poziomy

Informacje o aktualizacji 3.5

Informacje o aktualizacji 3.5
Zobacz także: DeeJayPallaside sprzedaje swojego iPhone 6s

[h4]Przez: Twórcy Fortnite[/h4]

Wzywamy wszystkich twórców!

Z radością prezentujemy nowiutką funkcję w trybie Battle Royale… powtórki. Mnogość ustawień filmowych umożliwi wam uchwycenie waszych najlepszych zagrań, momentów i przeżyć. Nie możemy się już doczekać, aż będziemy mogli zobaczyć, co przygotujecie. Co więcej, dzięki systemowi nagrywania powtórek będziecie mogli wygrać fenomelnalne nagrody… i to już niedługo. ?

Przetrwajmy Burzę wraca do gry! Ci, którym uda się przeżyć, zgarną wartościowe nagrody. Jak długo wytrzymacie?

Fort Kieszonkowy (Battle Royale)
To fort przenośny… a raczej Fort Kieszonkowy! Ofortujcie się w ułamku sekundy, jednym drobnym machnięciem dłoni.

Ustawka 50 na 50 2.0 (Battle Royale)
Dwie drużyny zewrą się w walce w zmodyfikowanym trybie okresowym Ustawka 50 na 50 graczy. Bądźcie pierwsi na linii frontu.

Bohaterowie cyberpunkowi (Ratowanie Świata)
Czwórka nowych bohaterów o naprawdę wypasionej stylówie! A jaki styl pasuje do was?

Bronie neonowe (Ratowanie Świata)
Opromieńcie blaskiem pole bitwy i wyślijcie pustaki w kosmos jednym energetycznym uderzeniem!

[h2]OGÓLNE[/h2]

  • Zasoby takie jak drewno, kamień i metal będą od teraz zawsze wyświetlać się w ekwipunku jako pierwsze (np. zamiast pułapek).
  • Zakupione V-dolce będą od teraz współdzielone między konsolą Xbox One, komputerem PC i urządzeniem mobilnym.
  • Ulepszenia kolejki logowania:
    [list]
  • W trakcie oczekiwania gra zapamięta, w którym miejscu w kolejce znajduje się gracz, jeżeli wyjdzie on z gry, a potem do niej wróci.
  • Urządzenia mobilne nie umieszczą gracza w kolejce logowania więcej niż raz na jedną próbę logowania.
  • Procedury uwierzytelnienia dwuetapowego nie spowodują ponownego umieszczenia gracza w kolejce logowania.

[/list]
Poprawki błędów

  • Poprawiono ekran logowania tak, by lepiej współpracował z różnymi rozmiarami ekranów i strefami bezpiecznymi.
  • Naprawiono rzadki błąd, który powodował zawieszenie się gry podczas wylogowywania.
  • Naprawiono błąd powodujący, że gracze z PS4 opuszczali ekipę po meczu, jeżeli grali z graczami z innych platform.
  • Poprawiono błąd, który powodował, że oddziały ocaleńców i bohaterów były zablokowane po przełączeniu się do kampanii Ratowanie Świata z trybu Battle Royale.
  • Poprawiono błąd, który powodował, że na komputerach PC kontrolery PS4 pokazywały przyciski kontrolerów do Xboxa, nawet po zmianie typu kontrolera w ustawieniach gry.
  • Poprawiono rzadki błąd, który powodował, że części ciała postaci nienaturalnie się rozciągały.
    [list]
  • (Przykład) Uszy w ubiorze Króliczy Najeźdźca.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że po kupieniu lamy w kampanii PvE nie można było obracać elementów w szafce w trybie Battle Royale.
    [/list]
    [h2]ZNANE PROBLEMY[/h2]

    Powrót na początek

    [h1]BATTLE ROYALE[/h1]

    [h2]SYSTEM POWTÓREK[/h2]
    Więcej informacji znajdziecie w artykule na blogu.

    • Zapisujcie swoje rozgrywki i oglądajcie je z dowolnej perspektywy!
    • Przyspieszcie lub spowolnijcie akcję.
    • Kontury postaci i widoczne nazwy graczy pozwolą wam lepiej pokazać przebieg wydarzeń.
    • Kilka trybów kamery do wyboru:
      [list]
    • Widok trzecioosobowy
      [list]
    • Śledzi gracza i umożliwa obserwację dookoła niego.
    • Trzy różne tryby obserwacji: wyłączona, automatyczna, leniwa.
  • Śledzenie z drona
    • Kamera z poziomu drona, która jest zawsze skierowana na postać wybranego gracza.
  • Podłączenie drona
    • Kamera z poziomu drona, która jest luźno powiązana z postacią wybranego gracza.
  • Swobodny dron
    • Kamera z poziomu drona, która może dowolnie poruszać się po wyspie.
  • Rozgrywka
    • To kamera, która pokazuje, co śledzony gracz widział w trakcie rozgrywki.
  • Dostosujcie ustawienia kamery
    • Ekspozycja
    • Przesłona
    • Ogniskowa
    • Odległość wyostrzania
  • Na razie ustawienia te są dostępne tylko na komputerach PC i konsolach.
    [/list]

    [/list]
    [h2]BRONIE I PRZEDMIOTY[/h2]

    • Dodano Fort Kieszonkowy.
      [list]
    • Epicka klasa rzadkości.
    • Pojawia się pojedynczo. W ekwipunku może zostać połączony w stos liczący maksymalnie pięć sztuk.
    • W punkcie, w którym Fort Kieszonkowy dotknie podłoża, natychmiastowo pojawi się gotowy fort.
      [list]
    • Fort z Fortu Kieszonkowego jest zbudowany z metalu i ma wysokość trzech pięter.
    • Najniższe piętro ma wielkość 1 na 1 i wyposażone jest w drzwi wejściowe. Umieszczone w środku stosy opon pozwalają na szybkie przedostanie się na dach.

