Jak poinformowało Arenanet, ich (chyba) największa produkcja po podliczeniu sprzedaży osiągnęła wynik w postaci dwóch milionów sztuk sprzedanych egzemplarzy gry Guild Wars 2. Jest to bardzo dobry wynik zwłaszcza, że miało miejsce wstrzymanie sprzedaży ze względu na problemy z przepełnieniem serwerów.
Ciekaw jestem czy tendencja wzrostowa utrzyma się przez dłuższy czas. Dwa miliony to całkiem niezła suma, szkoda tylko, że ciężko będzie im określić ilość faktycznych aktywnych graczy. Łatwiej z tym sobie radzą właściciele World of Warcraft gdzie ilość aktywnych graczy równa się ilości przedłużonych subskrypcji.
Ciekaw jestem czy tendencja wzrostowa utrzyma się przez dłuższy czas. Dwa miliony to całkiem niezła suma, szkoda tylko, że ciężko będzie im określić ilość faktycznych aktywnych graczy. Łatwiej z tym sobie radzą właściciele World of Warcraft gdzie ilość aktywnych graczy równa się ilości przedłużonych subskrypcji.