A
Aligdansk
Gość
Cześć
Pewnie każdy z was wie, że niedawno dodano nową wersję Minecrafta 1.10 [tzw. The Frostburn Update (pl. Mroźno-paląca Aktualizacja)].
Dodali:
1. Nowe splash'e
2. Nowe odgłosy
- Zaklętego stołu,
- niedźwiedzia Polarnego,
- Niedźwiadka Polarnego (mały niedźwiedź polarny),
- Mrocznego szkieleta,
- Moba "husk'a",
- Moba "stray'a",
- Nowe odgłosy jaskiń.
3. Mechanika Gry
-Automatyczne skakanie (domyślnie włączone w opcjach),
- Dodano nowy rodzaj cząsteczek tzw. "Fallingdust" [Pojawiają się one pod blokami, które są zawieszone w powietrzu (dotyczy to również bloków, na które powinna oddziaływać grawitacja, ale wygenerowały się one w Powietrzu)].
Komenda do przywołanie
4. komendy
- Dodano komendę
Użycie:
5. Generator świata
- Skamieliny (na pustyni/bagnach generują nam się Skamieliny przypominające czaszki i kręgosłupy olbrzymich wymarłych stworzeń. Są zbudowane z węgla lub kości),
- Opuszczone kopalnie (mogą generować się na biomie mesa, a tam są zrobione z ciemnego dębowego drewna. Można tam znaleźć dużo złota),
- Wioski
(zamiast źwiru są ścieżki. Jeśli wioska wygeneruje się na wodzie zamiast ścieżek będą mosty. Na biomie akacjowym są zbudowane z drewna akacjowego),
6. Moby
- Niedźwiedź polarny
(Dorosłe osobniki są neutralne, chyba że zbliżą się do nich małe niedźwiedzie polarne, wtedy stają się agresywne. Małe są pokojowo nastawione do innych. Obie wersje mają jasnoszarą teksturę. Odradzają się na biomie zimowym. O zabiciu dostajemy ryby),
- Husk
(Zachowuje się jak zombie, ale nie pali się w słońcu, odradza się na biomie pustynnym i podczas walki nakłada na nas efekt głodu. Czas zależy od trudności gry)
-Stray
(mob podobny do szkieleta. Ma białe oczy i zachowuje się jak szkielet. Strzela strzałami z efektem spowolnienia na 30 sekund. Spawnie się na biomie zimowym)
- Enderman (może spawnować się w netherze)
7. Bloki
- Blok magmy
(Występuje w netherze. Jeśli jest w kontakcie z graczem, który się nie skrada zadaje obrażenia),
-Blok netherowej brodawki
(Wytwarzany przez ułożenie Netherowej brodawki w polu wytwarzania 3x3),
-Blok czerwonej netherowej cegły
(Wytwarzany przez ułożenie Netherowej brodawki oraz Netherowej cegły w polu 2x2 po skosie ),
-Blok struktur
(Nowa tekstura. Specjalnie przystosowany dla twórców map).
-Blok kości
(Wytwarzany poprzez zapełnienie pola wytwarzania 3x3 mączką kostną).
Źródło: minecraft wiki
To już wszystkie dodatki w wersji 1.10
Mam nadzieję, że wam się spodobało i część 
Pewnie każdy z was wie, że niedawno dodano nową wersję Minecrafta 1.10 [tzw. The Frostburn Update (pl. Mroźno-paląca Aktualizacja)].
Dodali:
1. Nowe splash'e
Rule #1: it's never my fault
Replaced molten cheese with blood?
Absolutely fixed relatively broken coordinates
Boats FTW
2. Nowe odgłosy
- Zaklętego stołu,
- niedźwiedzia Polarnego,
- Niedźwiadka Polarnego (mały niedźwiedź polarny),
- Mrocznego szkieleta,
- Moba "husk'a",
- Moba "stray'a",
- Nowe odgłosy jaskiń.
3. Mechanika Gry
-Automatyczne skakanie (domyślnie włączone w opcjach),
- Dodano nowy rodzaj cząsteczek tzw. "Fallingdust" [Pojawiają się one pod blokami, które są zawieszone w powietrzu (dotyczy to również bloków, na które powinna oddziaływać grawitacja, ale wygenerowały się one w Powietrzu)].
Komenda do przywołanie
./particle fallingdust ~ ~ ~ 0 0 0 0 1 0 @p 10
4. komendy
- Dodano komendę
Teleportuje wybrany byt do wykonawcy, lub względnego położenia gracza./teleport
Użycie:
Na przykład:/teleport <byt> [x] [y] [z] [<y-rot> <x-rot>].
/teleport @e[type=Cow] ~ ~ ~ 5 1
5. Generator świata
- Skamieliny (na pustyni/bagnach generują nam się Skamieliny przypominające czaszki i kręgosłupy olbrzymich wymarłych stworzeń. Są zbudowane z węgla lub kości),
- Opuszczone kopalnie (mogą generować się na biomie mesa, a tam są zrobione z ciemnego dębowego drewna. Można tam znaleźć dużo złota),
- Wioski
(zamiast źwiru są ścieżki. Jeśli wioska wygeneruje się na wodzie zamiast ścieżek będą mosty. Na biomie akacjowym są zbudowane z drewna akacjowego),
6. Moby
- Niedźwiedź polarny
(Dorosłe osobniki są neutralne, chyba że zbliżą się do nich małe niedźwiedzie polarne, wtedy stają się agresywne. Małe są pokojowo nastawione do innych. Obie wersje mają jasnoszarą teksturę. Odradzają się na biomie zimowym. O zabiciu dostajemy ryby),
- Husk
(Zachowuje się jak zombie, ale nie pali się w słońcu, odradza się na biomie pustynnym i podczas walki nakłada na nas efekt głodu. Czas zależy od trudności gry)
-Stray
(mob podobny do szkieleta. Ma białe oczy i zachowuje się jak szkielet. Strzela strzałami z efektem spowolnienia na 30 sekund. Spawnie się na biomie zimowym)
- Enderman (może spawnować się w netherze)
7. Bloki
- Blok magmy
(Występuje w netherze. Jeśli jest w kontakcie z graczem, który się nie skrada zadaje obrażenia),
-Blok netherowej brodawki
(Wytwarzany przez ułożenie Netherowej brodawki w polu wytwarzania 3x3),
-Blok czerwonej netherowej cegły
(Wytwarzany przez ułożenie Netherowej brodawki oraz Netherowej cegły w polu 2x2 po skosie ),
-Blok struktur
(Nowa tekstura. Specjalnie przystosowany dla twórców map).
-Blok kości
(Wytwarzany poprzez zapełnienie pola wytwarzania 3x3 mączką kostną).
Źródło: minecraft wiki
To już wszystkie dodatki w wersji 1.10
Mam nadzieję, że wam się spodobało i część