    [/list]

  • O 75% zmniejszono maksymalną prędkość skrętu Rakiety Kierowanej.
  • O 15% zwiększono prędkość Rakiety Kierowanej.
  • Przełączanie się na wiele z broni (szczególnie tych o niższej szybkostrzelności) wymaga teraz nieco więcej czasu.
    • Ta zmiana ma na celu zmniejszenie efektywności strategii opierających się na szybkim przełączaniu między broniami, co umożliwiało zadawanie bardzo dużych i gwałtownych obrażeń.
    • Usunięto animację przeładowywania strzelby-pompki.
    • Bronie, które zostały zmodyfikowane:
      [list]
    • Wyrzutnia rakiet
    • Rękodziało
    • Rewolwer
    • Strzelba taktyczna
    • Strzelba pompka
    • Ciężka strzelba
    • Czterotaktowy karabin snajperski
    • Sztucer
    • Kusza

    [/list]

  • Zmodyfikowano dostępność przedmiotów w automatach do sprzedaży przedmiotów.
    • Zmniejszono częstotliwość występowania Beczek Obfitości o 50%.
    • O 100% zwiększono częstotliwość występowania broni na amunicję średnią w automatach do sprzedaży przedmiotów o klasie rzadkiej.
    • O 50% zmniejszono częstotliwość występowania broni na amunicję wybuchową w automatach do sprzedaży przedmiotów o klasie rzadkiej.
    • O 25% zmniejszono częstotliwość występowania broni na amunicję wybuchową w automatach do sprzedaży przedmiotów o klasie epickiej.
    • O 25% zwiększono częstotliwość występowania broni na amunicję ciężką w automatach do sprzedaży przedmiotów o klasie epickiej.
    • O 25% zmnięjszono częstotliwość występowania broni na amunicję wybuchową w automatach do sprzedaży przedmiotów o klasie legendarnej.
    • O 25% zwiększono częstotliwość występowania broni na amunicję ciężką w automatach do sprzedaży przedmiotów o klasie legendarnej.
  • O około 33% zmniejszono częstotliwość występowania zdalnie odpalanych ładunków, pojawiających się jako łupy luzem w świecie gry.
  • Zmieniono ikonę średniej amunicji w ekwipunku tak, by była bardziej czytelna.
    [/list]
    Poprawki błędów

    • Poprawiono błąd powodujący, że bronie wydawały się unosić w powietrzu po szybkim przełączeniu między przedmiotami, jeżeli występowały w tym czasie pewne specyficzne warunki sieciowe.
    • Poprawki Rakiety Kierowanej:
      [list]
    • Likwidacja powalonego gracza przy pomocy Rakiety Kierowanej nie będzie już rejestrowana jako samobójstwo.
    • Podnoszenie przedmiotu w trakcie wystrzeliwania Rakiety Kierowanej nie będzie już skutkowało jego znikaniem.
    • Wystrzelenie Rakiety Kierowanej przed momentem zniknięcia ekranu zwycięstwa nie będzie już uniemożliwiało graczowi powrotu do lobby.
    • Gracze będą odtąd mogli normalnie obserwować wrogów, którzy ich zlikwidowali, a nie wystrzeloną przez siebie rakietę.
    • Jeżeli obserwowany gracz wystrzeli rakietę, osoba obserwująca będzie od teraz śledziła rakietę zamiast gracza.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze obserwowali unoszącą się nad wyspą startową Rakietę Kierowaną, jeżeli zostali zlikwidowani w trakcie gry przy użyciu rakiety.
    • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom wystrzelenie Rakiety Kierowanej w trakcie lotu na takiej rakiecie.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że nad Rakietą Kierowaną wystrzeloną i kontrolowaną przez gracza wyświetlała się jego nazwa.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że automaty do sprzedaży przedmiotów po wyborze rzadkiej wersji karabinu szturmowego z lunetą wydawały graczom wersję epicką.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że łupolamy zdobywane podczas gry w trybach okresowych były puste.
    [/list]
    [h2]ROZGRYWKA[/h2]

