Stalker 2

Fortnite - aktualizacja 2.2.0

Planowana data wydania aktualizacji 2.2.0 to 18 stycznia. Tego samego dnia zakończy się też wydarzenie zimowe w Battle Royale.

Fani Fortnite!
Najnowsza aktualizacja zawiera od dawna wyczekiwane zmiany na mapie Battle Royale, a także szereg poważnych poprawek karabinów szturmowych z lunetą, czatu głosowego i nie tylko! Poniżej znajdziecie pełny opis zmian.
Zmiany na mapie
Odkryjcie nowe miasto, podziemną kopalnię i szereg innych nowych miejsc, rozsianych w zachodniej części mapy. W tej wersji dochodzą również biomy, które wzbogacają środowisko i różnicują regiony mapy. Gdzie zamierzacie wylądować?



Premie karnetu bojowego
Wartość karnetu bojowego rośnie jeszcze bardziej. Oto dlaczego:




  • Kup karnet bojowy sezonu 2, a otrzymasz 5 darmowych stopni karnetu na start sezonu 3.

  • Kup dziesięć stopni karnetu bojowego w cenie sześciu. Oferta dostępna w sklepie przez limitowany czas!
Zakończenie zimowego wydarzenia
Dziękujemy wszystkim za udział w naszym zimowym wydarzeniu Battle Royale w 2017 roku! Nie mogliśmy marzyć o lepszym towarzystwie na święta.


INFORMACJE O AKTUALIZACJI – BATTLE ROYALE


BRONIE



  • Usunięto karabin szturmowy z lunetą ze zrzutów zaopatrzenia.

  • Poprawiono lunetę do karabinu szturmowego.

    • Zmieniono stary celownik-strzałkę na bardziej nowoczesny wzór. Teraz łatwiej będzie stwierdzić, gdzie postać celuje i gdzie dokładnie znajduje się celownik.

  • Miejsce Śnieżkownika zajął normalny granatnik.

  • Odrobinę powiększono rozmiar granatu jako przedmiotu do podniesienia.
Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że granaty dymne i odłamkowe eksplodowały w momencie wylądowania w płytkiej wodzie.

  • Usunięto błąd sprawiający, że animacja rzutu granatem kończyła się przedwcześnie w wypadku rzutu ostatnim granatem ze stosu.

  • Efekt bomby tanecznej teraz wytrąca graczy z pozycji celowania.

  • Gracze pod wpływem bomby tanecznej nie mogą już ustawiać pułapek.

  • Efekty eksplozji są teraz poprawnie odtwarzane na powierzchni wody.

ROZGRYWKA



  • Od momentu wydania wersji 2.2.0 wyłączamy możliwość ostrzału sojuszników. Zmiana ta jest eksperymentalna i może zostać cofnięta. Po wydaniu aktualizacji będziemy uważnie śledzić skutki tej modyfikacji, więc prosimy o uwagi!

  • Gracze mogą teraz wycelować z broni od razu po wylądowaniu, jeśli przytrzymają przycisk celowania w czasie lotu.

  • Podniesienie przedmiotów nie ma już wyższego priorytetu niż reanimacja powalonych towarzyszy.

  • Puste skrzynie i metalowe latarnie nie będą już blokować budowy.

  • Rosnąca kukurydza teraz ulega zniszczeniu po otrzymaniu obrażeń.
Poprawki błędów

  • Zmieniono sposób zostawiania amunicji przez pojemniki tak, aby amunicja nie zachodziła na pojemnik.

  • Próba użycia lunety podczas wykonywania emotki teraz przerywa jej animację.

  • Usunięto błąd uniemożliwiający graczom podniesienie przedmiotów zlikwidowanego gracza.

  • Usunięto kilka błędów sprawiających, że zrzuty zaopatrzenia mogły przenikać przez budowle stworzone przez graczy.

  • Usunięto błąd sprawiający, że pułapka nie zadawała obrażeń, jeżeli przed nią umieszczono pochylnię lub dach.

  • Grafiki z trybu budowy będą teraz znikać, gdy gracz skorzysta z panelu skokowego lub zostanie powalony.

  • Usunięto błąd pozwalający graczom na patrzenie przez lunetę przez efekt granatu dymnego.

  • Teraz gracz może poruszać się do przodu i do tyłu podczas lotu na lotni nawet wtedy, gdy patrzy prosto do góry lub w dół.

