funko fusion

Strzelanki więcej FPSow

inu

Administrator GamesBoard.pl
Członek Załogi
Administrator
Kod:
/pb_sleep 500 - przedłużenie czasu skanowania dysku przez pb
/pb_writecfg - zapisanie na trwałe komendy powyżej do configu pb
/r_rendererinuse "Shader model 2.0" - użycie SM 2.0 zamiast 3.0 - wydajniej
/r_rendererpreference "Shader model 2.0" - użycie SM 2.0 zamiast 3.0 - wydajniej
/r_drawsun 0 - znika efekt słońca
/r_preloadshaders 1 - loading shaderów w trakcie wczytywania mapy a nie na starcie meczu
/r_smc_enable 0 - coś związanego z cieniowaniem
/r_cachemodellighting 1 - cache modeli
/r_cachesmodellighting 1 - cache modeli
/r_skincache 1 - cache skinów
/r_compressmodels 1 - kompresja modeli
/com_hunkmegs 1024 - zwiększa zakres pamięci jaki gra sobie rezerwuje(zależne od posiadanej ilości pamięci RAM - ustawiać połowę posiadanego RAM'u, np. mając 4GB ustawić rezerwację 2GB) - niektórzy twierdzą, że opcja ta jest nieprzydatna w CoD4 z racji wycięcia jej z silnika gry
/cg_brass 0 - wyłącza wypadanie łusek z broni przy strzelaniu
/com_maxfps 100 - ustawienie na stałe ilości fps jaką nasz komp wyciąga średnio
/cl_maxpackets 100 - odpowiedni dobór tego parametru względem /com_maxfps pozwala na tzw. sweet spota oraz na synchronizację wysyłania pakietów 1:1
/snaps 20 lub 30 - ustawia ilość snapshotów wysyłanych na serwer - większość serwerów ma na sztywno ustawione przez admina wartość 20 więc ustawiając 30 nic nie zyskasz mimo to większość osób ustawia to na 30
/cl_packetdup 0 lub 1 - określa przesyłanie d u p l i k a t u pakietu w przypadku tracenia ich podczas gry (czerwone słupki na lagometrze) - jeśli masz jedną kreskę na jakiś czas możesz wyłączyć by odciążyć troszkę łącze - na LANie też zalecane wyłączenie
/r_depthprepass 1 - powinno przyspieszać grę
 
Back
Do góry