Studio CD Projekt Red potwierdziło, że nadchodzący sequel Cyberpunk 2077, o roboczej nazwie Project Orion, będzie utrzymany w perspektywie pierwszoosobowej (FPP). Twórcy stawiają na immersję graczy i planują dostarczyć najbardziej realistyczne NPC w historii gier.
Inne ogłoszenie dotyczące stanowiska Lead Encounter Designer wskazuje, że zespół zamierza stworzyć „najbardziej realistyczny i reaktywny system tłumów w historii gier”. To szczególnie dobra wiadomość dla graczy, którzy oczekują znacznego podniesienia jakości NPC-ów w porównaniu do tych, znanych z oryginalnego Cyberpunka 2077.
Realistyczne tłumy i immersyjna perspektywa
Według najnowszych ogłoszeń o pracę od CD Projekt Red, sequel Cyberpunka będzie koncentrować się na maksymalnym realizmie postaci niezależnych (NPC). Studio poszukuje m.in. Senior View Model Animatora, który będzie pracował nad wzbogaceniem doświadczeń graczy właśnie w widoku pierwszoosobowym.Inne ogłoszenie dotyczące stanowiska Lead Encounter Designer wskazuje, że zespół zamierza stworzyć „najbardziej realistyczny i reaktywny system tłumów w historii gier”. To szczególnie dobra wiadomość dla graczy, którzy oczekują znacznego podniesienia jakości NPC-ów w porównaniu do tych, znanych z oryginalnego Cyberpunka 2077.