funko fusion

MMORPG [Taktyki] Icecrown Citadel-Lower Spire

D

Dodatek

Gość
Lord Marrowgar
Jest to pierwszy boss,którego zobaczymy w Instacji Wotlk Icecrown Citadel.Z pozoru lodowy gigant,ale tak na prawdę to prosty boss,który wymaga niewiele myślenia.

Spelle Bosa:
BONE STORM! -- Spell dzięki,któremu Lord wiruje ze swoimi toporami po sali
Bone Spike -- Spell nabija wybranego losowo gracza na kolec.Zadając obrażenia uwiezionemu,aż do jego śmierci
Coldflame -- To nic innego jak zimne ognie.Boss rozsiewa je po ziemi pomieszczenia.Zabiera sporo hp i trzeba z niego jaknajszybciej uciekac!
Bone Slice -- To cios z topotka marowggara,który zadaje 200% odrażeń

Przebieg Walki:
OT i MT ustawiają bossa tyłem do raidu.W momencie gdy boss zarzuca na gracza Bone spike reszta grupy szybko musi bo rozwalić,a osoba umieszczona na kolcu musi dostawać Heal,a popis healerowie mogą dać w momencie gdy kolec jest dodatkowo w ogniu.Uciekamy od ColdFlame jak najdalej,ale nie za daleko,aby heal miał zasięg.W momencie Bone Storma czyli kręcenia się bosa logiczne jest to,że nie zbliżamy sie do niego.Offtank niezbędny jest do redukcji Bone Slice (cleave),które zadaje 200% obrażeń dzieki OT,który bierze na siebie polowe dmg nie będzie VipE.Ot i MT muszą praktycznie stać na sobie lub bardzo blisko siebie inaczej Bone Slice przejdzie na melesa

Totki i aura na frost resi obowiązkowo!

-- 30 gru 2011, 9:09 --

Lady Deathwhisper

Spelle Bosa:
Shadowbolt
Death and Decay - zielona plama zabiera po 4,5k hp
Dominate mind - Występuje w wersji 25
Frostbolt - Mroźne kule,którym Lady strzela w ranged Dps.Trzeba przerywać cast

Taktyka:
Walka z bossem dzieli się na dwie fazy:
1.Zbijamy bańkę Lady w tej fazie wypuszczane są addy
2.Bańka zbita czyli bijemy Lady,addy przestawają wylatywać.Walka to czysta formalność

W pierwszej fazie spotkamy się z dwoma rodzajami adddów:
1.Cult Fanatic (mele)
2.Cult Adherent(Ranged)
Mele dps zajmują się Adherentami,a Ranged Fanaticami.Ranged addy mają na sobie bańke,która absorbuje 40k hp i trzeba ją rozwalić. Ranged atakujący mele addy(Fanatic) muszą uważać,aby nie zginąć od ich Cleave. Jeśli nasz dps będzie kiepski to nie tylko zastaniemy bersekera(Po 10 min),ale i Lady wskrzeszać będzie addy.Taki add musi paść jak najszybciej! Druidzi,Resto Shamki,magowie za zadanie mają dispellować Curse of Torpor,który zwiększa cooldown spelli o 15 sekund.

-- 30 gru 2011, 9:12 --

Gunship Battle

Taktyka:
Bardzo fajny i bardzo spektakularny pojedynek.Walka na prawdę robi wrażenie i daje nam odetchnąć od tych monotonnych bosów.Mimo tego,że jest na prawdę rozbudowana jest banalny dla człowieka,który choć trochę rusza mózgiem i z uwagą przeczyta tą taktykę.

Zanim zaczniemy walkę:
Po pokonaniu drugiego bossa Lower Spire udajemy się na górę windą.Tam będą dwie drogi.Na prawo statek Hordy na lewo Przymierza.Na statku rozmawiamy z goblinem i bierzemy od niego JetPack(Czyli odrzutowy plecaczek jak ktos grał w wormsy to wie ocb)Walka rozpoczyna się po pogadance z kapitanem naszego statku.