    • Tryb okresowy: ustawki 50 na 50 graczy 2.0
      [list]
    • Dwie drużyny po 50 graczy walczą do samego końca!
      [list]
    • Ponieważ jest to „tryb z dużymi oddziałami”, statystyki profilu nie będą rejestrowane. Codzienne i cotygodniowe wyzwania nadal są aktywne, poza wyzwaniami bezpośrednio opartymi na grze w oddziałach („Bądź wśród 6 najlepszych oddziałów” itd.).
  • Burza i mapa
    • Busy bojowe obu drużyn zbliżają się do wyspy z dwóch różnych jej stron. Bus sojuszników ma na mapie niebieski kontur, bus wrogów – czerwony.
    • Końcowy krąg burzy jest od początku zaznaczony na mapie.
    • Gracze mają 10 minut na zebranie łupów, gdy tymczasem burza stopniowo zmniejsza się do kręgu; następnie 5 minut na walkę, a potem kolejne 5, w trakcie których burza kurczy się całkowicie.
    • Zrzuty zaopatrzenia pojawiają się w seriach po 3-6, spadają co dwie minuty i lądują jedynie na ostatecznym kręgu burzy.
    • Dodano na mapie przerywaną linię, wskazującą „linie walki” między obiema drużynami. Przekroczenie tej linii skutkuje zwiększonym prawdopodobieństwem natknięcia się na wrogów.
  • Łupy
    • O 75% zwiększono tempo zbierania zasobów.
    • O 15% zwiększono prawdopodobieństwo pojawienia się łupów luzem w świecie gry.
    • Łupy luzem w świecie gry będą zawierać podwójną ilość amunicji.
    • Pojemniki z amunicją będą zawierać potrójną ilość amunicji.
    • Skrzynie będą zawierać podwójną ilość amunicji i przedmiotów jednorazowych.
    • Zrzuty zaopatrzenia będą zawierać podwójną ilość amunicji, dodatkowe przedmioty jednorazowe, zasoby oraz pułapkę.
  • Poprawki błędów i ulepszenia trybów
    • Naprawiono błąd, który powodował tworzenie nierównych drużyn – jedna mogła mieć ponad 50 graczy.
    • Powaleni gracze tracą zdrowie szybciej niż normalnie (10 punktów na impuls)
    • .

    [/list]

  • Nowy schemat kontrolera: Budowniczy Pro
    • Schemat ten jest podobny do Bojowego Pro, ale zoptymalizowany pod kątem jak najszybszego rozstawiania fragmentów budowli.
    • Ścianom, podłogom, schodom i dachom odpowiadają różne przyciski kontrolera.
    • Za pierwszym przyciśnięciem guzika gracz przełączy się do przypisanego fragmentu budowli, a każde kolejne naciśnięcie będzie skutkowało umieszczeniem tego fragmentu w świecie gry.
    • By przełączyć się między materiałami lub pułapkami, należy nacisnąć przycisk kierunku w lewo (przycisk w lewo na krzyżaku).
  • Nowe koło komunikacji oddziału
    • Umożliwi ono graczom szybkie porozumiewanie się bez mikrofonów.
    • Obecnie dostępne są następujące wezwania:
      Dostrzeżono wroga, Potrzebne leczenie, Potrzebne osłony, Potrzebne materiały, Potrzebna broń (w zależności od kontekstu) oraz Potrzebna amunicja (w zależności od kontekstu).
    • Domyślne przyciski odpowiedzialne za tę funkcję to V na klawiaturze oraz przycisk kierunku w prawo na kontrolerze; na urządzeniach mobilnych koło komunikacji można znaleźć w menu emotek.
  • Łupolamy można od teraz otwierać zarówno niszcząc je, jak i wchodząc w interakcję z nimi.
  • Do pułapek umieszczonych przez sojuszników dodano niebieski odcień, co pozwala odróżnić je od wrogich pułapek.
    [/list]
    Poprawki błędów

    • Usunięto błąd uniemożliwiający graczom edytowanie wzniesionych przez nich budynków.
    • Poprawki zrzutów zaopatrzenia:
      [list]
    • Usunięto błąd w rzadkich przypadkach uniemożliwiający graczom otwieranie zrzutów zaopatrzenia.
    • Usunięto błąd, który powodował, że zrzuty zaopatrzenia trzęsły się, jeżeli gracz zniszczył obiekt, na którym wylądowały.
    • Usunięto błąd, który powodował, że łupy ze zrzutu zaopatrzenia pojawiały się w powietrzu po tym, jak skrzynia z zapasami została zestrzelona.
    • Usunięto błąd, który powodował, że gracze byli wpychani pod mapę, jeżeli znajdowali się pod spadającym zrzutem zaopatrzenia.
    • Usunięto błąd, który powodował, że gracze byli wystrzeliwani poza mapę, jeżeli wylądowali na zrzucie zaopatrzenia.
  • Usunięto błąd, który powodował, że budynek mógł być zablokowany przez 3 sekundy ze względu na słabe warunki sieciowe.
  • Usunięto błąd, który powodował, że kontrolery wibrowały w trakcie fazy swobodnego spadku, w momencie, gdy w świecie gry ładowały się automaty do sprzedaży przedmiotów.
  • Usunięto błąd, który powodował, że paski zdrowia budowli znikały, gdy gracz celował z broni.
  • Usunięto błąd, który powodował, że celownik nie wracał do poprzedniego stanu po przeładowaniu broni.
  • Usunięto błąd, który powodował, że słabe warunki sieciowe mogły uniemożliwić zbudowanej budowli pojawienie się w świecie gry.
  • Usunięto błąd, który powodował, że gracze nie mogli wybrać w trybie Battle Royale tej samej ikony sztandaru i kombinacji kolorystycznej, które mieli w kampanii Ratowanie Świata.
    [/list]
    [h2]EFEKTY DŹWIĘKOWE[/h2]

    • Dodano unikatowe efekty dźwiękowe podczas zakładania i przeładowywania następujących broni (reszta pozostaje bez zmian):
      [list]
    • Epicki/legendarny karabin szturmowy
    • Ciężka strzelba
    • Strzelba pompka
    • Czterotaktowy karabin snajperski
    • Sztucer
  • Dodano więcej wariacji odgłosów wystrzałów taktycznego pistoletu maszynowego.
  • Dodano więcej wariacji odgłosów wystrzałów epickiego/legendarnego karabinu szturmowego średniego zasięgu.
    [/list]
    Poprawki błędów

    • Usunięto drugi odgłos umieszczania magazynka w trakcie animacji przeładowywania granatnika.