  • Pułapka „Przytulne ognisko” nie leczy już zlikwidowanych graczy.

  • Usunięto błąd sprawiający, że po użyciu panelu skokowego lotnia czasami rozkładała się w poprzek.

ŚWIAT GRY



  • Na mapie dodano wiele nowych ciekawych miejsc, biomów i nie tylko!

  • Trawa i roślinność poruszają się teraz, gdy przechodzą przez nią gracze.

  • Dodano efekty przy wchodzeniu do wody i wychodzeniu z niej.

  • Dodano nowy efekt przetwarzania końcowego w sytuacjach, gdy kamera znajduje się pod wodą.

    • Teraz widok upodobni się do faktycznego widoku pod wodą i co za tym idzie, zasięg wzroku będzie ograniczony.

  • Dodano pojemniki z amunicją do Stęchłego Składu.

  • Zwiększono ilość metalu wydobywanego z kontenerów.
Poprawki błędów

  • Woda nie blokuje już strzałów i pocisków.

SKLEP Z PRZEDMIOTAMI



  • Od 17 stycznia 2017 r. gracze będą mieć do dyspozycji sześć codziennych pól w sklepie zamiast czterech.

  • Od 17 stycznia 2017 r. cotygodniowy sklep z przedmiotami zmieni nazwę na sklep z wyróżnionymi przedmiotami.

    • Oferta sklepu będzie aktualizowana nie raz, a dwa razy w tygodniu.

INTERFEJS



  • Komunikaty o likwidacji gracza ze snajperki zawierają teraz odległość strzału w metrach.

  • Podczas obserwowania oddalonego gracza na chwilę może pojawić się komunikat „Wczytywanie”, po którym pojawi się świat gry. Do czasu zakończenia wczytywania nie można się przełączyć na obserwację innego gracza.

  • Opcja „Wyzerowanie wyboru budowli” w Battle Royale będzie teraz domyślnie ustawiona na „Nie”.

  • Dodano nową opcję wyboru urządzenia do czatu głosowego.
Poprawki błędów

  • Przycisk wyboru trybu będzie teraz wygaszony i niedostępny po zgłoszeniu gotowości.

  • Po wybraniu opcji zgłoszenia gracza w rubryce „Nazwa” nie będzie już automatycznie wpisywana nazwa zgłaszającego.

  • Zmieniono przycisk anulowania/braku gotowości tak, aby bardziej przypominał przycisk zgłaszania gotowości.

  • Komunikat „Naciśnij E, aby podnieść” nie pojawia się już u powalonych graczy.

  • Usunięto błąd sprawiający, że ikona czatu głosowego mogła pozostać aktywna, jeśli gracz wyłączył czat głosowy w czasie jego aktywności.

  • Usunięto błąd sprawiający, że ikona reanimacji pozostawała nad graczem, jeżeli ożywiło go dwóch graczy naraz.

  • Gracze będą mogli teraz zgłaszać brak gotowości w przypadku, gdy dowódca ekipy anuluje dobieranie graczy w fazie wczytywania zawartości.

  • Interfejs dobierania graczy teraz będzie się poprawnie aktualizować po dołączeniu do innego lobby Battle Royale po tym, jak gracz zgłosił gotowość.

  • Usunięto błąd sprawiający, że lokalny gracz widniał na globalnej tablicy rankingowej z zerową liczbą zwycięstw, o ile nie plasował się wśród najlepszych 50 miejsc.

WYDAJNOŚĆ



  • Wprowadzono streamowanie poziomów, czyli wczytywanie ich na bieżąco w miarę poruszania się po mapie. Umożliwia to wzbogacenie mapy o nową zawartość i poprawia wydajność gry.

    • Poprawiono płynność gry poprzez znaczną redukcję liczby obiektów do aktualizacji.

    • Znacznie skrócono czas wczytywania gry. Teraz gra wczytuje się ponad dwukrotnie szybciej na konsolach PS4 i Xbox One!

    • Wczytywanie zawartości przed dobieraniem graczy teraz przebiega szybciej.

    • Znacznie zredukowano zacinanie się gry z powodu porządkowania pamięci co minutę.

    • Znacznie zredukowano zacinanie się gry z powodu aktualizacji obiektów przy zmianie pory dnia i nocy.

  • Zmniejszono ilość zużywanych zasobów pamięci komputera i karty graficznej.