Przebieg walki czyli jak to wszystko wygląda:
Mamy dwa statki na przeciwko siebie.Nasz statek na którym znajdziemy naszego kapitana i portal z którego bęa wyskakiwać wrogie addy.(Sergeant) Na wrogim statku znajdziemy.Ich kapitana,adyy: Axe Throwers,Rocketeers i magow. Bitwę wygrać można przez zniszczenie wrogiego statku.Ranged dps zasiada to działek(W 10m jest ich 2 w 25m jest ich 4)

W działkach mamy dwa spelle:
1.Cannon blast
2.Incinerating Blast

Strzelamy tym pierwszy do do momentu aż nie pojawi się możliwość strzelenia z tego drugiego (Uwaga! działo można przegrzać jeśli to się stanie dostaniemy cooldown 5 sec na oba spelle). Nie ma co atakować wrogich addów,a w szczególności kapitana bo jego zabić się nie da. Co jakiś czas z portalu na naszym statku wychodzą addy,którymi zajmuje się Off Tank i ranged na naszym statku. Ważna kwestia dot.dział co jakiś czs na wrogim statku pojawi się mag,który zamrozi nasze działa.Main tank i melesy muszą przeskoczyć na wrogi statek za pomocą Jetpacka I zabić maga nie zwracając uwagi na kapitana czy inne addy(Ich nie ruszamy)Zabijamy maga i siup na nasz statek z powrotem.Heal stoi na krawędzi statku i hila.Tank zawsze leci pierwszy na wrogi statek potem dopiero reszta rajdu.

Fajna Walka nie?

Taktyka by Wilst. Zakaz kopiowania bez zgody właściciela.<br /><br />-- 30 gru 2011, 9:14 --<br /><br />
Deathbringer Saurfang

W walce z mrocznym orkiem naszym kluczowym zadaniem jest powtrzymać go od regeneracji HP!

Przebieg Walki:
Ranged i heal ustawia się na końcu sali obok siebie w odległości 12 yrd. MT i OT stoją z bosem przodem do Ranged i heali mele biją w plecy. Jeśli boss zarzuci na MT spell-Rune of Blood Ot tauntuje bossa i tankuje go do momentu,aż spell nie zejdzie z MT. Ważna sprawą są addy,które boss wypuszcza co 30 sec.Blood Beast(Takie pełzające gówienko)

Mele dps broń boże nie może ich ruszać.Addy muszą odejść od bossa,a nimi zajmują się ranged dps.Są dość szybkie więc Hunter stawia Trapy na slow,a shamek Earthbind Totem!Addy nie mogą nawet tknąć ani jednego Gracza.A dlaczego?Przy każdym uderzeniu Bosowi zwiększa się stack spella Blood Power,który powoduje,że boss rośnie zadaje większy DmG i się Hila krwią poszkodowanego.

Gdy stack spella będzie równy 100 Boss zarzuci na losowo wybranego gracza Mark of the Fallen Champion Taki gracz potrzebować będzie ogromnej ilości healu do końca walki.Wyobraźcie sobie co się stanie jeśli kilka osób będzie miało na sobie Mark.Heal zgaśnie wraz z jego maną.Myślicie sobie po co mam tracić many od groma niech padnie jeden mniej lepiej to niż wipe całego pt.Otóż nie.Osoba,która padnie,a miała na sobie Mark uleczy mrocznego orka o 5 % Hp. No chyba,że mamy wykoksany dps bo zapomniałem dodać,że po 8 minutach boss włącza Bersekera czyli wszyscy padamy na tak zwanego HiTa

Przy 25% shamek odpala BL bo właśnie wtedy bosik wchodzi we Frenzy i wali o wiele szybciej i mocniej.

GL HF

Pozostałe Quarty Icc jak i taktyki na inne instancje....Soon
 
Back
Do góry