BiznesGaming

Wygodne, pomysłowe pufy reklamowe – 3 powody, dla których warto zainwestować w ten gadżet

Każda firma bardzo dużą uwagę przykłada do odpowiedniej promocji. Reklama przekłada się na ilość klientów a także na zaufanie do marki. Z jednej strony atrakcyjna wizualnie kampania przyciąga spojrzenia, z drugiej staje się niezwykle istotnym elementem całej strategii. Dlatego właśnie wiele marek inwestuje na przykład w pufy brandowane, które świetnie sprawdzają się na eventach, zapewniają wygodę i budują pozytywne skojarzenia. Zobacz, dlaczego warto zainwestować w pufy z nadrukiem.

  1. Pufy z brandingiem – nowoczesny pomysł na reklamę
  2. Inwestycja w pufy z logo
  3. Najlepszy nośnik reklamy

Pufy z brandingiem – nowoczesny pomysł na reklamę

Modne pufy reklamowe mogą mieć bardzo różnorodne postaci, ale ich główną cechą jest to, że zapewniają wygodne miejsce do siedzenia. Wykonane są z szeregu materiałów oraz mają także dedykowane wypełnienia, które dopasowują się do ciała. Najbardziej tradycyjne są pufy z nadrukiem w kształcie klasycznej kostki. Ta forma prostopadłościanu jest znana przede wszystkim z przestrzeni mieszkań, ponieważ w tym kształcie uzupełnia wiele zestawów wypoczynkowych. W reklamie wykorzystuje się tę prostą formę, którą można wykończyć kolorami, napisami i fakturami. Popularna jest również pufa worek. Ta niezwykle wygodna propozycja, która świetnie układa się do ciała, rewelacyjnie wpisuje się w nowoczesne stylizacje oraz w aranżacje chilloutowe. Miłośnicy sportów z pewnością będą zachwyceni takim gadżetem jak pufa piłka. Producent oferuje modele dedykowane różnym dyscyplinom. Jest to dodatek zarówno do dziecięcych czy młodzieżowych pokoi, jak i obowiązkowe wyposażenie stref kibica.

Inwestycja w pufy z logo

Producent puf oferuje szereg wzorów i kolorów a także wykończeń, które wpiszą się w naszą strategię promocyjną. Nowoczesna technologia oraz szereg projektów i rozmaite wypełnienia pozwalają uzyskać wymarzony efekt. Pufa xl oraz inne modele produkowane są w oparciu o wnętrze z granulatem styropianowym lub też na konstrukcje na stelażu. Pokryte są najczęściej ekoskórą lub poliestrem. Trwałe materiały sprawiają, że pufy z logo długo zachowują atrakcyjny wygląd, nawet gdy są często przewożone i intensywnie eksploatowane. Pufa worek sprawdza się więc zarówno w pomieszczeniach, jak i w plenerze.

Najlepszy nośnik reklamy

Nowoczesne pufy producent przygotowuje w zależności od konkretnych potrzeb oraz z wykorzystaniem nowoczesnych technik. Dlatego właśnie sprawdzają się jako nośnik reklamy. To ekonomiczne rozwiązanie, które już na starcie wywołuje pozytywne skojarzenia. Na przykład  pufy dla dzieci sprawdzają się na wszelkich imprezach organizowanych dla najmłodszych a także dla całych rodzin. Taki dodatek nie tylko jest wygodny, ale również w niczym nie ogranicza naszych możliwości. Odpowiednie pufy producent przygotowuje z wybranych materiałów, umieszczając logotypy czy też hasła we wskazanych miejscach. To również idealne gadżety, które można produkować w każdym kolorze. Takie modele jak pufa piłka będą zazwyczaj wykorzystywać stylistykę sportową, ale dzięki ciekawym projektom z pewnością uda się umieścić na nich promowaną markę.