    [h2]INTERFEJS[/h2]

    • Zmniejszono ilość wymaganych do pobrania danych i rozmiary aktualizacji dla graczy bez dostępu do kampanii Ratowanie Świata (tylko na komputerach PC).

    Poprawki błędów

    • Usunięto błąd, który powodował, że opis przycisku służącego do przełączania mapy na kontrolerze nie pojawiał się po tym, jak gracz został zlikwidowany.
    • Usunięto błąd, który powodował, że podglądy swobodnego spadku wyświetlane w szafce wyświetlały się bez poprawnej animacji.
    • Poprawiono zbyt mały tekst na minimapie.
    • Usunięto błąd, który powodował, że znacznik na mapie nie aktualizował swojej lokalizacji, w miarę jak gracz przybliżał i oddalał mapę.
    • Usunięto błąd, który powodował, że znaczniki na mapie nie pojawiały się tam, gdzie znajdował się kursor gracza, jeżeli były stawiane na mapie, która została przybliżona.
    • Analogowy drążek kontrolera może od teraz być używany do przewijania przybliżonej mapy.
    • Poprawiono błąd, który powodował, że w trakcie obserwowania Rakiety Kierowanej licznik zlikwidowanych graczy miał wartość zero.

    [h2]GRAFIKA I ANIMACJA[/h2]

    • Poprawiono animacje pojawiania się elementów, co sprawia, że obiekty raczej łagodnie ujawniają się, a nie wyskakują znienacka.

    Poprawki błędów

    • Poprawiono nieregularne zmiany pozycji busa bojowego, które mogły występować co kilka sekund.
    • Poprawiono emotkę Papier, kamień, nożyce tak, by pokazywała się prawidłowo w lobby.
    • Poprawiono błąd, który powodował, że zbieraki Tęczorożec i Słodziak nie zawsze się aktywowały.
    • Poprawiono animację wystrzały Rakiety Kierowanej tak, by wyświetlała się poprawnie, kiedy gracz, który ją wystrzeliwuje, jest obserwowany.
    • Zmieniono rozmiary grzybów, które były zbyt wielkie.

    [h2]WYDAJNOŚĆ[/h2]

    • Naprawiono różne błędy powodujące, że gra zawieszała się lub zacinała w trakcie ładowania zasobów, szczególnie na konsolach. Zasoby te są obecnie ładowane wstępnie przed rozpoczęciem gry.
    • Zoptymalizowano serwery celem zmniejszenia lagów w trakcie oddawania wystrzałów lub otrzymywania obrażeń.

    [h2]WERSJA NA URZĄDZENIA MOBILNE[/h2]

    • Wskaźnik efektów dźwiękowych nie pokazuje już broni z tłumikami, odgłosów kroków kucających postaci ani zbieraków członków drużyny.
    • Wprowadzono różne poprawki jakości grafiki dla antyaliasingu, roślinności i nieba.

    Poprawki błędów

    • Usunięto błąd, który powodował, że interakcja z grą trwała nieprzerwanie, chociaż ekran nie był już dotykany.
    • Usunięto błąd, który powodował, że komunikat o braku wsparcia dla urządzeń po jailbreaku nie wyświetlał się.
      [list]
    • Próba grania na urządzeniu po jailbreaku zakończy się wyrzuceniem z gry.
  • Naprawiono rozmaite błędy przeszkadzające w poprawnej interakcji z grą, w tym:
    • Ikony, które nie wyświetlały się poprawnie na tańszych urządzeniach.
    • Zrzuty zaopatrzenia, których nie dało się otworzyć.
    • Drzwi, które niekonsekwentnie otwierały się i zamykały.
    • Mapę, której nie dało się przybliżyć ani przesuwać.
    • Sytuacje, w których grze zdarzało się rejestrować przypadkowe naciśnięcia przycisków.
  • Usunięto błąd, który powodował, że amunicja rewolweru i granatnika unosiła się w powietrzu poza bronią.
    [/list]

    Powrót na początek

    [h1]RATOWANIE ŚWIATA[/h1]

    [h2]ROZGRYWKA[/h2]

    • Włączono możliwość zadawania obrażeń otoczeniu za pomocą broni dystansowych.
      [list]
    • Zakres obrażeń zadawanych otoczeniu zależy od broni.
    • Skalowanie obrażeń zadawanych otoczeniu przy użyciu broni dystansowych powinno być konsekwentnie powiązane z ilością punktów życia posiadanych przez elementy otoczenia, a także zależeć od klasy rzadkości i modyfikacji danej broni.
      [list]
    • UWAGA: Obrażenia zadawane otoczeniu zwiększają się wyłącznie w zależności od stopnia i klasy rzadkości broni i nie można ich zwielokrotnić statystyką Ofensywy.
  • Bronie dystansowe nie mogą uszkadzać struktur zbudowanych przez gracza używającego danej broni ani członków jego drużyny.
    [/list]

