funko fusion

Strzelanki Mvm Mini poradniczek

S

sumiczek150PL

Gość
Zaczynając tryb MvM(Mann versus Machine) jest to tryb kooperacyjny w którym możemy w 6 gracz walczyć z hordami robotów i powstrzymać je by nie dotarł z bombą do bazy red. Możemy ulepszać tam bronie swoje odporności. Poprzez zbieranie kredytów które wypadają po zabiciu robota. Wyróżniamy kilka trybów:
Normalny
Średni
Zaawansowany
Ekspert
Koszmar(Hallowen)
Zwykłe roboty funkcjonują prawie identycznie do graczy i są sterowane przez boty, podczas, gdy specjalne roboty używają niestandardowych broni, a jeszcze inne rodzaje robotów posiadają zdolności, których normalnie nie posiada żadna klasa. W odróżnieniu od graczy roboty mogą być czasowo unieruchomiome bądź zwolnione za pomocą Sapera. Jak zauważyła Miss Pauling, zasilani są pieniędzmi, które upuszczają przy zniszczeniu, zezwalając graczom na ulepszenie swoich broni bądź zakup Mannierki. Roboty podążają ustaloną ścieżką, oznaczona niebieskimi strzałkami, choć mogą z niej zejść, jeśli robot noszący bombę zostanie odepchnięty bądź jeśli podążają za jednym z graczy. Roboty od czasu do czasu wykonywują drwiny po zabiciu gracza, a nosiciel bomby zawsze zadrwi, aby uzyskać ulepszenia.(Fragment skopiowany)
Wyróżniamy takie typy robotów jak:
Skaut niższej ligi-Używa piaskuna
Żołnierz z sztandarem chwały-Mini kryty
Demoknight-Demo z tarczą chwały i wyszczerbcem
Quick-fix medic-Medyk z quick fixem
Flare pyro-Pyro z flarami
Steel Gauntlet- Pięści ze stali (Bardzo trudny do zabicia)
Bowman- snajper z łukiem
I o wiele więcej (W inny dzień dopiszę resztę)
Nie zapominajmy o wielkich robotach które najczęściej wspierane są z medykami
Skaut-Powinien ulepszać szybkość i odporność jego zadanie to zbieranie pieniędzy za które dostaje HP
Żołnierz-Ulepszanie sztandaru chwały by dać kolegą premię minikrytyczną i wyrzutnię rakiet.
Pyro-Odpychanie wrogów
Resztę bardziej pomocniczych i udsokonaleń wkrótcę
Dziękuje za uwagę
 
Gratuluję rangi KidModa.
Opis może być, tylko trochę brak kolorów czy obrazków.
Popraw to, lub mam nadzieje że w następnych poradnikach coś więcej będzie.
 
Wreszcie znalazłem troszkę czasu by zrobić kolejną część. Dzisiaj poznamy większość robotów jakie mają zastosowania itp.

Skauci:
Minor League Scout- Są to zwykli skauci lecz rzucają one piłeczkami z piaskuna
Bonk Scout- Używa bonk atomowy kop i nie można mu nic zrobić przez krótki okres czasu
Force-A-Nature Scout- Używa siły natury i odpycha swoich przeciwników

Żołnierze:

Buff Soldier- Używa sztandaru chwały dając robotą mini kryty
Black Box Soldier- Używa czarnej skrzynki przy jednym strzale dodaje mu 60HP

Pyrki:
Flare Pyro-Strzela z pistoletu sygnałowego
Fast Scorch Shot- Używa doskwieracza odpychając nas

Demomani:
Demoknight- Demo z wyszczerbcem i tarczą szarży, po zabiciu dostaje kryty trwające 3 sekundy
Burst Fire Demoman- Szybsza szybkostrzelność ale mniejszy magazynek
Samurai Demo- Używa tarczy szarży i prawie zatoichi jest szybszy ma więcej hp i zadaje większy damage

Heavy:
Heavy Shotgun- Używa shotgana szybciej przeładowuje lecz zadaje mniejszy damage najczęściej atakuje w dużych grupach
Heavyweight Champ- Używa Killing Gloves of Boxing(Nie znam polskiej nazwy) po zabiciu ma przez 3 sekundy kryty
Steel Gauntlet- Używa pięści ze stali jeden z trudniejszych do zabicia z broni palnej w dużych grupach trudno ich zabić ataki z broni palnej nic na nim nie robią

