Na razie nie ma "normalnej" instalacji bo to nie wersja finalna. Tekstury mamy wzięte ze zdjęć public domain głównie z texturemate.com więc dużo jest fotorealistycznych choć tego nie widać za bardzo przez kanciaste mapy :\
Mapy wymagają konwersji na format Doom3 aby działał parallax mapping więc automatycznie nie działąją (niestety...) z oryginalnym ET choć technicznie jest to to samo (bazowane w końcu na oryginalnych źródłach Enemy Territory).
Sprawdzone działające mody:
- noquarter 1.3.0 (jeszcze nie wyszedł oficjalnie) - developerzy wyrazili chęć współpracy
- etpub (po ręcznym skompilowaniu działa na linux-x86_64) - brak kontaktu z devami
- nitmod (od 2.2 dodano obsługę map doom3 - są pewnie zmiany w formacie doom3 przez co qagame/cgame wymaga pewnych zmian) - developerzy wyrazili chęć współpracy
- jaymod (działa... nikt się narazie z devami nie kontaktował)
Teoretycznie każdy mod zadziała (więc i etpro pewnie też), bo technicznie to to samo, ale trzeba zmienić te kilka linijek dla obsługi map doom3.
W teamie głównie są... niemcy :D
Matti: uwierz mi, 1G to jest bardzo mało w stosunku do tego co aktualnie mamy, a mamy niewiele... jakąś połowę tekstur dopiero a trzeba zrobić od nowa
wszystko. Poza teksturami jeszcze są modele, dźwięki i inne pierdoły.
Aktualnie zrobiłem listę źródeł map które będzie można przekonwertować (legalnie) i być może będą oficjalnie w paczce (te "nielegalnie" przekonwertowane nie mogą być oficjalnie) która jest dostępna tutaj wraz z linkami do pobrania:
http://et.darkserver.it/download/2/
Co do gameplaya. Gameplay jest nieruszany, od tego są modderzy i mody (nq, etpub, jaymod, nitmod i inne). Ruszana jest tylko część graficzna całej gry. Właściwie to cały engine 3d został napisany od zera przez gościa (główny dev ETXreaL - tak, niemiec :D)
Jakby ktoś był zainteresowany pomocą przy czymkolwiek (TODO jest na prawdę dłuuugie) to zapraszam na #xreal w sieci Freenode (jakby ktoś nie wiedział to jest IRC i jak się połączyć może skorzystać z webowego klienta:
http://webchat.freenode.net/?channels=xreal )
Ew. kontakt ze mną przez jabbera:
[email protected] (nie to nie jest mail, ale forum automatycznie podświetla link jako mail :\)