  • Zoptymalizowano efekty graficzne trafienia odległego budynku.

  • Poprawiono ogólną płynność gry poprzez optymalizację obsługi animacji i kroków graczy.

  • Przytulne ognisko i bomba taneczna nie powodują już zacinania gry w momencie zobaczenia ich po raz pierwszy.

  • Spotkanie po raz pierwszy graczy używających niektórych skórek nie powoduje już zacinania gry.

GRAFIKA I ANIMACJA



  • Znacznie poprawiono jakość wizualną oddalonych drzew przez użycie fałszywych tablic (ang. impostor billboards) zamiast standardowych modeli. To również poprawia ogólną płynność gry i redukuje efekt „wyskakiwania” drzew podczas zbliżania się do nich.
Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że oddaleni gracze mogli wyglądać, jakby ich animacja się zacięła.

  • Poprawiono animację „jazdy na kucyku” tak, żeby ręka postaci już nie przeskakiwała.

  • Gracze trafieni bombą taneczną nie będą już wyglądali, jakby nadal trzymali broń.

  • Usunięto błąd uniemożliwiający odtworzenie animacji skoku postaci, jeśli ustawiono panel skokowy bezpośrednio pod stopami gracza.

  • Zmieniono kolor mikstury osłony w celu poprawienia jej widoczności.

  • Usunięto błąd sprawiający, że towarzysze mogli zaciąć się podczas animacji ślizgu, jeżeli zostali powaleni w powietrzu lub podczas ślizgu.

  • Efekty specjalne przytulnego ogniska są teraz widoczne również na niskim i średnim poziomie ustawień.

DŹWIĘK



  • Dodano nowe odgłosy dla kilofów, które do tej pory używały standardowych odgłosów zamachów.

  • Dodano odgłos podnoszenia pułapki raniącej.
Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że odgłos kroków gracza był odtwarzany z niewłaściwą głośnością lub nawet całkowicie niesłyszalny, jeśli gracz przebywał poza ekranem.

  • Głośność odgłosów przedmiotów jednorazowych reguluje teraz suwak efektów, a nie suwak dialogów.

  • Usunięto błąd sprawiający, że gracz mógł usłyszeć świst własnych strzałów przelatujących obok niego.

  • Usunięto błąd czasami powodujący po śmierci zapętlenie odgłosu wiatru przy spadaniu.

  • Odgłos strzałów nie będzie już przesuwać się w lewo lub w prawo po odejściu od miejsca strzału.

  • Ściszono odgłosy podnoszenia przedmiotów jednorazowych.

  • Ściszono odgłos zbierania drewna.

  • Usunięto błąd powodujący problemy z szybkim przesuwaniem odgłosu na boki podczas upuszczania broni lub próby budowy w niedozwolonym miejscu.

  • Usunięto irytujący odgłos uderzenia w kamień z kilofa „Wysokie napięcie”.

OGÓLNE



  • Dodano obsługę czatu głosowego w lobby przed grą.

  • Przedmioty kosmetyczne można teraz obracać na ekranach szafki i sklepu. Wystarczy kliknąć lewym przyciskiem myszy i przeciągnąć kursor na komputerach PC lub użyć prawego drążka kontrolera na konsolach.

  • Usunięto zimowe dekoracje z lobby.
Poprawki błędów

  • Usunięto błąd umożliwiający graczom zaliczenie niewykonanych wyzwań.

  • Usunięto błąd powodujący wspomaganie celowania podczas sterowania za pomocą myszki.

  • Teraz można wysyłać zaproszenia do znajomych graczom, którzy opuścili rozgrywkę, za pomocą ikonki „+” obok ich imienia.
  • Kliknięcie opcji „Dołącz” w zaproszeniu na Discordzie, gdy klient gry nie jest otwarty, nie spowoduje już nieudanego dołączenia do ekipy.

INFORMACJE O AKTUALIZACJI – RATOWANIE ŚWIATA


ROZGRYWKA


Poprawki błędów
  • Osłaniacze teraz prawidłowo zostawiają przedmioty potrzebne do zadania „Atlas potworów Loka”.
  • Usunięto błąd związany z profitem Generowanie Granatów. Teraz gracz otrzymuje granat za zlikwidowanie 20 wrogów, a nie 21.
  • Usunięto błąd sprawiający, że silny atak kilofem nie powodował zbierania zasobów.
  • Usunięto błąd sprawiający, że osłaniacz zaczynał migotać po pokonaniu pustaka, którego osłaniał.
  • Usunięto błąd sprawiający, że oznaczenia zadań na przedmiotach znikały po zbudowaniu czegoś w pobliżu takiego przedmiotu.
  • Usunięto błąd powodujący rozwiązywanie się niektórych ekip po grze.