  • [Przeprojektowanie]Fragment Rubieżnika
    • Do aktywacji Mocy Fragmentów (poza łupolamą) nie będzie już wymagane posiadanie założonej amunicji Fragmentu.
    • Moce Fragmentów mają odtąd określony czas odnawiania oraz koszt energii, tak jak pozostałe zdolności.
    • Moce Fragmentów będą wzmocnione, jeżeli Rubieżnik zużyje podczas ich aktywacji amunicję Fragmentu.
    • Maksymalna ilość posiadanej amunicji Fragmentu została radykalnie zwiększona.
  • [Przeprojektowanie]Broń biała i otoczenie
    • Bronie białe (poza kilofami) nie mogą odtąd uszkadzać struktur zbudowanych przez gracza lub jego drużynę; zwiększono także obrażenia zadawane otoczeniu przy ich pomocy.
    • Skalowanie obrażeń zadawanych otoczeniu przy użyciu broni dystansowych powinno być obecnie odczuwane przez graczy jako bardziej konsekwentne i powiązane z ilością punktów życia posiadanych przez elementy otoczenia.
      [list]
    • UWAGA: Obrażenia zadawane otoczeniu zwiększają się wyłącznie w zależności od stopnia i klasy rzadkości broni i nie można ich zwielokrotnić statystyką Ofensywy.
  • Topory zadają więcej obrażeń elementom drewnianym. Narzędzia zadają więcej obrażeń elementom kamiennym. Miecze, pałki, kosy i włócznie nie działają silniej na żaden konkretny rodzaj materiału.
    [/list]

  • [Przeprojektowanie] Anomalie
    • Zwiększono nagrody za anomalie, z bluglutu na nagrody za misję.
    • Odłamki anomalii będą obecnie otrzymywały pełne obrażenia od uderzeń zbierakiem, a zredukowane obrażenia od pozostałych broni białych. Nie będą mogły z kolei już być niszczone przy pomocy pocisków (shurikenów, rakiet itp.).
  • Wielkość kolejki tworzenia została zwiększona z 10 do 20 (co oznacza, że jeden obiekt może być w produkcji, a 19 czekać na swoją kolej).
  • Przytulne ognisko nie zapewnia już wyniku na poczet Odznaki Zbieracza przy okazji leczenia, a zamiast tego wynagradza za umieszczenie pułapki.
  • Zmodyfikowano obrażenia od upadku tak, by były zadawane od upadku z wyższych wysokości.
    • Od teraz gracze zaczną otrzymywać obrażenia od upadku po spadnięciu z wysokości ponad 1300 jednostek, a nie tak jak dotąd z wysokości 850 jednostek.
      [list]
    • (Przykładowo) Gracz może zejść z trzypiętrowego budynku, ale nie może z niego zeskoczyć.
  • Wartość początkowa obrażeń od upadku została zwiększona z 5% do 10% maksymalnej ilości punktów zdrowia (PZ).
  • Kolejny próg obrażeń to obecnie 20% maksymalnej ilości PZ po upadku z wysokości 3 pól.
  • Kolejny próg obrażeń to obecnie 50% maksymalnej ilości PZ po upadku z wysokości 3,75 pola.
  • Kolejny próg obrażeń to obecnie powalenie po upadku z wysokości 4,5 pola.
    • Upadek z wysokości większej niż 4,5 pola także będzie owocował powaleniem.
  • Obrażenia od upadku otrzymywane przez wrogów zostały zmodyfikowane tak, by dopasować je do powyższych zmian.
    [/list]

  • Pojazdy, na których szczycie stoją ocaleńcy, nie będą już otrzymywały obrażeń od broni dystansowych ani białych.
    • Można je niszczyć wyłącznie zbierakiem.
  • Zwiększono wielkości stosów i limity przenoszenia drewna, kamienia oraz metalu.
    • Domyślny limit zasobów budowlanych został zwiększony z 999 do 2000.
    • Węzły limitów zasobów budowlanych zastąpiły dotychczas istniejące węzły władania bronią na drzewku zdolności. Nowe węzły umożliwiają graczom zwiększenie ich możliwości transportu zasobów o 1000 na poziom, do maksymalnie 5000 na typ zasobu.
      [list]
    • Komentarz twórców: Władanie bronią od aktualizacji 3.3 było pozbawione limitów, co umożliwiło nam usunięcie i zmianę tych węzłów na drzewku zdolności. Nie martwcie się więc, wasze umiejętności posługiwania się bronią wszystkich poziomów pozostaną bez zmian!
  • Posiadane już przedmioty nie będą się automatycznie łączyć w stosy.
  • Możesz kumulować stosy, upuszczając i podnosząc przedmioty lub przenosząc je pomiędzy plecakiem i magazynem.
    [/list]

  • Poprawki gospodarki
    • Zwiększono PD bohaterów i schematów w Kamiennym Lesie, aż do Deskogrodu.
    • Gracze, którzy ukończyli już te zadania przed wydaniem obecnej aktualizacji, również otrzymają dodatkowe PD.
  • Zadania z wyzwaniami zostały rozszerzone i mają teraz aż 20 etapów.
    • Zadanie „Nie zostaw nikogo” będzie odtąd wynagradzało graczy PD ocaleńca, skalowanymi w zależności od etapu.
    • Gracze, którzy ukończyli już etapy od 1 do 10 przed wydaniem obecnej aktualizacji, również otrzymają dodatkowe PD ocaleńca.

    [/list]
    Poprawki błędów

    • Usunięto błąd, który powodował duże opóźnienie w dołączaniu do ekipy, jeżeli gra po raz pierwszy wczytywała się na PS4.
    • Usunięto błąd, który powodował, że pylony bluglutu pojawiały się jeden na drugim.
    • Premia pylonów bluglutu nie będzie już znikać po 10 minutach.
    • Usunięto błąd, który powodował, że gracze podnosili przedmioty dużo wolniej, niż normalnie.

