Regulamin Teamfight Tactics EUNE
INFORMACJE OGÓLNE:
- Nazwa: SPC Gear Cup
- Gra: Teamfight Tactics
- Serwer: EUNE
- Maksymalna ilość slotów: 128 slotów
- Start zapisów: 10.06.2021 9:30
- Format: 3 Rundy kwalifikacyjne Bo1, Wielki finał dla najlepszej 8 Bo3
- Organizatorem turnieju SPC Gear Cup jest GamesBoard.pl
- Sponsorem nagród w turnieju jest Cooling.pl Zdziech Spółka Jawna z siedzibą w Sokołowie, pod adresem: ul. Sokołowska 24, 05-806 Sokołów, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 531986
TURNIEJ:
- Turniej składa się z dwóch faz.
- Check in – polega na potwierdzeniu udziału w turnieju przez uczestników zapisanych w regulaminowym czasie.
- Rozgrywki właściwe – moment od wygenerowania drabinki z poprawnie zapisanymi uczestnikami.
- Zapisy trwają do momentu wypełnienia wszystkich wolnych slotów lub do rozpoczęcia check-inu.
- Data turnieju: 13.06.2021, godz 13:00
- Checkin rozpoczyna się 30 minut przed godziną rozpoczęcia turnieju.
- Rozgrywki będą toczyły się według następującego harmonogramu:
- a) runda I – start 13:15
- b) runda II i następne – po zakończeniu wcześniejszych rund.
- W przypadku opóźnień niezależnych od Organizatora turniej może zostać zakończony w innym terminie wyznaczonym przez Administratora turnieju.
- Uczestnikiem może być każdy obywatel Polski który w dniu turnieju ukończył co najmniej 16 lat oraz posiada konto do gry Teamfight Tactics na serwerze EUNE.
- Uczestnik może wziąć udział w turnieju tylko na jednym koncie.
- O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń zaakceptowanych przez Organizatora.
- Dokonanie poprawnej rejestracji jest równoznaczne z akceptacją postanowień regulaminu. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku przestrzegania go.
- Drabinka zostanie przedstawiona graczom nie później niż 15 min po zakończeniu check-inu.
- w przypadku nieprzewidzianych problemów technicznych czas ten może ulec przedłużeniu. Uczestnicy zostaną poinformowani przez administratora głównym kanałem komunikacji DISCORD.
- Udział w turnieju jest dobrowolny i darmowy.
- Nicki graczy nie mogą zawierać:
- treści wulgarnych, nawołujących do nienawiści na tle różnic rasowych, narodowościowych, etnicznych lub wyznaniowych oraz treści powszechnie uznawanych za obraźliwe
- rozszerzeń domen (.com, .pl, .eu itp.)
- Wszelkie łamanie regulaminu musi zostać zgłoszone przed rozpoczęciem meczu (lub w nadzwyczajnych przypadkach podczas trwania meczu). Administrator turnieju określa czy dane zgłoszenie ma wpływ na rozgrywki czy nie.
- Organizator zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji w sprawie nie określonej przez regulamin.
NAGRODA:
- Trzech uczestników z najlepszym wynikiem turnieju otrzymuje nagrody:
1 miejsce:
– 1x VIRO
– 1x Endorphy Cordura Speed M
2 miejsce:
– 1x LIX
- Nagroda zostanie przekazana przez sponsora zwycięzcy nie później niż 60 dni roboczych od zakończenia turnieju.
- W przypadku podania niepoprawnych danych wysyłkowych, do przelewu lub nieodebrania nagrody przechodzi ona na konto Organizatora.
- Nagroda nie może zostać zamieniona na inną lub przekazana innej osobie.
- Nagroda w formie fizycznej może zostać dostarczona jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
ZAPISY I PRZEBIEG TURNIEJU:
- Zapisy do turnieju odbywają się za pośrednictwem aplikacji Discord.
- Dokładny opis procesu zapisywania się i zgłaszania wyników znajduje się w sekcji TUTORIALE na turniejowym kanale Discord.
- Nick w turnieju musi być taki sam jak nick przywoławcza w grze. W przypadku widniejącego w drabince nieistniejącego nicku gracz zostanie zdyskwalifikowany. Przykład pełnego nicku: Leofromkorea
- Zwycięzca meczu zobowiązany jest do zrobienia screenshota potwierdzającego jego zwycięstwo.
