funko fusion

MOBA Przedsezon 2015: Przedmioty

  • Thread starter Thread starter denis630
  • Rozpoczęty Rozpoczęty
D

denis630

Gość
Pijcie, chłopcy! Ahoj!

Ponieważ przedmioty zaopatrzenia są dość tanie i mają krótki czas działania, uznaliśmy, że są odpowiednim sposobem na wspieranie dynamicznych strategii. Gdy twoja drużyna postanowi zmienić strategię, możesz zmienić rodzaj kupowanego przedmiotu zaopatrzenia.

Eliksir Waleczności i Eliksir Geniuszu zastąpiono przedmiotami do środkowej/późnej fazy gry:

  • Eliksir Ruiny
    Daje dodatkowe zdrowie, obrażenia zadawane wieżom oraz wzmocnienie Dowódca Oblężeń.
    Dowódca Oblężeń: Pobliskie stwory zadają dodatkowe obrażenia wieżom. Stwory zyskują także dodatkową prędkość ruchu zależną od twojej prędkości ruchu.
    Eliksir Czarnoksięstwa
    Daje dodatkową moc umiejętności, regenerację many oraz wzmocnienie Czarnoksięstwo.
    Czarnoksięstwo: Zadanie obrażeń bohaterowi lub wieży zadaje dodatkowe nieuchronne obrażenia. Ten efekt musi się odnowić w przypadku bohaterów, ale nie w przypadku wież.
    Eliksir Żelaza
    Daje zwiększony rozmiar, odporność na spowolnienie, nieustępliwość i wzmocnienie Ścieżka Żelaza.
    Ścieżka Żelaza: Podczas poruszania się pozostaje ślad, który zwiększa prędkość ruchu sojuszników.
    Eliksir Gniewu
    Daje dodatkowe obrażenia od ataku oraz wzmocnienie Zew Krwi.
    Zadawanie bohaterom obrażeń fizycznych uzdrawia o pewien % zadanych obrażeń. Zabicia i asysty wydłużają czas działania eliksiru o 30 sekund.

Są one droższe od eliksirów, które zastępują i tylko jeden może być aktywny w danej chwili.

Ułatwienie doboru przedmiotów

Aby ułatwić cały proces, Kamizelka Kolcza będzie teraz tworzona z Lekkiej Szaty oraz usunęliśmy Płaszcz Negacji (zastąpiliśmy go Opończą Antymagiczną w przepisach). W sytuacji „NATYCHMIAST potrzebuję pancerza” sprawa jest łatwiejsza, ponieważ niezależnie od końcowego przedmiotu nie będzie trzeba podejmować trudnych decyzji.


Regeneracja zdrowia i many: Nie tylko we wczesnej fazie gry!

Zmieniamy regenerację ze stałych wartości na procent statystyk bohatera. Będzie kilka korzyści takiej modyfikacji. Poprzez skalowanie regeneracji w czasie gry możemy stworzyć przedmioty, które będą skuteczne wcześnie i zostaną skuteczne w późniejszej fazie gry. Będziemy także mogli dostosowywać regenerację osobno dla każdego bohatera, dzięki czemu przedmioty oferujące silną regenerację będą potężne i zrównoważone na każdym bohaterze. Będzie to dla nas coś nowego i prawie na pewno będzie działać dziwnie na początku. Uważamy, że procentowa wartość regeneracji rozwiąże problemy, jakie mieliśmy z tymi przedmiotami, ale będziemy potrzebowali waszej pomocy, aby je odpowiednio dostosować.

Całość :
http://eune.leagueoflegends.com/pl/news ... -zbrojowni
 
Back
Do góry