechadzają się w słoneczny dzień. Ponadto, obrażenia lub używanie ciężkiej broni mogą wpływać na sposób, w jaki postacie się poruszają.
Dzięki temu systemowi nie trzeba już tworzyć oddzielnych animacji dla każdej sytuacji. Zamiast tego można swobodnie łączyć klocki, co w finalnej grze przekłada się na większą różnorodność. Świat gry staje się bardziej realistyczny i pełen życia, przyczyniając się do jeszcze większej immersji w grze. Wydaje się, że opisana technologia zostanie wykorzystana w GTA 6, ale oficjalnie nie zostało to jeszcze potwierdzone. Jak w przypadku wszystkich przecieków, należy podchodzić do tych informacji z pewną ostrożnością.
 

Attachments

  • xf_attachmentvD9lfB.webp
    xf_attachmentvD9lfB.webp
    55 KB · Wyś: 27

Komentarze: 0

Back
Do góry