- Wartość HP musi być widoczna inaczej nie będzie brana pod uwagę w przypadku remisu punktowego. (wytłumaczone dalej)
- Brak poprawnego screena uniemożliwia rozstrzygnięcie remisu na podstawie wartości HP w punkcie 1.e.i.4
- Screenshot musi zostać umieszczony na kanale discord (#wyniki) nie później niż 5 min od zakończenia meczu i nie później niż 10 min do zakończenia rundy.
- Zaproszenie do kanału Discord: https://gamesboard.pl/dc/
- Wszelka komunikacja z Administratorami turnieju odbywa się poprzez podany wyżej kanał Discord.
- Wymagania dotyczące screenshota znajdują się na wyznaczonym kanale discord #jak-zrobić-screena
- w przypadku zamieszczenia screena z którego nie da się wyczytać wyników, administrator ma prawo nie przyjąć wyniku lub zarządzić remake.
ROZGRYWKI:
- Turniej rozgrywany będzie w grze Teamfight Tactics
- Turniej składa się z 4 rund. Trzy rundy kwalifikacyjne Bo1, ostatnia finałowa Bo3.
- Nie ma ograniczeń dotyczących dywizji graczy
- Grę ma obowiązek założyć gracz umieszczony wyżej w tabelce.
- Uczestnicy muszą dołożyć wszelkich starań, aby rozegrać spotkanie.
- w przypadku rozegrania meczu wynik jest zobowiązujący
- Brak obecności jednego z zawodników dyskwalifikuje go z dalszych rozgrywek
- gracze którzy nie stawią się na swój pierwszy mecz w ciągu 15 min od rozpoczęcia turnieju zostają zdyskwalifikowani.
- w przypadku niepełnego lobby do gry dołączy gracz losowy dobrany przez klienta gry który nie będzie miał wpływu na ostateczny wynik punktacji.
- Obowiązuje bezwzględny zakaz używania jakiegokolwiek nieoficjalnego oprogramowania zwiększającego szansę na zwycięstwo któregokolwiek z zawodników.
- Obowiązuje zakaz:
- Celowego rozłączania się podczas meczu
- Wszelkiego niestandardowego działania skutkującego sztucznym zwiększeniem bądź zmniejszeniem szans któregokolwiek z zawodników w grze
- Celowego przegrania meczu
- Wykorzystywania błędów gry oraz innego oprogramowania aktywnego na komputerze uczestnika
- Niekulturalnego zachowania podczas rozgrywek
- Niektóre mecze będą streamowane.
- Gracz może zostać poproszony o udostępnienie POV w postaci transmisji live w programie DISCORD.
- Każdy finalista ma obowiązek udostępnienia POV w postaci transmisji live w programie DISCORD lub Twitch.tv. Administracja zastrzega prawo do wybrania osoby udostępniającej transmisję.
- Udostępnianie treści mogących narazić dobre imię organizatora i partnerów turnieju skutkuje natychmiastowym wykluczeniem z rozgrywek i dalszymi konsekwencjami.
- W przypadku problemów technicznych uniemożliwiających udostępnienie transmisji gracz nie ponosi żadnych konsekwencji.
- Udostępnianie transmisji ma na celu propagowanie esportu i promowanie gry wśród nowych odbiorców.
- W przypadku gdy jeden z zawodników zostanie rozłączony powinien jak najszybciej połączyć się ponownie.
- Jeśli z lobby zostanie wyrzuconych więcej niż 4 graczy, może zostać zarządzony remake kiedy nie gra nie przekroczyła rundy 1-4.
- W przypadku rozłączenia gry przez problemy z serwerami czy techniczne po stronie klienta gry, administracja ma ostateczny głos w rozstrzygnięciu sporu.
- Administrator w przypadku stwierdzenia działań bezpośrednio skutkujących opóźnieniami w turnieju może wykluczyć zawodników z rozgrywek.
PUNKTACJA TURNIEJOWA:
- Turniej właściwy składa się z dwóch faz:
- Faza pierwsza składa się z trzech rund Bo1.
- Każda runda poprzedzona jest losowaniem grup.
- Przed rundą drugą i trzecią gracze mogą zgłosić chęć wyłączenia z listy uczestników.
- Każda grupa składa się maksymalnie z 8 uczestników.
- W przypadku niepełnych grup do rozgrywki dołącza losowy gracz dobrany przez klienta gry. Nie ma on wpływu na punktację turniejową.