Medycy:
Quick-Fix Medic- Używa Quick Fixa leczy o wiele szybciej roboty ale nie może używać ubercharge groźny w dużych ilościach
Über Medic- Używa zwykłego mediguna gdy leczy ładuje ubercharge troszke szybciej niż normalnie i trwa dłużej

Snajperzy: (Bednarzy bo walą tylko body)
Bowman- Używa łowcy strzela i ładuje o wiele szybciej zadaje o 50% więcej damage
Sydney Sniper- Strzela z synderyjskiego usypiacza przez kilka sekund przeciwnik jest oblany sikwondem
Razorback Sniper- Ma przy sobie antyklige która blokuje dźgnięcie w plecy przez spaya takto jest normalnym sniperem

Na końcu są podstawowe roboty:
Skaut
Żołnierz
Pyro
Demo
Heavy
Engineer
Sniper
Spy


Dziękuje za uwage.
P.S Przepraszam za wszlekiego rodzaju błędy powtórzenia itp.
Dzisiaj omówimy klasę Skaut.
Zdolność :

Duży zasięg zbierania pieniędzy.
Regeneracja zdrowia przy zebraniu pieniędzy.
Natychmiastowe odrodzenia się.
Jako Skaut powinno ulepszać się w odporność a nie w obrażenia broni a także ulepszać Wściekłe Mleko i Wachlarz Wojenny
Jest on od zbierania pieniędzy i wspomaganie w niektórych sytuacjach.
Za zbieranie kredytów dostaję więcej hp (Życia jeśli można tak to uznać).
Żołnierz
Zdolności
Ulepszony Sztandar Chwały umożliwia doładowanie całego zespołu.
Ulepszenie Wyrzutni Rakiet zwiększa obrażenia, szybkość ataku, przeładowywania i szybkość rakiet.
Powinno się ulepszać wyrzutnie rakiet a także odporność jeśli nie ma medyka.
Pyro
Zdolności
Ulepszony strumień powietrza dalej odpycha wrogów.
Używaj strumienia powietrza, aby oddzielić Medyków od ich pacjentów i wpychać robotów niosących bomby do szybów.
Ulepszony Pistolet sygnałowy staje się zabójczą bronią dalekiego zasięgu.
Strumieniem powietrza powinno odpychać się wszystkie klasy ale najbardziej Dużych skautów niestety na duże roboty np Gruby Żołnierz to praktycznie nie działa.
Demoman
Ulepszona wyrzutnia bomb samoprzylepnych z doładowaniem krytycznym może zadać bardzo dużo obrażeń każdemu rodzajowi robotów. Lub magazynek w granatniku by zasypać wroga granatami.
Heavy
Ulepszone penetrujące pociski mogą ranić kilku wrogów naraz co jest przydatne w sytuacji gdy mamy przed sobą wielu wrogów. Ulepszone odbijanie dla miniguna może odbijać wrogie granaty i rakiety.
Może także użyć furii by odpychać wrogów takich na przykład jak Big Scout lub inni.
Inżynier
Po ulepszeniu możesz zbudować małe działko.
Możesz ulepszać wytrzymałość szybkostrzelność działka.
Przydaje się także poskramiacz do zabicia wrogów z dalekiej odległości.
Medyk
Ulepszaj dłuższe trwanie ubera jego szybkość ładowania, a także ulepszaj mananierki ponieważ możesz je dawać także leczonym sojusznikom.
Snajper
Ulepszone sikwondo daje minikryty dla twojej drużyny a także szybciej się regeneruje i spowalnia wrogów.
Ulepszony karabin snajperski posiada szybszą szybkostrzelność czas przeładowania i wybuchające strzały w głowę, co przydaję się w niszczeniu medyków.
Szpieg
Ulepszony saper dezaktywuje wrogów na kilka cennych sekund gdzie są bezbronne i można je bardzo łatwo zabić.
Ulepszony nóż daje po zabiciu kryty i może bez problemu przebijać gruby pancerz nawet najsilniejszych robotów.
 
