funko fusion

MOBA Nowe Smoki W League of Legends !

Witam Czytelników bardzo serdecznie i zapraszam do odczytania mojego pierwszego artykułu o nowo dodanych smokach.

A więc dzisiaj (2016-05-04) została potwierdzona informacja wprowadzająca nowe smoki do Ligi Legend.
Zostało dodane aż 5 nowych smoków :

Smok Ziemi - 10%/20%/30% dodatkowych obrażeń jako obrażenia nieuchronne (true damage) przeciwko epickim potworom i wieżom +50%, jeśli drużyna zabiła Starszego Smoka. Zadaje potężne obrażenia obszarowe i posiada więcej odporności i hp od pozostałych smoków.
elemental-dragon-earth.jpg

Smok Powietrza - 15/30/45 dodatkowej prędkości ruchu poza walką +50%, jeśli drużyna zabiła Starszego Smoka. Porusza się szybko jak i atakuje oraz zadaje obrażenia dla pojedynczego celu.
elemental-dragon-air.jpg

Smok Ognia - 8/16/24% (w zależności od ilości stacków) AD i AP +50%, jeśli drużyna zabiła Starszego Smoka. Atakuje obszarowo tak jak nasz były smok.
elemental-dragon-fire.jpg

Smok Wody - co 18/12/6 sekund bohaterowie odzyskują 10% brakującego HP i many 15%, jeśli drużyna zabiła Starszego Smoka. Jego ataki spowalniają.
elemental-dragon-water.jpg

Smoki pojawiają się w losowej kolejności i mogą się powtarzać.
Starszy Smok - Pojawia się po 35 minucie gry jest znacznie trudniejszym smokiem do pokonania niż pozostałe smoki, ale zabicie go dodaje buffa dla teamu który dodaje atakom i umiejętnościom potężny efekt spalania w czasie które jest tym mocniejsze im więcej posiadamy wzmocnień z każdego gatunku. Starszy Smok po śmierci dodaje drużynie buffa dzięki któremu bohaterowie zadają nieuchronne obrażenia rozłożone w czasie oraz wzmacnia ulepszenia uzyskane przez drużynę za zabicie smoków. Dzięki buffowi bohaterowie zadają obrażenia nieuchronne w czasie 3 sekund w wysokości 45 + 45 za każdy stack za smoki żywiołów i dodatkowo wzmacnia buffy zdobyty za zabicie smoków o 50%. Dodatkowo warto dodać, że pojawia się cały czas od 35 minuty co 10 min.
Ciekawostka: Mordekaiser może przejąć kontrolę nad smokami.
elder.png
 
Ostatnia edycja:
Smoki od zawsze były ważne. Przed aktualizacją Summoner's Rift smok dawał po 190 złota dla 5 osób, co daje łącznie 950 złota. Dla porównania zabicie przeciwnika (załóżmy, że miał statystyki 0/0/0) daje 300 sztuk złota.

Po aktualizacji smok zamiast złota dawał wzmocnienie dla każdego. Jeśli 1 drużyna zabiła smoka już 5 razy, to ten buff był niesamowicie mocny, a gdyby dać jeszcze Nashor's buffa - ciężko przegrać walkę drużynową.

Smoki obecnie są "over powered". Weźmy na przykład smoka wody na 3 poziomie, który przywraca 10% brakującego mp/hp co 6 sekund. Smok ognia idealnie pasuje do bohaterów takich jak Veigar, (kiedyś było by dobre z Cassiopeią i jej umiejętnością bierną przed reworkiem) może mieć aż do +50% AP, +35% z kapelusza Rabadona i jeszcze dodatkowe AP, które może zdobyć chociażby za trafienie bohaterów. Udało mi się (bez smoka ognia) zdobyć 2800 AP na botach 1vs5. Nie chcę wiedzieć, ile by było ze smokiem.

Tak btw. Mordekaiser może mieć ducha Starszego smoka, który może mieć mniej więcej 32k życia.
 
@Skayan teraz smoki odgrywają zdecydowanie ważniejszą rolę. Wcześniej to było tylko złoto, więc robiło go się do ok. 40 minuty, bo po tej minucie raczej każdy kończył już swój build. Teraz zapewniają bonusowe statystyki, dzięki czemu są ważne przez cały czas. Jedyne co bolało mnie z tymi smokami sprzed patcha 6.9 to było to, że były łatwe do zrobienia i dawały mocne statystki, często piąty smok > baron.
 
Back
Do góry