funko fusion

Witam, potrzebuję pomocy w odpaleniu gry Harry Potter i Komnata Tajemnic na Windows 8

  • Thread starter Thread starter zedd123
  • Rozpoczęty Rozpoczęty
Z

zedd123

Gość
Gra jest z 2002 roku, lubię te klimaty (fantastyka, czary i zaklęcia). Mam obecnie laptopa z Windows 8 i gra nie chce pójść!, kiedy klikam na ikonkę z grą to wyskakuje komunikat: " Ta aplikacja nie będzie działać na twoim komputerze, aby znaleźć wersję do tego komputera skontaktuj się z wydawcą oprogramowania". Nie znam się kompletnie na Windowsie 8 . Pomóżcie prosze...:(
 
Jak bardzo mocny posiadasz laptop?
Podasz jaki masz procesor i kartę graficzną?
System 32 czy 64bit?
Ram 4 czy 8gb?

Ten tekst oznacza zazwyczaj jedno - nie odpalisz tej gry na tym konputerze. Jedyna opcja co mi przychodzi do głowy to wirtualizacja pc z xp ;)
 
Procesor: AMD A10-4600M APU HD GRAPHIC 2.30 GHz x64
system: 64 bit
karty graficzne: AMD RADEOM HD 7400M series
AMD RADEON HD 7660G + 7400M Dual Graphic
 
Antywirus w przypadku tej gry może być główną przyczyną.
Sterowniki dużo raczej nie zmienią - gra z 2002 roku powinna działać na każdych sterownikach. Spróbować można, jednak wątpię by to pomogło

Jak powiedział @Primo - wyłącz antywirusa, jeżeli to nie pomoże spróbuj takich ustawień:
Bez_tytu_u.png

[Prawy przycisk myszy -> Właściwości]
Na moim laptopie to wystarcza :)

Ostatecznym rozwiązaniem, jakby nic nie pomogło jest postawienie maszyny wirtualnej z Windowsem 95/98/ME
Instalujesz VirtualBoxa , zgrywasz z legalnej, zakupionej płyty system Windows 95/98/ME [jeśli taki jeszcze posiadasz w domu] i za pomocą VirtualBoxa gra powinna chodzić. Nie wiem tylko, jak sobie ten PC by radził z wirtualizacją. O XP nie myślę nawet ;)
 
Pójdę za twoją radą PikaKnight i zgram Windowsa 95/98/ME dziękuję wam za pomoc;)