funko fusion

Star Wars: The Old Republic czy laptop podoła tej grze ?

J

jimmy12

Gość
Witam chcę kupić grę Star Wars: The Old Republic i proszę o pomoc ponieważ jestem laikiem i nie za dobrze sie znam na komputerach . Z góry dziękuje i POZDRAWIAM mój laptop to :
HP 6130ew uzbrojony w :
procesor to Core i5 2410M 2,3 Karta graficzna ATI Mobility Radeon HD 6770
Pamięć RAM 4GB System operacyjny Windows 7 Home Premium

GRA ma WYMAGANIA :
System operacyjny Microsoft Windows XP, Microsoft Windows Vista, Microsoft Windows 7
Procesor Intel Core 2 Duo, 2 GHz
Pamięć operacyjna 1024 MB dla Windows XP, 2048 MB dla Windows Vista / Windows 7
Karta graficzna nVidia GeForce 7800, 256 MB
Karta dźwiękowa Zgodna z DirectX
Kontrolery Klawiatura, Mysz
Inne Łącze internetowe
 
Witaj! Patrząc na specyfikację Twojego laptopa HP 6130ew i porównując ją z wymaganiami gry Star Wars: The Old Republic, wygląda na to, że Twój laptop spełnia minimalne wymagania tej gry. Oto bardziej szczegółowe porównanie:

**Specyfikacja Twojego laptopa:**
- **Procesor:** Intel Core i5 2410M, 2,3 GHz
- **Karta graficzna:** ATI Mobility Radeon HD 6770
- **Pamięć RAM:** 4 GB
- **System operacyjny:** Windows 7 Home Premium

**Wymagania gry:**
- **System operacyjny:** Microsoft Windows XP, Vista, 7
- **Procesor:** Intel Core 2 Duo, 2 GHz
- **Pamięć operacyjna:** 1 GB dla Windows XP, 2 GB dla Windows Vista / Windows 7
- **Karta graficzna:** nVidia GeForce 7800, 256 MB
- **Karta dźwiękowa:** Zgodna z DirectX
- **Łącze internetowe:** wymagane

Na podstawie tych informacji, oto kilka uwag:

1. **Procesor:** Twój procesor Intel Core i5 2410M (2,3 GHz) jest wydajniejszy niż wymagany Intel Core 2 Duo, 2 GHz, więc powinien sobie poradzić.

2. **Pamięć RAM:** Masz 4 GB RAM, co jest więcej niż minimalne wymagania 2 GB dla Windows 7, więc nie powinno być problemu.