PGA

Tymbark sponsorem głównym PGA 2019

Tymbark – lider na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce został głównym sponsorem Poznań Game Arena 2019. Podczas targów marka przygotuje strefę pełną licznych atrakcji dla fanów gamingu.

Lider w swojej kategorii

Tymbark to najpopularniejsze soki, nektary i napoje w Polsce. Jako marka z długą, ponad 80-letnią historią, a zarazem zdecydowany lider w swojej kategorii, jak zawsze jest obecny tam, gdzie fani najlepszych owocowych smaków.

Tymbark regularnie gości podczas jednych z największych wydarzeń kulturalnych w Polsce. Strefy, w których można skosztować orzeźwiających napojów, pojawiają się między innymi na letnich muzycznych festiwalach, takich jak Orange Warsaw Festival, Kraków Live Festival, czy Open’er Festival. Marka wspiera także różnego rodzaju akcje społeczne. Najbardziej rozpoznawalne przedsięwzięcie, którego głównym sponsorem jest marka, to bez wątpienia Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, którego mecze finałowe rozgrywane są na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Po raz pierwszy na PGA

Strefa z popularnymi napojami Tymbark pojawi się również podczas tegorocznej edycji Poznań Game Arena. W dniach 18-20 października, gdy stolicę Wielkopolski ogarnie gamingowe szaleństwo, uczestnicy wydarzenia będą mogli odwiedzić dużą strefę Tymbarku o powierzchni 200 m2 , w której nie zabraknie licznych atrakcji przygotowanych specjalnie dla fanów gier i wirtualnej rozrywki.

– Jesteśmy szczęśliwi, że możemy współpracować z tak znaną i rozpoznawalną marką. Nie mamy wątpliwości, że strefa Tymbarku dostarczy uczestnikom PGA wielu niezapomnianych wrażeń. Będzie to bez wątpienia świetne urozmaicenie tego trzydniowego wydarzenia – mówi Łukasz Wołonkiewicz, dyrektor Poznań Game Arena.

– Jako regularny partner i sponsor różnego rodzaju wydarzeń cieszymy się, że mamy okazję pojawić się na kolejnej tak dużej imprezie. Targi Poznań Game Arena to dla nas doskonała okazja do wzmocnienia relacji z odbiorcami. Zrobimy wszystko, aby nasza obecność dostarczyła fanom gier wielu pozytywnych emocji – mówi Anna Barabasz, Dyrektor Marketingu Beverages Grupy Maspex, do której należy marka Tymbark.

Zagraj z Tymbarkiem już dziś!

Miłośników gier, zwłaszcza tych w wersji mobilnej, zapraszamy do spróbowania swoich sił w grze Tymbark Jump w aplikacji Messenger. To zręcznościowa rozgrywka, polegająca na zbieraniu owoców i innych artefaktów za pomocą kapsla. Tymbark Jump może być świetną rozgrzewką przed nadchodzącą edycją PGA, tym bardziej, że umiejętności wyćwiczone w grze… mogą przydać się podczas targów.