SOUND:
– zmniejszono częstotliwość dźwięków ekwipunku CT
– naprawiono błąd, który sprawiał że słyszeliśmy kroki martwego gracza lub bota
– usunięto artefakty audio i wygładzono dźwięk strzału z FiveSeven i Glocka
– naprawiono dźwięk strzału z odległości Galila
– dodano nowy odgłos biegania po piasku, który dodatkowo będzie podlegał różnym brzmieniom
PHYSICS:
– drzwi oraz pociągi poruszają się z prawidłową szybkością na serwerach 64tk
– drzwi oraz pociągi nie będą już się blokowały przez broń czy decoye
MISC:
– jeśli mp_teammates_are_enemies jest włączone podczas wygrania rundy, to następuje ponowny przyrost i zliczenie rund
– naprawiono błąd związany z zakupem broni z oferty limited-time
– naprawiono renderowanie overlay’a, który nie podlegał czyszczeniu podczas łączenia z serwerem
– naprawiono przegląd broni P2000
– dodano flagi Wietnamu oraz Mongolii
– dodano Gunsmith styl do workshopu ( http://blog.counter-strike.net/workshop/finishes/gunsmith.html )
– zmniejszono częstotliwość dźwięków ekwipunku CT
– naprawiono błąd, który sprawiał że słyszeliśmy kroki martwego gracza lub bota
– usunięto artefakty audio i wygładzono dźwięk strzału z FiveSeven i Glocka
– naprawiono dźwięk strzału z odległości Galila
– dodano nowy odgłos biegania po piasku, który dodatkowo będzie podlegał różnym brzmieniom
PHYSICS:
– drzwi oraz pociągi poruszają się z prawidłową szybkością na serwerach 64tk
– drzwi oraz pociągi nie będą już się blokowały przez broń czy decoye
MISC:
– jeśli mp_teammates_are_enemies jest włączone podczas wygrania rundy, to następuje ponowny przyrost i zliczenie rund
– naprawiono błąd związany z zakupem broni z oferty limited-time
– naprawiono renderowanie overlay’a, który nie podlegał czyszczeniu podczas łączenia z serwerem
– naprawiono przegląd broni P2000
– dodano flagi Wietnamu oraz Mongolii
– dodano Gunsmith styl do workshopu ( http://blog.counter-strike.net/workshop/finishes/gunsmith.html )