Bedziesz tak pisal codziennie jakies nowe posty o jednej klasie zamiast zedytować teamat i tam dodawac klasy i np kolo nich date ?
 
Macie bo normalnie przyjdziecie mojego domu i mnie zabijecie. Nie nabijam sobie postów bo dla mnie posty się nie liczą.
 
Nie ma obowiązku edytować tych postów co zostały, nie są pod sobą więc jest ok, jeśli On tak woli to niech tak będzie.

(chodzi mi o te dwa)
sumiczek150PL napisał:
Zaczynając tryb MvM(Mann versus Machine) jest to tryb kooperacyjny w którym możemy w 6 gracz walczyć z hordami robotów i powstrzymać je by nie dotarł z bombą do bazy red. Możemy ulepszać tam bronie swoje odporności. Poprzez zbieranie kredytów które wypadają po zabiciu robota. Wyróżniamy kilka trybów:
Normalny
Średni
Zaawansowany
Ekspert
Koszmar(Hallowen)
Zwykłe roboty funkcjonują prawie identycznie do graczy i są sterowane przez boty, podczas, gdy specjalne roboty używają niestandardowych broni, a jeszcze inne rodzaje robotów posiadają zdolności, których normalnie nie posiada żadna klasa. W odróżnieniu od graczy roboty mogą być czasowo unieruchomiome bądź zwolnione za pomocą Sapera. Jak zauważyła Miss Pauling, zasilani są pieniędzmi, które upuszczają przy zniszczeniu, zezwalając graczom na ulepszenie swoich broni bądź zakup Mannierki. Roboty podążają ustaloną ścieżką, oznaczona niebieskimi strzałkami, choć mogą z niej zejść, jeśli robot noszący bombę zostanie odepchnięty bądź jeśli podążają za jednym z graczy. Roboty od czasu do czasu wykonywują drwiny po zabiciu gracza, a nosiciel bomby zawsze zadrwi, aby uzyskać ulepszenia.(Fragment skopiowany)
Wyróżniamy takie typy robotów jak:
Skaut niższej ligi-Używa piaskuna
Żołnierz z sztandarem chwały-Mini kryty
Demoknight-Demo z tarczą chwały i wyszczerbcem
Quick-fix medic-Medyk z quick fixem
Flare pyro-Pyro z flarami
Steel Gauntlet- Pięści ze stali (Bardzo trudny do zabicia)
Bowman- snajper z łukiem
I o wiele więcej (W inny dzień dopiszę resztę)
Nie zapominajmy o wielkich robotach które najczęściej wspierane są z medykami
Skaut-Powinien ulepszać szybkość i odporność jego zadanie to zbieranie pieniędzy za które dostaje HP
Żołnierz-Ulepszanie sztandaru chwały by dać kolegą premię minikrytyczną i wyrzutnię rakiet.
Pyro-Odpychanie wrogów
Resztę bardziej pomocniczych i udsokonaleń wkrótcę
Dziękuje za uwagę
sumiczek150PL napisał:
Wreszcie znalazłem troszkę czasu by zrobić kolejną część. Dzisiaj poznamy większość robotów jakie mają zastosowania itp.

Skauci:
Minor League Scout- Są to zwykli skauci lecz rzucają one piłeczkami z piaskuna
Bonk Scout- Używa bonk atomowy kop i nie można mu nic zrobić przez krótki okres czasu
Force-A-Nature Scout- Używa siły natury i odpycha swoich przeciwników

Żołnierze:

Buff Soldier- Używa sztandaru chwały dając robotą mini kryty
Black Box Soldier- Używa czarnej skrzynki przy jednym strzale dodaje mu 60HP

Pyrki:
Flare Pyro-Strzela z pistoletu sygnałowego
Fast Scorch Shot- Używa doskwieracza odpychając nas

Demomani:
Demoknight- Demo z wyszczerbcem i tarczą szarży, po zabiciu dostaje kryty trwające 3 sekundy
Burst Fire Demoman- Szybsza szybkostrzelność ale mniejszy magazynek
Samurai Demo- Używa tarczy szarży i prawie zatoichi jest szybszy ma więcej hp i zadaje większy damage