    [h2]MISJE I SYSTEMY[/h2]

    • Nowy wątek fabularny: Skok w Burzę: Rozgrzewka
      [list]
    • Towarzysz Larsowi i Ray w ich podróży w głąb przeszłości Larsa w ramach nowego wątku fabularnego „Skok w Burzę”!
    • Zupełnie nowa mapa w trybie Przetrwajmy Burzę – Grzmiąca Droga 99.
      [list]
    • Więcej szczegółowych informacji.
  • Lama wydarzenia „Skok w Burzę” jest dostępna w zakładce łupów.
    • Koszt: 1000 talonów Burzy
    • Lama okresowa gwarantuje co najmniej jedną neonową broń klasy epickiej lub wyższej lub cyberpunkowego bohatera!
    • Każde 1000 talonów petard zostanie zmienione w wiosenną lamę.
  • Nagrody za zadanie:
    • Legendarna neonowa broń dystansowa (pistolet, strzelba, karabin szturmowy) do wyboru.

    [/list]

  • Przetrwajmy Burzę powraca!
    • Poprawiono nagrody.
      [list]
    • Dodano złoto wydarzenia Wiosno przybywaj!, skalujące się w zależności od poziomu trudności i liczby ukończonych zadań dnia.
    • Poprawiono ilość otrzymywanych PD bohatera/schematu/ocaleńca.
      [list]
    • Można dodatkowo zwiększać ich ilość w zależności od poziomu trudności i liczby ukończonych zadań dnia.
  • Zwiększono klasę rzadkości przedmiotów (ocaleńców, schematów, kluczy transformacyjnych itp.), które pojawiają się w trybie przetrwania, szczególnie na wyższych poziomach trudności.
    • Zmniejszono liczbę pojawiających się przedmiotów o niskiej klasie rzadkości.

    [/list]

  • Nagrody za misje alarmowe to obecnie od 300 do 1500 talonów, w zależności od czasu przetrwania i poziomu trudności.
    • Limit: maksymalnie 3 trzydniowe misje przetrwania na dobę.
    • Limit: maksymalnie 1 siedmiodniowa misja przetrwania na dobę.
  • Dodano zadania poboczne z nowymi sztandarami w ramach nagrody!
    • Sztandar wydarzenia o mocy 15 + 1000 talonów Burzy.
    • Sztandar wydarzenia o mocy 40 + 1000 talonów Burzy.
    • Sztandar wydarzenia o mocy 70 + 1000 talonów Burzy.
  • Zmieniono głosowanie w trybie przetrwania umożliwiające pominięcie dnia z głosowania wymagającego jednomyślności na głosowanie z wymaganiem większości głosów, by było ono spójne z pozostałymi głosowaniami.
  • Zmutowane burze
    • Zmutowane burze są bardziej aktywne w trakcie trwania tego wydarzenia i zapewniają graczom nagrodę w wysokości od 100 do 240 talonów Burzy, w zależności od stopnia trudności.
      [list]
    • Limit: 10 na dobę.
  • Powtarzalne zadanie polegające na ukończeniu 2 misji alarmowych w zmutowanej burzy, co zapewni graczom 100 sztuk złota wydarzenia „Wiosno przybywaj!”
    [/list]

  • Opcjonalne zwiększenie stopnia trudności ani zadania grupowe nie będą wynagradzały graczy talonami podczas trwania tego wydarzenia.
    [/list]

  • Misje alarmowe z minibossami nie mogą zostać wybrane, jeżeli gracz nie odblokował jeszcze misji, do której podczepiony jest alarm.
    • Ma to uniemożliwić graczom niższych poziomów podejmowanie prób ukończenia misji alarmowych, które będą dla nich za trudne, chyba że zostaną zaproszeni do grupy przez znajomego o wyższym poziomie.
  • Zmiany w nagrodach za pokonanie mimików:
    • Mimiki zawsze będą wynagradzać graczy równowartością co najmniej trzech skrzyni skarbów poziomu 3 (niebieskich).
    • Niektóre mimiki będą zamiast tego zapewniać równowartość co najmniej trzech skrzyni skarbów poziomu 4 (fioletowych).
  • Zmiany w misjach ewakuacji schronu:
    • W misjach nie wykonywanych w grupach liczba wrogów, których należy zabić po dotarciu do schronu, została zmniejszona do 10 na graczy w strefie (wcześniej 35).
    • Długość ostatecznego starcia w misjach nie wykonywanych w grupach została zredukowana z 8 do 6 min.
  • Zmiany w misjach naprawy schronu:
    • Okobot nie będzie już atakowany po tym, jak się pojawi.
      [list]
    • Okobot będzie się od teraz pojawiał z pięciominutowym licznikiem. Po 5 minutach oddali się, by naładować baterie, a następnie powróci w innym miejscu na mapie.
    • Atak pustaków będzie się odtąd zaczynał w chwili, w której gracz umieści okobota. Do tego momentu okobot jest bezpieczny.
    • Gracze mają 5 minut na to, by rozpocząć skanowanie, a następnie bronić okobota.
  • Stopień trudności ataku pustaków będzie zmniejszony przez czas trwania pierwszych dwóch ataków.
  • Gdy tylko gracz dotrze do schronienia, będzie ono odtąd automatycznie rozpoczynało skan diagnostyczny. Interakcja nie jest już wymagana.
    • Komentarz twórców: Zmniejszenie poziomu trudności misji i początkowych ataków pozwoliło nam podkręcić te elementy zadania, które są jego istotą: walki o ocalenie oblężonego schronienia i działania pod presją czasu.
  • Czas, którym dysponują gracze zanim będą musieli stawić czoła pierwszemu atakowi, został wydłużony z 6:30 do 8:30 minut po zakończeniu automatycznego skanowania. Umożliwi im to lepsze przygotowanie się do walki.
    [/list]