- Miejsce losowego zawodnika jest pomijane.
- Przykład: jeśli losowy gracz zajął 3 miejsce w turnieju to 4 gracz w zestawieniu klienta gry liczony jest jako trzecie miejsce w turnieju.
- Przykład 2: jeśli losowy gracz zajął 5 miejsce w turnieju to 6 gracz w zestawieniu klienta gry liczony jest jako piąte miejsce w turnieju itd.
- Punktacja turniejowa fazy pierwszej:
- Miejsce 1 – 10 pkt
- Miejsce 2 – 8 pkt
- Miejsce 3 – 7 pkt
- Miejsce 4 – 6 pkt
- Miejsce 5 – 4 pkt
- Miejsce 6 – 3 pkt
- Miejsce 7 – 2 pkt
- Miejsce 8 – 1 pkt
- Do fazy finałowej przechodzi 8 graczy z najwyższym wynikiem punktowym.
- W przypadku wystąpienia remisu punktowego uniemożliwiającego wyłonienie ostatniego finalisty zastosowanie ma w kolejności:
- Najwyższa pozycja zajęta w trzech pojedynkach.
- Przykład: Gracz A zajmuje kolejno 1, 4, 8 miejsce. Gracz B zajmuje kolejno 2, 2, 4 miejsce. Dalej przechodzi Gracz A ze względu na wyższą pozycję czyli w tym przypadku 1 miejsce w 1 rundzie.
- W przypadku gdy 1 zasada nie ma zastosowania sprawdzana jest druga najwyższa pozycja zajęta w trzech pojedynkach.
- Przykład: Gracz A zajmuje kolejno 1, 5, 7 miejsce. Gracz B zajmuje kolejno 1, 6, 7 miejsce. Dalej przechodzi gracz A ze względu na wyższą pozycję czyli w tym przypadku 5 miejsce w 2 rundzie.
- W przypadku gdy 2 zasada nie ma zastosowania sprawdzana jest trzecia najwyższa pozycja zajęta w trzech pojedynkach.
- Jeśli wszystkie poprzednie zasady nie mają zastosowania liczone jest HP które pozostało w wygranym pojedynku. Osoba która miała więcej HP przechodzi dalej.
- Jeśli liczba HP jest taka sama rozstrzygający będzie punkt 5.
- W przypadku kiedy punkty 1, 2, 3, 4, nie mają zastosowania liczy się który zawodnik zaszedł najdalej w swoim pojedynku – (liczą się rundy w grach) – czyli jeśli Zawodnik A ma 2-2-2 miejsca i w jednym z pojedynków dotarł do rundy 7-1, a drugi zawodnik B ma 2-2-2 i dotarł do 5-4 to osoba A przechodzi dalej, liczy się najdalsza runda z wszystkich rozegranych gier – weryfikowane na https://lolchess.gg/
- W sytuacji w której zawodnicy nie zajęli pierwszego miejsca i poprzednie zasady nie mają zastosowania gracze zostaną poproszeni o rzut kośćmi.
- W tym przypadku zostanie użyty rzut kośćmi na platformie https://www.random.org/dice/ (2 kości). Cały proces będzie przeprowadzony podczas transmisji live.
- W przypadku wystąpienia sytuacji nieprzewidzianej w regulaminie administracja zastrzega sobie prawo do ostatecznego rozstrzygnięcia wyniku.
- Punktacja podczas finałowych rozgrywek:
- Miejsce 1 – 10 pkt
- Miejsce 2 – 8 pkt
- Miejsce 3 – 7 pkt
- Miejsce 4 – 6 pkt
- Miejsce 5 – 4 pkt
- Miejsce 6 – 3 pkt
- Miejsce 7 – 2 pkt
- Miejsce 8 – 1 pkt
- W przypadku wystąpienia remisu punktowego stosujemy zasady z podpunktu 1. e. i.
DANE OSOBOWE:
- Na czas trwania turnieju Organizator będzie gromadził dane osobowe Uczestników
- Dane osobowe będą przetwarzane tylko i wyłącznie w celach niezbędnych do przeprowadzenia turnieju.
- Przetwarzanie danych osobowych uczestników turnieju odbywać się będzie na zasadach przewidzianych wg. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”)
- Dane osobowe podawane są przez uczestników dobrowolnie, a uczestnicy mają prawo wglądu do tych danych oraz ich poprawiania