BOHATEROWIE



  • Uściślono opis zdolności „WABIK” Budowniczego.

    • Teraz opis wyraźnie wskazuje, że WABIK jest zrobiony z metalu i w związku z tym jest słaby przeciwko naturze.
Poprawki błędów

  • Siła odrzucenia zdolności teraz będzie się skalować wraz z obrażeniami zdolności bohaterów. W związku z tym zdolności na wyższych poziomach będą teraz prawidłowo wytrącać przeciwników z równowagi, ogłuszać ich i odrzucać.

  • Usunięto błąd sprawiający, że miny zbliżeniowe nie znikały po śmierci lub opuszczeniu gry przez gracza, który je postawił.

  • Usunięto błąd sprawiający, że gracze mogli używać granatów odłamkowych, nie posiadając wystarczającej ilości energii.

  • Usunięto błąd sprawiający, że premia do zdrowia z profitu Żołnierza „Zaawansowana Taktyka” nie była skalowana prawidłowo w późniejszym etapie gry.

  • Usunięto błąd sprawiający, że profit Granatu Odłamkowego „Bomba Kasetowa” aktywował się dwukrotnie.

  • Poprawiono opis zdolności Nalot – wcześniej pokazywał on błędnie, że zdolność ta zrzuca 12 bomb, a nie 13, jak być powinno.

  • Usunięto błąd sprawiający, że zdolności Fragmentów Rubieżnika (MISIU i Wieża Elektryczna) nie otrzymywały premii do obrażeń od energii z racji profitu wsparcia „Zasilanie”.

INTERFEJS



  • Przyrost PD dowódcy został przeskalowany z myślą o tworzeniu przedmiotów z poziomu interfejsu. Chcemy, aby przedmioty o niskiej wartości (np. amunicja) mogły zapewniać co najmniej 1 PD dowódcy po stworzeniu ich w menu głównym.

    • PD Dowódcy będą wydawać się wyższe niż wcześniej, lecz liczba PD naliczona do awansu na kolejny poziom pozostanie niezmieniona, podobnie jak czas potrzebny do awansu.

    • Zwiększono dzienną premię do PD graczy i aktualne zasoby wzmocnienia PD, aby dostosować je do nowej skali przyrostu PD dowódcy.

  • Ekrany oddziału nie będą już pokazywać przez cały czas premii do zdrowia i osłony. Zamiast tego poprawnie pokażą strzałki premii/kary do zdrowia i osłony podczas podglądu przypisania.
Poprawki błędów

  • Poprawiono błąd w lokalizacji menu transformacji.

  • Usunięto błąd sprawiający, że tło gry poruszało się podczas przeglądania szczegółów misji przy pomocy kontrolera.

  • Usunięto błąd sprawiający, że po opuszczeniu przez gracza ekipy menu przestawało działać.

  • Usunięto błąd sprawiający, że węzeł w drzewku badań nie posiadał wymagań.

    • Teraz węzeł „Rezystancja ekipy” na 3 stopniu badań wymaga „Technologii ekipy” i „Rezystancji ekipy”.

  • Usunięto błąd sprawiający, że listy niedawnych graczy nie zapełniały się od razu po grze.

GRAFIKA I ANIMACJA


Poprawki błędów

  • Poprawiono obroty animacji płomieni na głowie czachomiotki.

OGÓLNE



  • Przeszukane skrzynie i pojemniki nie będą już blokować budowy.

  • Nie można już przeszukiwać rosnącej kukurydzy.

  • Okno gry teraz jest poprawnie wyświetlane na monitorze głównym.
Poprawki błędów

  • Usunięto rzadki błąd powodujący zawieszenie się gry na konsoli Xbox One.


źródło: https://www.epicgames.com/fortnite/pl/news/v-2-2-0-patch-notes
 

Attachments

  • xf_attachmentbtN79y.webp
    xf_attachmentbtN79y.webp
    256,6 KB · Wyś: 22

Komentarze: 0

Back
Do góry