  • Postępy w zadaniu „W cudzysłowie” są obecnie rejestrowane po zlikwidowaniu pierwszych 25 wrogów od momentu aktywacji burzowej skrzyni. Nie trzeba już likwidować wszystkich wrogów przed upływem określonego czasu.
    [/list]
    Poprawki błędów

    • Naprawiono błąd, który powodował, że niektórzy gracze nie mogli się przedostać przez swoją burzową tarczę.
    • Zwiększono szybkość przechodzenia skrzyń misji przetrwania na wyższe poziomy pod względem wizualnym (tak, że osiągają wygląd skrzyni najwyższego poziomu po 7, a nie po 14 dniach).

    [h2]BOHATEROWIE[/h2]

    • Dodano bohaterów cyberpunkowych, których można znaleźć w okresowych lamach wydarzenia „Skok w Burzę”.
      [list]
    • Kulograd Jonesy (Nowa podklasa Żołnierza)
      Kulograd: Wykorzystuje bronie o pojemnym magazynku, aby nabrać szybkostrzelności i skosić wrogów długą serią.

      [list]

    • Nowe profity:
      [list]
    • Rozkręcenie – przy strzelaniu z broni dystansowych zwiększa szybkostrzelność o 1,2% na strzał, aż do 20 strzałów. Resetuje się przy okazji przeładowania lub zmiany broni.
    • Szybsze Rozkręcenie – zwiększa przyrost szybkostrzelności przy Rozkręceniu do 2,4% z każdym strzałem.

    [/list]

  • Kosiarz Pustaków Sara (Nowa podklasa Ninji)
    Kosiarz: Ninja-kosiarz do walki w zwarciu, korzystająca z Bomby Dymnej i Postawy Cienia, aby przetrwać na polu bitwy.

    • Nowe profity:
      [list]
    • Miło Cię Kosić – Ataki kosą powodują spętanie celu z siłą 30% na 1 sek.
    • Kosa Dla Spóźnialskich – Kosy zadają o 48% większe obrażenia spowolnionym lub spętanym celom.

    [/list]

  • Ciężka BAZA Kyle (Nowa podklasa Budowniczego)
    Ciężka BAZA Kyle: Budowniczy koncentrujący się na eliminacji wrogów z terenu BAZY, co pozwala mu naładować potężny krąg energii.

    • Nowe profity:
      [list]
    • Poczuj BAZĘ – Jeżeli wrogowie giną w polu działania BAZY, generuje ona energię. Po 30 eliminacjach w BAZIE następuje eksplozja, która odrzuca pustaki i zadaje obrażenia w promieniu 3 pól.
    • Podkręć BAZĘ – Zwiększa pole działania profitu „Poczuj BAZĘ” o 2 pola, a zadawane przez niego obrażenia o 80%.
  • Nowy profit taktyczny:
    • Poczuj BAZĘ – Jeżeli wrogowie giną w polu działania BAZY, generuje ona energię. Po 30 eliminacjach w BAZIE następuje eksplozja, która odrzuca pustaki i zadaje obrażenia w promieniu 3 pól.

    [/list]

  • Misiosnajperka Jess (Nowa podklasa Rubieżnika)
    Misiosnajperka Jess: Zapewnia sobie wsparcie ogniowe, stawiając MISIA, po czym likwiduje wrogów z dystansu.

    • Nowe profity:
      [list]
    • Szybka Luneta – Zwiększa szybkostrzelność karabinu snajperskiego o 35%.
    • Precyzyjna Obsługa – Trafienie w głowę zwiększa szybkość kolejnego przeładowania o 7% (do maksymalnie 35%). Premia zeruje się po przeładowaniu.
    • Zmysł Nagrody – Generuje 1 Fragment Ładunku co 15 zabójstw trafieniem w głowę.
  • Nowy profit wspierający:
    • Pewny Strzał – Zwiększa obrażenia krytyczne zadawane przy pomocy karabinu snajperskiego o 35%, 53%, 70%.

    [/list]

    [/list]

  • Rubieżnik
    • Wieża Elektryczna
      [list]
    • Nie wymaga już korzystania z Fragmentów.
    • Czas odnowienia wynosi 60 sek.
    • Zużywa 50 punktów energii.
    • Wykorzystanie Fragmentu skróci czas odnowienia o 30% i zredukuje koszt energii do 0.
    • Nie zmieniono zadawanych przez wieżę obrażeń.
  • MISIU
    • Nie wymaga już korzystania z Fragmentów.
    • Czas odnowienia wynosi 60 sek.
    • Zużywa 50 punktów energii.
    • Wykorzystanie Fragmentu skróci czas odnowienia o 30% i zredukuje koszt energii do 0.
    • Nie zmieniono zadawanych przez MISIA obrażeń.
  • Matryca Niemożliwości
    • O 50% zwiększa redukcję czas odnowienia profitów Wieża Elektryczna i MISIU, jeżeli zostanie użyty Fragment.
  • Amunicja Fragmentu
    • Limity zostały zwiększone do 25 + Fragment Lamy.
  • Fragment Lamy
    • Zdobycie Fragmentu Lamy od teraz natychmiastowo resetuje czasy odnawiania wszystkich Mocy Fragmentów gracza.

