Pytania i odpowiedzi deweloperów podczas G-STAR

Pytania i odpowiedzi deweloperów podczas G-STAR
Spis treści:

W tym roku podczas G-STAR (największa koreańska impreza związana z przemysłem gier, która miała miejsce między 16-19 listopada ), CEO Changhan Kim i Lead Game Designer Junkyuk Choi, wzięli udział w krótkim panelu dyskusyjnym, podczas którego mieli okazję odpowiedzieć na kilka pytań związanych z grą. Poniżej znajdziecie przetłumaczoną wersję. 

1.Jakie strategie związane z walką z oszustami w PUBG są przewidziane w przyszłości?

Najpierw chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niedogodności związane z oszustwami w naszej grze. Prawdą jest, że jako gra we wczesnym dostępie, nie byliśmy w pełni przygotowani do walki z tym problemem. Ilość oszustw jakie się pojawiły do tej pory przerosła nasze oczekiwania.

Temat ten jest teraz jednym z naszych priorytetów. W tym momencie posiadamy nowy zespół dedykowany tylko i wyłącznie walce z tym problemem. Już teraz widać postępy w walce z oszustami, dzięki ciągłemu nadzorowi i ulepszonym zasadom.

Zdajemy sobie sprawę, że zmagania mogą trwać w nieskończoność, jednakże nie ma to wpływu na nasze zaangażowanie i ciągłą poprawę środowiska do gry.  

2. Czy można poznać więcej szczegółów odnośnie nowych dodatków: pustynna mapa, nowe bronie, pojazdy, ubrania?

Ostatnio podzieliliśmy się z Wami zdjęciami nowej mapy, która wygląda zupełnie inaczej niż Erangel. Będzie tam można cieszyć się zupełnie nowymi doświadczeniami na większej i bardziej przestrzennej mapie. Obecnie pracujemy nad nowymi broniami, ubraniami, pojazdami. Mamy w planach również niespodziankę, którą ogłosimy przed pojawieniem się tych nowości.

 

3. Jakiego rodzaju ulepszeń i optymalizacji możemy się spodziewać w wersji po wydaniu gry, w porównaniu z obecnym stanem? Jakie są przyszłe plany PUBG Corp.?

Przede wszystkim optymalizacja serwera i klienta. Ogromną poprawę widzieliśmy już na wewnętrznych serwerach testowych. Więcej informacji na temat optymalizacji, pojawi się w notatkach opisujących zmiany związane z 2 i 3 uruchomieniem test serwerów. Dla graczy będzie to również okazja do sprawdzenia wszystkiego przed pojawieniem się na live serwerach. Planujemy udoskonalać grę do czasu jej wydania jak i po. Dlatego też prosimy o cierpliwość.

 

4.Czy lobby również ulegnie zmianie po oficjalnym wydaniu gry? Czy tablice będą pokazywały więcej informacji?

Nie tylko lobby i tablice ulegną zmianie, ale również UI. Właśnie te dodatki będą do przetestowania w najbliższej przyszłości. Dlatego też czekamy na Wasz feedback, jak tylko będziecie mieli okazję przetestować nowe funkcje UI.

 

5. Czy jest centrum obsługi klienta w Korei i czy można uzyskać jakieś informacje na temat raportów zgłaszanych przez graczy?

Mamy w planach otwarcie takiego serwisu dla graczy w Korei jak i na całym świecie. Skontaktowaliśmy się już z ekspertami, którzy pomogą nam wprowadzić ten plan w życie.

Dokładnie przeglądamy wszystkie raporty, które otrzymujemy od graczy. Są one pomocne i bardzo to doceniamy.

6. Jakimi wytycznymi kieruje się PUBG Corp. przy decydowaniu, jaka broń znajdzie się w grze?

Dodajemy taką broń, która uzupełni braki w danej grupie broni. Bierzemy pod uwagę jej funkcje i cel w jakim może być stosowana. Oczywiście dodajemy to co nam odpowiada. Rozważamy różne bronie, ponieważ ludzie mają różne preferencje, a wybór jest ogromny. Jednakże zawsze muszą zostać spełnione pewne wewnętrzne standardy, przez co niektóre z nich są odrzucane.

Zdajemy sobie sprawę, że wielu koreańskich graczy chciałoby zobaczyć K2, jako nową broń. Rozważamy taką możliwość, jednakże jej funkcje i zastosowanie mogą pokrywać z bronią, która istnieje już w grze, a na tego typu rzeczy zwracamy dużą uwagę. Dodając kolejne bronie, chcielibyśmy zachować różnorodność. 

7. Jak działa Czerwona strefa?

Jej pojawianie się jest całkowicie przypadkowe, także wszelkie spekulacje, że jest jakaś zasada, nie są prawdziwe.

 

8. Czy jest w planach dodanie nowych, specjalnych skrzyń z dodatkami jak to miało miejsce w związku z Gamescom Invitational?

Jak dobrze wiadomo, nigdy nie dodamy nic co będzie miało wpływ na rozgrywkę. Jednakże widzimy, że gracze wręcz domagają się nowych ubrań. Obecnie naszym głównym celem jest oficjalne wydanie gry. O wszelkich dodatkach będziemy myśleć później.  

9. Czy jest w planach dodanie opcji, dzięki której gracze będą mogli poćwiczyć?

Tak naprawdę naszym celem od samego początku było, aby gra była  jak życie, którego nie można przećwiczyć, trzeba je przeżyć. Realizm jest dla nas bardzo ważny.

Jednakże, wielu graczy prosi nas o tutorial lub strzelnicę i uważamy, że mogłoby to być pomocne dla niektórych osób. Pomyślimy o opracowaniu takich dodatków po oficjalnym wydaniu gry.

źródło: https://forums.playbattlegrounds.com/topic/117053-pytania-i-odpowiedzi-deweloper%C3%B3w-podczas-g-star-w-korei/