Heavy:
Heavy Shotgun- Używa shotgana szybciej przeładowuje lecz zadaje mniejszy damage najczęściej atakuje w dużych grupach
Heavyweight Champ- Używa Killing Gloves of Boxing(Nie znam polskiej nazwy) po zabiciu ma przez 3 sekundy kryty
Steel Gauntlet- Używa pięści ze stali jeden z trudniejszych do zabicia z broni palnej w dużych grupach trudno ich zabić ataki z broni palnej nic na nim nie robią

Medycy:
Quick-Fix Medic- Używa Quick Fixa leczy o wiele szybciej roboty ale nie może używać ubercharge groźny w dużych ilościach
Über Medic- Używa zwykłego mediguna gdy leczy ładuje ubercharge troszke szybciej niż normalnie i trwa dłużej

Snajperzy: (Bednarzy bo walą tylko body)
Bowman- Używa łowcy strzela i ładuje o wiele szybciej zadaje o 50% więcej damage
Sydney Sniper- Strzela z synderyjskiego usypiacza przez kilka sekund przeciwnik jest oblany sikwondem
Razorback Sniper- Ma przy sobie antyklige która blokuje dźgnięcie w plecy przez spaya takto jest normalnym sniperem

Na końcu są podstawowe roboty:
Skaut
Żołnierz
Pyro
Demo
Heavy
Engineer
Sniper
Spy


Dziękuje za uwage.
P.S Przepraszam za wszlekiego rodzaju błędy powtórzenia itp.
Dzisiaj omówimy klasę Skaut.
Zdolność :

Duży zasięg zbierania pieniędzy.
Regeneracja zdrowia przy zebraniu pieniędzy.
Natychmiastowe odrodzenia się.
Jako Skaut powinno ulepszać się w odporność a nie w obrażenia broni a także ulepszać Wściekłe Mleko i Wachlarz Wojenny
Jest on od zbierania pieniędzy i wspomaganie w niektórych sytuacjach.
Za zbieranie kredytów dostaję więcej hp (Życia jeśli można tak to uznać).
Żołnierz
Zdolności
Ulepszony Sztandar Chwały umożliwia doładowanie całego zespołu.
Ulepszenie Wyrzutni Rakiet zwiększa obrażenia, szybkość ataku, przeładowywania i szybkość rakiet.
Powinno się ulepszać wyrzutnie rakiet a także odporność jeśli nie ma medyka.
Pyro
Zdolności
Ulepszony strumień powietrza dalej odpycha wrogów.
Używaj strumienia powietrza, aby oddzielić Medyków od ich pacjentów i wpychać robotów niosących bomby do szybów.
Ulepszony Pistolet sygnałowy staje się zabójczą bronią dalekiego zasięgu.
Strumieniem powietrza powinno odpychać się wszystkie klasy ale najbardziej Dużych skautów niestety na duże roboty np Gruby Żołnierz to praktycznie nie działa.
 
FC76BEB814C97B035A20D3DED2C8760405F9F361

Pokazane na czerwono są to najlepsze punkty obrony na mapie coaltown.
Powstała także mapa Vave 666 inaczej ghost town.
180px-Coaltown_Event_overview.png

Punkty obrony są praktycznie takie same.
Decoy
2EB1D1766FC6CA1D5D49C0ECD4173AF633FD2291

Ponowie na czerwono mamy zaznaczone najlepsze pozycje obronne i trasę robotów.
Mannworks
180px-Mannworks_Overview.jpg

Najlepsze pozycje obronne znajdują się tutaj.
maxresdefault.jpg

maxresdefault.jpg

588C3260952D17A1D54E7C39882F5E90FDEAC321

A także tutaj zaznaczone jako zielone kółka.
Rottenburg
B139AE9A62C783F309198EB13AC669455D3B6902

FC08E831C101C98239B78CEC057F889FC5EBC10E

Zielone ponownie dobre pozycje obronne.
Manhattan
cmWOgH2.jpg

Zaznaczone dobre pozycje obronne.
180px-Mannhattan_Overview.jpg

Dziękuje za przeczytanie :D
hhnr.jpg
 
Back
Do góry