funko fusion

Strzelanki Rozgrywka w grze

A

aBu

Gość
Rozgrywka w tej grze polega na zmaganiach dwóch drużyn Axis i Alies. Każdy z graczy ma do wyboru jedną z pięciu klas, którymi może grać.

Klasy w grze:

- Medic -> Medyk
- Soldier -> Żołnierz
- Engineer -> Inżynier
- Covert op -> Szpieg
- Field op -> Zaopatrzenie ammo


Każda z wyżej wymienionych specjalizacji posiada swoje odrębne ubrania, sprzęty oraz misje na mapie. Każdy gracz ET powinnien kumać o co chodzi w każdej z klas, ponieważ często się zdarza że na serwerze znajdują się 2-3 osoby, a mapę trzeba zakończyć :)

Głównym celem każdej z map jest zdobycie i zbiegnięcie z tajnymi dokumentamu lub zniszczenie określonych celów. Czasami trzeba niszczyć działa, bramy, a czasami trzeba tylko wykraść dokumenty i koniec :)
Ciągle powstają nowe mapy i zadania na nich się zmieniają więc te informacje wyżej napisane nie zawsze będą prawdziwe :)
 
Skoro juz sie pojawil taki watek to go troszeczke rozwine.

Medyk- jak sama nazwa wskazuje jego glownym zadaniem jest leczenie, wiec pod klawiszem mamy apteczki z, ktorych kazda dodaje 20 hp kazdemu kto ja podniesie. Pod klawiszem 5 znajduje sie strzykawka, ktora mozemy ozywic zmarlych (ktorym swieci nad cialem czerowna strzykawka). Na poczatek po uleczeniu nasz team mate odzyskuje jedynie polowe zdrowa, ta sytuacja ulega zmianie po zdobyciu przez nas 3 lvl tej klasy, w tedy to zawartosc strzykawki zmienia kolor z pomaranczowego na zielony, a nasz kolega po podniesieniu odzyskuje full hp. Kolejna zaleta medyka jest to, ze po respawnie ma wiedzksza ilosc hp w porownaniu do innych klas, dodatkowo jego zdrowie samo sie regeneruje jednak dzieje sie to bardzo powoli dlatego lepiej leczyc sie swoimi apteczkami. Do uzbrojenia medyka wchodza smg(Thompson/MP40), strzelba(nie na kazdym serwerze), pistolet(colt/luger) oraz granaty, ktorych ilosc rowniez zalezy od cfg serwera.


Field Ops (Zaopatrzeniowiec) -jest to klasa kierujaca wsparciem artyleryjskim, ktore moze wprowadzic niezle zamieszanie na polu walki. Artylerie wzywamy za pomoca lornetki naciskajac LPM w miejscu gdzie ma spasc arta, miejsce to bedzie przez pewien czas ostrzeliwane (im wyzszy lvl tym dluzej trwa bombardowanie). Kolejna forma wsparcia ogniowego jest nalot, ktory wzywamy za pomoca puszki dostepnej pod klawiszem 5. Field Ops dysponuje rowniez paczkami z amunicja(klawisz 6), ktore na poczatku daja 30 kulek jednak po osiagnieciu 1 lvl ta ilosc sie podwaja. W skald uzbrojenia wchodzi smg(thompsom/MP40), strzelba(nie na kazdym serwerze), pistolet(colt/luger) oraz granaty

Inzynier-Inżynierowie potrafią podkładać i rozbrajać bomby, rozbrajać wrogie "teczki" Covert Ops'a, podkładać miny, budować konstrukcje oraz reperować MG42 i pojazdy. Najczęściej przy każdym, pierwszym celu w ET, trzeba skorzystać ze Specjalnych Umiejętności Engineer'a. Alianccy Inżynierowie mogą wybrać pomiędzy Thompson'em albo M1 Garand rifle z Wyrzutnią Granatów . Niemieccy Inżynierowie mogą zatem wybierać pomiędzy MP40 albo K43 rifle z Wyrzutnią Granatów. Engineer'owie respawnują się początkowo z czterema granatami ręcznymi (oraz dodatkowo z pięcioma granatami w riflii, jeżeli wybiorą tą broń).

Soldier-jest specjalistą od ciężkich broni w grze Enemy Territory. Podczas gdy Soldier nie ma żadnych specjalnych zdolności, jest on jedyną klasą, która może nosić cięzkie, dwuręczne bronie, takie jak: MG42, Mortar, Flamethrower i Panzerfaust. Żołnierze początkowo respawnują się z aż czterema granatami.


Covert Ops(szpieg) - ta klasa jest ekspertem od sabotażu i zwiadów, a poza tym świetnie strzela. Jego umiejętności to kradzież odzieży i ubieranie się na podobieństwo przeciwnika, wykrywanie min. Bedac w przebraniu może on jeszcze przedostawać się przez drzwi przeciwnika. Może także niszczyć kluczowe cele swoimi "teczkami" dostepnymi pod klawiszem 6. W sklad uzbrojenia Covert'a wchodzi karabin snajperski(Grand/K43), sten (jest to niezwykle celna bron, ktora praktycznie nie posiada odrzutu, jednak przegrzewa sie ona po oddaniu kilkunastu strzalow), wspomniany wczesniej zdalnie detonowany wybuchowy plecak, granaty dymne, pistolet z tlumnikiem(colt/luger) oraz granaty
 
Back
Do góry