Stalker 2

Call Of Duty: Modern Warfare przedstawia środowisko rozgrywki wieloosobowej

Globalny stream na żywo zaprezentuje po raz pierwszy gorąco oczekiwane doświadczenie Multiplayer w sieci – rozgrywkę na żywo będzie można obejrzeć na kanale twitch.tv/callofduty od 19:00 CEST

Otwarta beta Modern Warfare odbędzie się we wrześniu wraz z testami crossplay, fani mogą już zamawiać grę przedpremierowo, by zyskać wcześniejszy dostęp

Santa Monica, Kalifornia – 1 sierpnia 2019 – Activision wraz z Infinity Ward pokazało dziś zupełnie nowe uniwersum Multiplayer Call of Duty: Modern Warfare wszystkim graczom, prezentując elektryzujący zwiastun premierowy tego trybu. Call of Duty: Modern Warfare, mające się ukazać na całym świecie 25 października, zjednoczy fanów akcji z perspektywy pierwszej osoby, fanów serii oraz graczy o wielu różnych gustach w jednym, definitywnym środowisku rozgrywki wieloosobowej. Pierwsze szczegóły dotyczące trybu Multiplayer w Modern Warfare zostaną zaprezentowane przez światowej sławy streamerów podczas dzisiejszego ekskluzywnego, globalnego livestreamu, podczas którego oglądający zyskają możliwość zobaczenia w akcji nowej rozgrywki wieloosobowej w sieci. W przyszłym miesiącu będą także mogli sami dołączyć bezpośrednio do zabawy, kiedy beta Modern Warfare stanie się aktywna dla wszystkich graczy.



Okrzyknięty „Najlepszą rozgrywką wieloosobową w sieci” podczas Game Critics Awards Best of E3 2019, tryb Multiplayer Modern Warfare dostarcza ekscytującego i redefiniującego gatunek doświadczenia online z najlepszą w swojej klasie rozgrywką z perspektywy strzelca, wraz z zupełnie nowym poziomem strategicznym i taktycznym gry. Gracze mogą wejść do nowych przestrzeni rozgrywki, które tworzą na nowo Multiplayer Call of Duty – od szybkich pojedynków 2v2 na bliski dystans w trybie Gunfight, przez tradycyjny Multiplayer 6v6, tryby wspierające potyczki 10v10 i 20v20, do map i bitew o dużej ilości graczy, takich jak zupełnie nowy tryb Ground War o epickiej skali, wspierający więcej niż 100 graczy jednocześnie. A to dopiero początek dla fanów Modern Warfare.

Dzięki całkowitemu przerobieniu systemu broni oraz największej liczbie dostępnych wyborów w historii Call of Duty, gracze będą mogli przygotować swoich operatorów w trybie Multiplayer na każdy rodzaj starcia – co wspomogą także bezprecedensowe możliwości indywidualnego dostosowania i modyfikacji nowego systemu Gunsmith. Modern Warfare cechuje się najwyższej jakości warstwą wizualną, autentycznym udźwiękowieniem, realistycznym odrzutem i balistyką broni na przestrzeni całej zawartości gry. Dodatkowo nowe mechanizmy rozgrywki – w tym penetracja pocisku, montaż stacjonarny broni, wyważanie drzwi oraz nocne mapy Mulfiplayer z obsługą noktowizorów – pozwalają na niesamowite zagrania taktyczne.

„Naszym celem przy tworzeniu Modern Warfare jest zebranie wszystkich graczy w jednym środowisku od dnia premiery, by mogli grać razem” – powiedział Patrick Kelly, dyrektor kreatywny i szef studio Infinity Ward. „ Pozbywamy się tradycjnych przepustek sezonowych, zamiast tego dostarczając miksu darmowych map, ton zawartości popremierowej, a także dostosowując grę do crossplayu. Testujemy w tej chwili rozgrywkę na żywo, natomiast fani będą mogli spróbować jej osobiście w przyszłym miesiącu podczas bety. To nowa era dla trybu Multiplayer w Call of Duty, a dziś to dopiero początek – mamy w zanadrzu dużo więcej ekscytujących informacji dla fanów i nie możemy się doczekać momentu, w którym będziemy mogli się nimi podzielić”.

Obok prezentacji trybu Multiplayer gry, Infinity Ward ogłosiło także daty otwartej bety Modern Warfare, włącznie z testami crossplayu podczas drugiego weekendu, podczas której fani będą mogli doświadczyć bezpośrednio rozgrywki jeszcze przed premierą przewidzianą na 25 października. Fani mogą zamówić grę przedpremierowo już teraz, dzięki czemu zyskają wcześniejszy dostęp do bety Modern Warfare.

• Ekskluzywna beta PlayStation 4

– 12-13 września (wczesny dostęp PlayStation 4)

– 14-16 września (otwarta beta PlayStation 4)

• Beta z testem crossplayu

– 19-20 września (wczesny dostęp PC oraz Xbox One; otwarta beta PlayStation 4)

– 21-23 września (otwarta beta PlayStation 4, PC, Xbox One)

„Celem naszego studio podczas prac nad Modern Warfare było stworzenie całkowicie nowego doświadczenia i najbardziej zróżnicowanego, oferującego najwięcej opcji modyfikacji i najbardziej realistycznego podejścia trybu Multiplayer w Call of Duty” – powiedział Geoff Smith, reżyser rozgrywki multiplayer w Infinity Ward. „Naszym celem designerskim jest zapewnienie graczom zabawy przy graniu raz po raz z przyjaciółmi, podczas gdy akcja będzie się wydawała świeża, ale także znajoma dla wszystkich za każdym razem, kiedy wejdą do gry”.

Call of Duty: Modern Warfare posiada nowy silnik, dostarczający immersyjnego i fotorealistycznego doświadczenia na przestrzeni całej gry. Nowa technologia wykorzystuje najnowsze usprawnienia w inżynierii wizualnej, włączając w to reendering bazujący na fizyce pozwalający na niezwykłej jakości fotogrametrię, nowy hybrydowy system streamowania typu tile-based, nowy system renderingu elementów dekoracyjnych PBR, wolumetryczne oświetlenie świata gry, 4K HDR, Direct X Raytracing na PC i wiele więcej, jak również nową geometrię potoku grafiki GPU. Rendering spektralny dostarcza sumulacji promieniowania cieplnego oraz identyfikacji podczerwieni zarówno dla termowizji, jak i noktowizji w grze. Inwestycja w technologię zaowocowała najwyższej jakości systemem animacji oraz blendowania kształtów, podczas gdy nowy zestaw narzędzi audio pozwala na pełne wsparcie Dolby ATMOS na obsługiwanych platformach, wraz z najnowszymi osiągnięciami w zakresie efektów symulacji audio.

Światowa premiera Call of Duty: Modern Warfare jest przewidziana na 25 października na PlayStation 4, Xbox One oraz PC. W pełni zoptymalizowana wersja PC stworzona w partnerstwie z Beenox będzie dostępna ekskluzywnie poprzez Blizzard Battle.net, sieciową platformę gamingową Blizzard Entertainment. Call of Duty: Modern Warfare jest wydawane przez Activision, spółkę zależną Activision Blizzard (NASDAQ: ATVI), a procesem twórczym zarządzało wielokrotnie nagradzane studio developerskie Infinity Ward z dodatkowym wsparciem Beenox, High-Moon Studios i Raven Software.
 

Komentarze: 0

Back
Do góry