    [/list]

  • Budowniczy
    • Recykling
      [list]
    • Pojemność BAZY z profitem Recykling została zwiększona ze 150 do 450.
  • Wielowątkowość
    • Pojemność BAZY z profitem Wielowątkowość została zwiększona z 300 do 900.

    [/list]

    [/list]
    Poprawki błędów

    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że opis Impulsu Plazmowego nie pokazywał funkcji System RS.
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że premia wsparcia Zasilanie Lawinowej Jess i Wyspiarskiego Odzyskiwacza nie skalowała się poprawnie na poziomach z wieloma gwiazdami.
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Cięcie Smoka wyłączało kolizję Ninji z bohaterami i wrogami.
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że pustaki nie mogły zadawać obrażeń Wabikowy.
    • Usunięto błąd sprawiający, że Skok Modliszki umożliwiał graczom nieskończone sumowanie prędkości.

    [h2]BRONIE I PRZEDMIOTY[/h2]

    • Dodano zestaw broni neonowych, które można znaleźć w nowych okresowych lamach wydarzenia Skok w Burzę.
      [list]
    • Broń dystansowa:
      [list]
    • Argonowy karabin szturmowy
    • Strzelba helowa
    • Kryptonowy pistolet
  • Broń biała:
    • Argonowy topór
    • Miecz kryptonowy
    • Neonowa kosa

    [/list]

  • Granat impulsowy
    • Podwojono dystans, na jaki odrzucani są wrogowie.
    • Nie wpływa już na sojuszników.
  • Pisanki z Wyrzutni Pisanek nie będą już wybuchać, jeżeli gracz został powalony; zostaną także usunięte, jeżeli gracz odrodzi się lub rozłączy.
    [/list]
    Poprawki błędów

    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że kryształowe bronie białe Zbieracza miały taką samą trwałość, jak analogiczne bronie wykonane z rudy.
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że włócznia lampowa i topór lampowy odrzucały wrogów zamiast ogłuszać ich.
    • Pociski strzelby Smocza Siła nie będą już odbijały się od głębokiej wody.
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że pociski strzelby Smocza Siła nie eksplodowały w kontakcie z wrogami.
    • Smugi pocisków wystrzeliwanych z broni jednostrzałowych przez innych graczy nie będą już mogły przelatywać przez ściany.
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Pułapka Wzmacniająca zapewniała po recyklingu więcej materiałów, niż przewidywano.

    [h2]INTERFEJS[/h2]

    • Dodano opcję, po włączeniu której na przedmiotach w menu Zbrojowni pojawią się znaczniki Księgi Kolekcji.
    • Dodano opcję, która umożliwia włączanie lub wyłączanie grupowania przedmiotów z Ulubionych w menu Zbrojowni. Dodano opisy do ustawień głośności filmików w zakładce ustawień dźwięku.
    • Te przedmioty w Zbrojowni, które nie posiadają statystyk, nie będą już miały panelu statystyk.
    • W węzłach drzewka zdolności słowa „skarbiec” zastąpiono „Zbrojownią”.

    Poprawki błędów

    • Naprawiono błąd, który powodował, że graczom używającym schematu kontrolera Bojowy Pro wyświetlał się komunikat „Nie da się edytować budynku”, kiedy naciskali guzik, by wskoczyć na deskolotkę.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że ikona przycisku kontrolera służącego do umieszczania pułapek znikała podczas korzystania ze schematu Bojowy Pro.
    • Zaktualizowanych kart podsumowania nagród nie będzie można już wybrać po tym, jak odsuną się z ekranu.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że wartości obrażeń zadawanych przez pułapki, które zadawały obrażenia od żywiołów nie wskazywały na typu obrażeń żywiołowych.
      [list]
    • Poprawiono opisy ściany elektrycznej i pułapki sufitowej tak, by zawierały informacje o zadawanych przez nie obrażeniach żywiołowych.
  • Poprawiono literówkę w opisie Mitycznego Berserkera Wukonga.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający graczom wybieranie opcji (wycisz, dodaj znajomego itp.) w oknie czatu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że kamera podskakiwała podczas przybliżania widoku stopni na drzewku zdolności.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przycisku „Importuj znajomych” nie dało się wybrać przy pomocy kontrolera.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że stopień trudności dla 4 graczy był obcięty na ekranie zawierającym cele do osiągnięcia w danej strefie.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że ikona kosztu zakupu badań na przycisku była przesunięta podczas korzystania z kontrolera.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że bluglut miał aktywny przycisk „Wyposaż” w ekwipunku w strefie.
  • Naprawiono błąd, który powodował zawieszanie się gry, jeżeli w trakcie wpisywania nazwy bazy głównej wybrano przecinek.
  • Zaktualizowano tekst na ekranie reanimowanego gracza.
    [/list]
    [h2]EFEKTY DŹWIĘKOWE[/h2]

    • W trakcie niszczenia metalowych toalet można obecnie usłyszeć metaliczne dźwięki.
    • Nieprzeszukane wózki sklepowe wydają obecnie odgłosy trafienia.
    Zobacz także: Call of Duty: Black Ops 4 bije rekordy cyfrowej sprzedaży!
  • Dodaj komentarz